عمومی

با یک “بدون بدبختی” بیشترین بهره را از 2 ماه آینده ببرید فهرست تابستان

با یک “بدون بدبختی” بیشترین بهره را از ۲ ماه آینده ببرید
فهرست تابستان

خوانندگان Inc.com انواع کارآفرینی، بنابراین به طور کلی همه شما برنامه ریز هستید. شما چشم انداز زندگی، اهداف فصلی و سالانه دارید، KPIهای تیمی و فردی اما اجازه دهید چیزی از شما بپرسم: چقدر برنامه ریزی برای از تابستان بیشترین لذت را می برید؟

امیدوارم همانطور که این پست در تاریخ ۴ جولای منتشر می شود، پاسخ شما این باشد که نگران نباشید، من این را پوشش داده ام کولر من پر است، دوستانم در راه هستند، و کباب گرم می شود با خواندن این مطلب.

اما طبق یک پست رسانه ای الهام بخش از نویسنده میشل بیگلی. کل تابستان شما مستحق نوعی برنامه ریزی است که معمولاً برای معرفی محصول یا یک روز خاص انجام می دهید.

وقت آن است که به خود یادآوری کنید تابستان برای چیست

بیگلی یکی از متفکرانی است که به ایده فصلی. ما انسان ها در زمان های مختلف سال انرژی ها و اولویت های متفاوتی داریم. به جای مبارزه با این افت و خیز، چرا با آن کار نکنید؟

“برعکس اصطلاح زمستانی کاترین می [همچنین موضوع کتاب عالی او می‌توانید درباره اینجا]، تسلیم فصلی به همه چیز آهسته، ساکت و تاریک، تابستان درباره باز بودن، نور، ماجراجویی است. تابستان درباره بهترین زندگی شماست.” بیگلی می‌نویسد.

تجلیل از همه چیزهایی که زندگی را شاد می کند بسیار مهم است که به شانس یا برنامه های لحظه آخری آخر هفته. به همین دلیل است که در ابتدای هر تابستان، بیگلی و خانواده‌اش به سراغ کاغذ قصابی و نشانگرهای رنگی می‌روند و فهرست سالانه «بدون تابستان بد» را می‌نویسند.

تنها اشتباه این است که اصلاً آن را انجام ندهیم.

آمین بر آن. شاید بخواهید بیشتر در طبیعت بیرون بروید، واقعاً منطقه محلی خود را کاوش کنید، یا تعهد خود را عمیق تر کنید به آن سرگرمی که همیشه از آن غفلت می کنید. محتویات لیست No Bummer Summer شما فقط با تخیل و ترجیحات شما محدود می شود.

می توانید هر چیزی را روی آن قرار دهید. تنها اشتباه این است که اصلا این کار را انجام ندادن. زندگی فقط موفقیت حرفه ای و پیشرفت شخصی نیست، به اندازه این چیزها مهم است هستند. زندگی سفرهای لحظه ای، کلاس های رقص سالسا احمقانه، و لیوان های شراب غروب آفتاب است با دوستان نیز. و اگر تمام انرژی خود را صرف برنامه‌ریزی چیزهای «جدی» می‌کنید و هیچ‌کدام را صرف برنامه‌ریزی زمان‌های سرگرم‌کننده می‌کنید، با تأسف به گذشته نگاه خواهید کرد.

بنابراین با آخرین فراخوان بیگلی به عمل پایان می‌دهم، که بسیار مرتبط با شرکت است.’ مخاطبان سخت‌گیر و دستاورد محور: “وقت آن است که بیرون بیایید و احساس زندگی را به خود یادآوری کنید. فهرست خود را بسازید. آن را روی دیوار خود بچسبانید. آن را با چیزهایی پر کنید که شما را شاد می کنند، چیزهایی که تصور می کنید ممکن است به ارمغان بیاورند. شما شادی، چیزهای جدیدی که هرگز امتحان نکرده اید… این کار را انجام دهید. آن را یادداشت کنید. از لیست خود برای الهام بخشیدن به تابستان نه تنها در اعمال خود، بلکه در قلب خود استفاده کنید.”

<. class="sc-qOjXG cwFxZQ article__footer">

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی