عمومی

میلیون ها کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر هنوز در اطراف موجود است ایالات متحده آمریکا.

میلیون ها کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر هنوز در اطراف موجود است
ایالات متحده آمریکا.

کسب و کارها در بسیاری از جوامع هنوز در حال مبارزه با این همه گیری هستند. برخی از گروه‌ها، مانند کسب و کارها متعلق به زنان و آنهایی که در شهرهای بزرگ یا جوامع ضعیف اقتصادی هستند، تمایل بیشتری به مبارزه دارند. اما برنامه‌های کمک مالی کسب‌وکارهای کوچک با هدف ارائه مقداری تسکین انجام می‌شود. برای آشنایی با فرصت‌های کنونی، به ادامه مطلب بروید.

شورای توسعه کسب و کار زنان کانکتیکات یارانه مسابقه حقوق برابری شورای توسعه کسب و کار زنان کانکتیکات>راه‌اندازی یک دوره درخواست جدید برای برنامه کمک مالی Match Equity خود است. کسب‌وکارهای کوچک متعلق به زنان در کانکتیکات می‌توانند برای حمایت از پروژه‌ای که به وضوح تعریف شده است، درخواست کمک مالی کنند. کمک های مالی ممکن است بین ۲۵۰۰ تا ۱۰۰۰۰ دلار باشد. مطابقت ۲۵ درصدی مورد نیاز است. مشاغل در جوامع اقتصادی مضطرب از شرط مسابقه معاف هستند. متقاضیان علاوه بر اینکه حداقل ۵۱ درصد آنها متعلق به زنان بوده و در کانکتیکات واقع شده اند، باید حداقل دو سال در کسب و کار برای واجد شرایط بودن و فروش سالانه بین ۲۵۰۰۰ تا ۲ میلیون دلار نیز داشته باشند. دوره درخواست در ۱۴ آگوست باز می‌شود و در ۲۷ سپتامبر بسته می‌شود.

Cook County, IL اکنون به طور رسمی برنامه کمک هزینه ای را برای حمایت از کسب و کارهایی که هنوز با اثرات کووید-۱۹ دست و پنجه نرم می کنند راه اندازی می کند. این برنامه اخیراً در حالی که رهبران شهرستان به بررسی جزئیات ادامه دادند، رونمایی شد. اکنون، کسب‌وکارهای کوچک در شهرستان رسما می‌توانند برای کمک‌های مالی بین ۱۰،۰۰۰ تا ۲۰،۰۰۰ دلار، با ۴۰ میلیون دلار بودجه در دسترس، درخواست دهند. مبالغ بودجه در نهایت بر اساس درآمد هر کسب و کار از سال ۲۰۱۹ تعیین می شود. مشاغلی که بین ۲۰,۰۰۰ تا ۵۰,۰۰۰ دلار به دست آورده اند می توانند برای کمک هزینه ۱۰,۰۰۰ دلاری درخواست دهند. و کسانی که درآمد بالای ۵۰۰۰۰ دلار دارند می توانند برای کمک هزینه ۲۰۰۰۰ دلاری درخواست دهند. ۱۸ آگوست آخرین مهلت درخواست است.

San Francisco Storefront Opportunity Grant Program and Transection-3″Train. >

سانفرانسیسکو دو برنامه کمک مالی جدید برای کسب و کارهای کوچک به ارزش ۴ میلیون دلار ارائه می کند. هدف این برنامه ها تقویت مشاغل موجود و پر کردن فضای خالی تجاری در مناطق کم درآمد تا متوسط ​​است. اولین برنامه، برنامه اعطای فرصت فروشگاهی به کارآفرینان کمک فنی و بودجه برای تضمین اجاره نامه های تجاری جدید ارائه می دهد. کمک هزینه ۲۵۰۰۰ دلاری برای کسانی که به دنبال افتتاح اولین مکان فروشگاه خود هستند در دسترس است. و ۵۰۰۰۰ دلار برای مشاغل موجود که به دنبال گسترش به مکان های جدید هستند در دسترس است. برنامه دوم، برنامه کمک هزینه آموزش کسب و کار، برنامه های آموزشی و مشاوره ای را برای کارآفرینان جدید و فعلی با تمرکز بر برابری نژادی ارائه می دهد. کمک هزینه بین ۵۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار در دسترس است.

صندوق رشد کسب‌وکارهای کوچک فرسنو

مهلت پایان برای ارسال درخواست های کمک هزینه به فرزنو، صندوق رشد کسب و کار کوچک کالیفرنیا. این شهر با شبکه جهانی کارآفرینی، Etsy و Progressive برای تامین مالی این برنامه همکاری می کند. کمک های مالی فردی ممکن است بین ۵۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰ دلار ارزش داشته باشد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید کمتر از ۱ میلیون دلار در سال ۲۰۲۲ درآمد داشته باشند. ۲۱ ژوئیه آخرین مهلت درخواست است.

Newton County Business Small Relief<3>Small Business Relief” شهرستان نیوتن، جورجیا اکنون در حال پذیرش درخواست‌ها برای برنامه کمک مالی برای مشاغل کوچک است. این برنامه که از طریق قانون طرح نجات آمریکا تأمین می شود، برای مشاغل کوچک با ۲۵ کارمند یا کمتر آزاد است. هر کسب‌وکار می‌تواند تا سقف ۲۰۰۰۰ دلار برای کمک هزینه بازپرداخت درخواست کند، و باید نشان دهد که چگونه بیماری همه‌گیر تأثیر منفی بر کسب‌وکار آنها داشته است. > هریسونبرگ، ویرجینیا کنار گذاشته است برنامه کمک مالی آمریکا برای برنامه نجات کوچک ۲۰۰,۰۰ دلاری خود. برنامه کمک هزینه بازیابی کسب و کار هریسونبورگ حمایت از مشاغلی است که هنوز با مبارزات مرتبط با بیماری همه گیر مواجه هستند. این برنامه قبلاً چرخه های مالی را در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ راه اندازی کرده بود، اما شهر می داند که بسیاری از مشاغلی که بودجه دریافت نکرده اند هنوز با مشکل مواجه هستند. برای واجد شرایط بودن برای دریافت وجوه در این دور جدید، کسب‌وکارها نباید کمک‌های مالی قبلی را در طول سال‌های ۲۰۲۰ یا ۲۰۲۱ از هریسونبورگ دریافت کرده باشند. آخرین مهلت درخواست تا ۳۱ اوت است.اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی