عمومی

مزایای جدید کارمندان آمازون به طرز عجیبی نابغه است. این یک استاد است کلاس نحوه خوشحال نگه داشتن کارکنان سطح ورودی

مزایای جدید کارمندان آمازون به طرز عجیبی نابغه است. این یک استاد است
کلاس نحوه خوشحال نگه داشتن کارکنان سطح ورودی

اوایل این ماه، Amazon شراکت های جدید خود را اعلام کرد. با Kaplan and Beyond 12 در تلاش برای گسترش برنامه انتخاب شغل با خدمات مربیگری آکادمیک و شغلی. همکاری ظاهراً بدون الهام با شرکت‌های آموزشی برای ژنرال Z و کسانی که مشاغل ثابتی ندارند، دقیقاً پیشگامانه نیست. اما در هسته خود، ممکن است فقط کلیدی را داشته باشد که به افراد آنچه را که برای کار با خوشحالی در نقش‌های ابتدایی نیاز دارند، می‌دهد.

کمبود استخدام در سراسر کشور همچنان باعث کم‌کار شدن هزاران کسب‌وکار و تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها شده است. ایالات متحده اتاق بازرگانی. در حالی که کسب و کارهای کوچک عواقب مخرب این امر را بیشتر احساس کرده اند، آنها تنها نیستند. مجموعه تجارت الکترونیک تریلیون دلار که متکی است هزاران نفر از کارکنان سطوح پایین نیز تحت فشار هستند. و شهرت بدنام آن به عنوان یک کارفرمای فقیر فقط به آتش می افزاید.

اگرچه آمازون آنقدر بزرگ نیست که بتواند از اثرات گسترده کمبود کارکنان در امان بماند، اما بسیار بزرگ است. بزرگ است که به دنبال راه حل مناسب نباشیم. برنامه مزایای کارکنان آمازون که اخیراً توسعه یافته است، برای کمک به قرار دادن کارکنان در موقعیت‌های پایین‌تر برای موفقیت و باقی ماندن با خوشحالی در این راه طراحی شده است. این فقط در مورد ارائه دستمزد بیشتر نیست، بلکه در مورد ارائه بیش از دستمزد برای راضی نگه داشتن کارکنان است.

هیچ ترفند یا امتیاز پرهزینه ای لازم نیست.

آنچه که در مورد برنامه انتخاب شغلی آمازون عالی است این است که این خود برنامه نیست که سایر مشاغل نیاز به تکرار آن دارند. اما این سه درس اساسی را ارائه می دهد که هر کسب و کاری می خواهد آن ها را تکرار کند تا کارکنان را راضی نگه دارد – به ویژه کسانی که تازه کار خود را شروع کرده اند.

۱٫ در مورد نقش کارکنان واقع بین باشید 

واقعیت این است که هر شغلی یک شغل رویایی نیست. با این حال، مردم کار می کنند زیرا مجبور هستند. به گزارش LinkedIn. یکی از جنبه های کلیدی برنامه آمازون این است که تشخیص می دهد که کارمندان ممکن است شغلی فراتر از نقش فعلی خود و حتی فراتر از آنچه آمازون ممکن است ارائه دهد، بخواهند.

از نظر روانشناسی، این شناخت به تنهایی می تواند به کارکنان کمک کند تا احساس گیر نکردن نکنند. در عوض، این می تواند به راضی نگه داشتن آنها در نقش خود کمک کند و منجر به زمان بیشتری در آن شود.

۲٫ توجه داشته باشید که هر نقشی یک چرخه حیاتی دارد

فرایند استخدام و آموزش پرهزینه است، نقش‌های سطح ابتدایی نیز گنجانده شده است. . وقتی یافتن کمک خوب سخت است، حفظ آن به هدف تبدیل می شود. اما ممکن است این هدف خود کارمندان شما نباشد.

در حالی که کسب و کارها باید همیشه کارفرمای خوبی باشند، باید افسار تلاش برای حفظ کارگران را شل کنند. طبق Deloitte. حتی اگر لزوماً در موقعیتی نیستید که مانند آمازون کمک شهریه یا مربیگری شغلی ارائه دهید، می توانید با این واقعیت کنار بیایید که هر نقشی یک چرخه حیات طبیعی دارد. و وقتی مبارزه به معنای عقب نگه داشتن کارکنان است، هیچ کس سود نمی برد.

۳٫ یک پله در مسیر درست ارائه دهید

هر تجربه کاری ارزشی فراتر از یک چک حقوق ارائه می دهد. مجموعه ای از مهارت ها به یک شبکه گسترده تر تقریباً از هر شغل یا تجربه کاری می توان مقدار زیادی ارزش به دست آورد. و بسیاری این واقعیت را نادیده می گیرند که هر شغلی گامی در مسیر درست است.

این یک تصور غلط رایج در میان است. کسانی که در ابتدای کار خود هستند فکر می کنند که شما باید کاری را انجام دهید که در نهایت می خواهید انجام دهید تا به جایی که در نهایت می خواهید برسید. در واقع، آن کار در مرکز تماس یا میزهای انتظار به مهارت ها و تجربه هایی کمک می کند که به آنها کمک می کند تا در خط مقدم باشند – صرف نظر از اینکه واقعاً چه کاری می خواهند انجام دهند.

در حالی که کارفرمایان ممکن است همیشه نتوانند به کارکنان کمک کنند تا مهارت‌های قابل انتقالی را که در حین کار به دست می‌آورند درک کنند، اما می‌توانند به کارکنان کمک کنند تا به بهترین شکل ممکن عمل کنند. به عنوان مثال، به جای داشتن همکاران فروش کافی، کارکنان خود را آموزش دهید تا به بهترین همکاران فروش ممکن تبدیل شوند. زمانی که افراد به بهترین شکل ممکن تبدیل می شوند، شروع به درک ارزش و ارزش قابل انتقالی می کنند که باید ارائه دهند.

در نهایت، راضی نگه داشتن کارکنان سطح ابتدایی به رفتار خوب با آنها و آماده کردن آنها برای چیزی فراتر بستگی دارد. موقعیتی که در آن قرار دارند. به عبارت دیگر، مانند هر کارمند دیگری در سطح تجربه یا عنوان شغلی خود.

به کارکنان شما ارزش بیشتری نسبت به حقوق و دستمزد می دهد و برای آنها ارزشی بیش از آنچه که می توانند انجام دهند ارزش گذاری می کند. برای سازمان شما، اما به عنوان مردم. این لزوماً به حفظ کارکنان برای سال‌ها کمک نمی‌کند، اما به کسب‌وکار شما کمک می‌کند تا به سازمانی تبدیل شود که مردم به دنبال آن هستند – حتی اگر موقتاً – برای مدت طولانی در آینده کار کنند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، آنها هستند. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی