عمومی

تمرین تاب آوری 5 مرحله ای شما برای پذیرش تغییر

تمرین تاب آوری ۵ مرحله ای شما برای پذیرش تغییر

روزی را به یاد می‌آورم که از ژوهانسبورگ، آفریقای جنوبی به شهر نیویورک رسیدم. ساعت ۸ صبح بود که تازه از یک پرواز ۱۶ ساعته پیاده شده بودم. دو چمدان داشتم، یک کت خز مصنوعی و یک شکم جهنده. اینجا خانه جدید من بود، زندگی جدید من، و من حتی یک روح را نمی شناختم. با این حال، آنچه من کردم، طرحی بود از روشی که قرار بود برای من در اینجا آشکار شود. برنامه های من ساده لوحانه، بسیار غیر عملی و با جوهر نوشته شده بود.

از آن روز، من خوشحالم که گزارش دهم کاملاً هیچ چیز به این شکل نبوده است فکر کردم.

و باید بگویم، از این بابت بسیار خوشحالم.

هیچ گزینه ای برای من باقی نگذاشت جز اینکه یاد بگیرم چگونه “می توانم کمی گم شوم و سپس راه بازگشت را پیدا کنم”، همانطور که ربکا سولنیت در راهنمای میدانی برای گم شدننوشته است. این به من کمک کرد تا یاد بگیرم چگونه انعطاف پذیر باشم.

من متوجه شده‌ام که انعطاف‌پذیر بودن به معنای یافتن سپر غیرقابل نفوذ شکست‌ناپذیری است تا ایجاد روش‌هایی برای پذیرش و انطباق با واقعیت فعلی‌تان. به پیچ های اجتناب ناپذیر و در عین حال غیرمنتظره در جاده. این در مورد جنگیدن برای آنچه که می‌خواهید اتفاق بیفتد نیست، بلکه برای عبور از آنچه در حال اتفاق افتادن است.

است.

وقتی به تعریف انعطاف‌پذیری نگاه می‌کنید، این موضوع حتی واضح‌تر می‌شود. الن هندریکسن، «تعریف تاب‌آوری سازگاری و پاسخ دادن مثبت به استرس و بدبختی است. Ph.D.، در مقاله برای روانشناسی امروز.

تاب آوری چیزی نیست که ما با آن یا بدون آن به دنیا آمده باشیم. این مهارتی است که می‌توانیم در هر زمان به دست آوریم و آن را تقویت کنیم، و یکی از راه‌های اصلی که می‌توانیم آن را انجام دهیم، تمرین پذیرش است.

انجمن روان‌شناسی آمریکا فهرستی از تمرین‌کنندگان پذیرش به عنوان یکی از راه های متعدد برای ایجاد انعطاف پذیری. آنها توضیح می دهند: «بپذیرید که تغییر بخشی از زندگی است. «ممکن است در نتیجه موقعیت‌های نامطلوب، اهداف خاصی دیگر قابل دستیابی نباشند. پذیرش شرایطی که قابل تغییر نیستند می‌تواند به شما کمک کند روی شرایطی تمرکز کنید که می‌توانید تغییر دهید.»

برای من، پذیرش رمز عبور مخفی برای زمزمه کردن درب مهمانی انعطاف‌پذیری من است—و قول می‌دهم آنقدرها هم که به نظر می‌رسد مرموز نیست. در اینجا روش پذیرش گام به گام من است که به من کمک می کند تا تغییر را بپذیرم و روی آن فشار دهید:

۱٫ آن را بیرون دهید.

وقتی فاجعه‌ای رخ می‌دهد (خواه این فاجعه بزرگ باشد یا حتی به کوچکی ریختن چای روی میزتان)، لحظه‌ای را به قبل از خود به نفس خود متصل شوید واکنش نشان دهید.

نفس ۴-۷-۸ را امتحان کنید: به مدت چهار ثانیه از طریق بینی نفس بکشید، هفت ثانیه نگه دارید، سپس به مدت هشت ثانیه از طریق لب های جمع شده رها کنید.

چیزهای بسیار بسیار پیچیده و بالقوه ناامید کننده ای در جهان وجود دارد، اما تنها برای چند ثانیه، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی تنفس به داخل و خارج تمرکز کنید .

۲٫ اکنون وارد شوید.

اگر می‌خواهید واقعیت خود را بپذیرید، یک ابزار مفید از صمیم قلب در واقعیت فعلی شما وجود دارد. در بخش زیادی از روز، از نظر ذهنی خود را در حال سرگردانی به سرزمین های خارجی می بینم. وقتی خودم را در زمان حال متمرکز می‌کنم، پذیرش دنیای بی‌واسطه‌ام برایم بسیار آسان‌تر است.

به طور کامل به اکنون برسید با کمی وقت گذاشتن برای بررسی محیط اطراف خود. به رنگ‌ها، صداها، بافت‌ها و مناظر اطراف خود توجه کنید و خود را به چالش بکشید حضور کامل.

۳٫ فضایی برای احساسات خود ایجاد کنید.

سعی کنید مواظب احساسات خود، وضعیت و وضعیت خود باشید افکار از دیدگاه یک ناظر بدون قضاوت درباره واکنش‌هایتان به موقعیت، به خودتان اجازه دهید به سادگی آنجا باشید با آن احساسات مثل اینکه متوجه رنگ متفاوتی روی دیوار می شوید.

شاید رنگ برای چشم ها کمی ناراحت کننده باشد، اما یک دقیقه وقت بگذارید و بدون دویدن برای خرید یک پالت جدید به آن نگاه کنید.

۴٫ تصدیق کنید.

برای من، این مهم‌ترین گام است — با تا حد امکان خود دلسوزی.

به احساسات خود احترام بگذارید، حتی به افکار بی اساس خود. اجازه دادن به آنها به این معنا نیست که به آنها عمل می کنید یا حق با آنهاست. به سادگی به این معنی است که شما آنها را می بینید.

۵٫ انتشار.

در نهایت، دادن اجازه به خود برای پذیرش چیزها، گیلاس است. برای اینکه چیزی را بپذیرید، تصمیم می‌گیرید که زمان حال هستند، حتی اگر ایده‌آل‌ها یا انتظارات شما را برآورده نکند.

سعی کنید به یک مانترا فکر کنید که می تواند به شما کمک کند به خودتان اجازه دهید شرایط فعلی را بپذیرید. برای بسیاری از مردم دعای آرامش است: “به من آرامشی عطا فرما تا بپذیرم چیزهایی را که نمی توانم تغییر دهم، شهامتی را برای تغییر چیزهایی که می توانم تغییر دهم، و به من خردی عطا کن تا تفاوت را بدانم.”

پذیرفتن یک موقعیت به معنای تسلیم شدن نیست – به این معنی است که شما اعتماد به توانایی خود برای عبور از آن. و این چیزی است که تاب آوری است. این بدان معناست که کمی گم شوید اما سپس راه خود را به جلو بیابید.

این پست در ابتدا در Shine نمایش داده شد ، برنامه ای که به شما کمک می کند هر روز احساس مثبت و قدرتمندی بیشتری داشته باشید. این مقاله در سپتامبر ۲۰۱۹ منتشر شده و به روز شده است. عکس @yonas/Twenty20

Mag Subs Leaderboard 728 x 90 - تمرین تاب آوری 5 مرحله ای شما برای پذیرش تغییر

Shine یک برنامه و انجمن خودمراقبتی برنده جایزه برای افراد مبتلا به اضطراب است. و افسردگی.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی