عمومی

2 سال از قتل جورج فلوید می گذرد، شرکت شما هنوز است بیدار؟

۲ سال از قتل جورج فلوید می گذرد، شرکت شما هنوز است
بیدار؟

وقتی جورج فلوید توسط درک شووین در مینیاپولیس به قتل رسید، در ۲۵ می ۲۰۲۰، جهان با واقعیت سیاه از خواب بیدار شد. مردم در آمریکا ایالات متحده و جهان از قتل او ضربه روحی خوردند و با آخرین سخنان او “نمی توانم نفس بکشم!” قتل او باعث اعتراض در سراسر جهان شد. این جهان را با نابرابری ها و نابرابری ها بیدار کرد، به گونه ای که هیچ چیز تا آن لحظه انجام نداده بود.

در شوک وحشت، شرکت‌هایی که متعهد به ارزش سهام با قدرتی تازه هستند. شرکت شما متعهد شد چه کاری متفاوت انجام دهد؟ چقدر با آن تعهد عمل کردی؟ کارمندان شما چگونه منصف شده اند؟ هنوز بیداری؟ وقتی صحبت از برابری نژادی به میان می‌آید، شرکت شما چقدر تغییر کرده است؟

آیا مرگ جورج فلوید باعث تغییر عقیده یا تغییر نظر شد؟ تغییر دل؟ تفاوت این است که تغییر ذهن می تواند موقتی باشد، زیرا ذهن به الگوهای آشنا و راحتی خود سرگردان است. از سوی دیگر، تغییر عقیده دارای قدرت پایدار است. تغییر قلب به ما کمک می کند تا با شناخت و اصلاح اشتباهات گذشته، تجربیاتی را ایجاد کنیم که زندگی را تغییر می دهد و کار را تغییر می دهد. تغییر عقیده باعث ایجاد نگرش‌های جدید، توسعه سیاست‌های جدید و حفظ پیشرفت‌های انجام‌شده می‌شود.

به یاد دارم که سمیناری را با هم ارائه کردم. اعضای کنگره که در آن یکی از شرکت کنندگان، یک سیاستمدار کارکشته، بلند شد و گفت: “من نمی دانستم چگونه برخی از قوانینی که ما وضع کرده بودیم به خانواده های آفریقایی-آمریکایی آسیب می رساند.” در آن لحظه، او اعلام کرد که می‌خواهد کمیته‌ای برای تغییر برخی از این قوانین ایجاد کند. او اعضای هر دو طرف راهرو را دعوت کرد. او هر یک از اعضا را به نام صدا کرد و از آنها خواست تا در این تلاش به او بپیوندند.

تغییر عقیده نیازی به قانون ندارد. برعکس، وقتی تغییری در ذهن ایجاد می شود، مردم مجبور می شوند کار درست را انجام دهند. در واقع، نوعی آزار و اذیت افراد وجدان خوب را مورد حمله قرار می‌دهد، زمانی که آنچه را که درست می‌دانند انجام نمی‌دهند.

بنابراین، پس از قتل فلوید، آیا تغییر ذهنی داشتید یا تغییری در دل داشتید؟ شما از طریق ایجاد تغییراتی که به آنها متعهد شده اید و یا اینکه به خود قبلی خود بازگشته اید، خواهید فهمید. تغییر قلب ما را بیدار نگه می دارد و مراقب افکار، کلمات و رفتارمان هستیم.

این مهم است که به یاد داشته باشید که فقط تعداد کمی قتل های جورج فلوید خبرساز شده است. در واقع، اگر یک دختر نوجوان نبود که با شجاعت آنچه را که دیده بود در رسانه های اجتماعی منتشر می کرد، ممکن بود حقیقت را در مورد آنچه برای فلوید اتفاق افتاده نمی دانستیم.

شرکت شما بعد از می ۲۰۲۰ چه تعهدی داد؟ سازمان شما چقدر به ابتکار عمل DEI شما متعهدتر است؟ از آن زمان تاکنون چه تغییراتی ایجاد کرده اید؟ حالا چه کاری باقی مانده است؟ چگونه شما و کارمندانتان از نظر نژادی هوشیار هستید؟ در اولین دوشنبه هر ماه، سازمان‌هایی که متعهد به هوشیاری نژادی هستند گرد هم می‌آیند تا یاد بگیرند، داستان‌ها را به اشتراک بگذارند، و بهترین شیوه‌ها را در یک ناهار سواد نژادی در نظر بگیرند و یاد بگیرند. این روشی است برای آموزش کارکنان خود در مورد یک موضوع جدید هر ماه و زنده نگه داشتن گفتگوی حقوقی.

جرج فلوید پشت سر گذاشته است. به قلمرو اجدادی، اما کسانی از ما که در اینجا هستیم مسئول تحول شخصی و جمعی خود هستیم. بنابراین، سازمان شما چه کرده است، و شما امروز برای تغییر مجموعه فردای ما چه می‌کنید؟

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی