عمومی

10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx دفتر

۱۰ کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

صنعت چاپ در حال رونق است. طبق وزارت بازرگانی< /a>، ارزش محموله های چاپ تجاری اخیراً از ۷ میلیارد دلار فراتر رفته است. با افزایش این بخش، کارآفرینانی که به دنبال کسب‌وکار هستند به سرمایه گذاری در ممکن است بخواهید به دقت در مورد امتیازهای چاپ و کپی فکر کنید.

FedEx Office Print and Ship Services Inc. – قبلاً Kinko  – ممکن است یک نام جهانی پیشرو در چاپ و کپی باشد. صنعت، اما گزینه‌های فراوان دیگری در دسترس است.

مزایای داشتن حق امتیاز کپی و چاپ

خرید یک امتیاز کپی و چاپ چندین مزیت دارد که آن را به یک فرصت تجاری جذاب تبدیل می‌کند. . مهم ترین مزیت، شناخت برند است که همراه با یک امتیاز تثبیت شده است. مشتریان به احتمال زیاد به خدمات یک برند شناخته شده اعتماد می کنند و از آنها استفاده می کنند و جریان ثابتی از مشتریان را ارائه می دهند. فرنچایزها اغلب با یک مدل کسب و کار اثبات شده ارائه می شوند و ریسک و عدم اطمینان ناشی از شروع یک کسب و کار را از صفر کاهش می دهند. این مدل شامل شیوه های عملیاتی تثبیت شده، استراتژی های بازاریابی و روابط تامین کننده است که اداره کارآمد کسب و کار را آسان تر می کند. علاوه بر این، فرنچایزها پشتیبانی و آموزش مداومی از فرنچایزر دریافت می‌کنند که برای پیمایش چالش‌ها و رقابتی ماندن در بازار بسیار ارزشمند است.

مزایای خرید در یک امتیاز کپی و چاپ عبارتند از:

< span class="ezoic-autoinsert-ad ezoic-under_second_paragraph"/>

  • شناسایی برند: از شهرت تثبیت شده فرنچایز برای جذب مشتریان استفاده کنید.
  • قوی>مدل کسب و کار اثبات شده: یک طرح عملیاتی آزمایش شده و موفق را دنبال کنید.
  • روابط با تامین کننده: از روابط ایجاد شده با تامین کنندگان برای معاملات بهتر و مواد با کیفیت بهره ببرید.
  • پشتیبانی بازاریابی: دسترسی به استراتژی ها و مواد بازاریابی از پیش طراحی شده.
  • آموزش و پشتیبانی: آموزش و پشتیبانی مداوم را از سازمان دریافت کنید. فرنچایز دهنده برای عملیات و رشد کسب و کار.
  • شبکه فرنچایزها: برای مشاوره و تجربیات مشترک با شبکه ای از سایر امتیازگیرندگان ارتباط برقرار کنید.
  • تکنولوژی و نوآوری: با آخرین پیشرفت‌های صنعت ارائه شده توسط فرنچایز آشنا شوید.
  • کاهش ریسک: ریسک کمتر در مقایسه با شروع مستقل یک کسب‌وکار جدید.
  • /ul>

    svg%3E - 10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

    روش انتخاب بهترین امتیازات کپی و چاپ< /strong>

    حق رای دادن به کپی و چاپ برای مشاغل ضروری است، به ویژه در بخش هایی که اسناد فیزیکی و مواد نام تجاری ضروری هستند. ما از معیارهای زیر برای رتبه بندی هر فرنچایز در لیست خود استفاده کردیم. اهمیت هر عامل در مقیاس یک تا ده درجه بندی می شود که ده مهم ترین آنهاست. در اینجا رویکرد ما برای ارزیابی این حق رای دادن است:

    ۱٫ محدوده خدمات

    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • چرا اهمیت دارد: طیف متنوعی از خدمات، از جمله چاپ دیجیتال ، چاپ با فرمت بزرگ و کپی کردن، بسیار مهم است. ما به دنبال حق امتیازهایی هستیم که طیف گسترده ای از گزینه ها را ارائه می دهند.

    ۲٫ کیفیت خروجی

    • مقیاس اهمیت: ۱۰/۱۰
    • چرا مهم است: کیفیت چاپ و کپی بسیار مهم است. ما شفافیت، دقت رنگ و کیفیت مواد محصولات نهایی را ارزیابی می کنیم.

    ۳٫ قیمت گذاری و کارایی هزینه

    • مقیاس اهمیت: ۹/۱۰
    • چرا مهم است:قیمت مقرون به صرفه برای کسب و کارهای کوچک کلیدی است. ما مقرون به صرفه بودن خدمات را در رابطه با کیفیت ارزیابی می کنیم.

    ۴٫ سرعت و زمان چرخش

    • مقیاس اهمیت: ۸/۱۰
    • چرا مهم است: زمان‌های چرخش سریع برای جلسات کاری ضروری است ضرب الاجل ها ما کارایی و قابلیت اطمینان ارائه خدمات را در نظر می گیریم.

    ۵٫ خدمات مشتری و پشتیبانی

    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • چرا مهم است: خدمات مشتری پاسخگو و مفید، به طور کلی بهبود می یابد تجربه. ما به در دسترس بودن و کیفیت پشتیبانی ارائه شده نگاه می کنیم.

    ۶٫ پیشرفت های تکنولوژی

    • مقیاس اهمیت: ۶/۱۰
    • چرا مسائل: حق امتیازهایی که از آخرین فناوری در چاپ و کپی استفاده می‌کنند، کیفیت بهتر و گزینه‌های بیشتری را ارائه می‌کنند.

    ۷٫ شیوه های دوستدار محیط زیست

    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • چرا مهم است:پایداری اهمیت فزاینده ای دارد. ما حق رای دادن هایی را که از روش ها و مواد سازگار با محیط زیست استفاده می کنند، اولویت بندی می کنیم.

    ۸٫ اعتبار برند و نظرات

    • مقیاس اهمیت: ۷/۱۰
    • چرا مهم است: شهرت قوی و نظرات مثبت مشتریان نشان می‌دهد قابلیت اطمینان و کیفیت خدمات.

    ۹٫ موقعیت مکانی و دسترسی

    • مقیاس اهمیت: ۶/۱۰
    • چرا مهم است: حق رای دادن با موقعیت مناسب دسترسی آسان‌تر را برای چاپ مکرر تضمین می‌کند. نیاز دارد.

    ۱۰٫ پشتیبانی و آموزش فرانشیز

    • مقیاس اهمیت: ۵/۱۰
    • چرا مهم است: برای کارآفرینانی که در حال خرید در یک حق امتیاز هستند، پشتیبانی و آموزش مداوم برای عملیات موفقیت آمیز بسیار مهم است.

    svg%3E - 10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

    کپی و چاپ حق امتیاز

    به موارد زیر نگاهی بیندازید ۱۰ امتیاز کپی و چاپ برای تسخیر FedEx.

    آلگرا بازاریابی چاپ و ایمیل

    Allegra در سال ۱۹۷۶ در میشیگان تاسیس شد و یک سال بعد شروع به امتیاز دهی کرد.

    برای کارآفرینانی که به دنبال استقلال حرفه‌ای و تعادل شخصی هستند، حق رای دادن Allegra ممکن است درست در خیابان آنها باشد. چاپ و نامه بازاریابی آلگرا یک رهبر شناخته شده در فرصت های تجارت به کسب و کار است.

    از طریق پشتیبانی و آموزش مداوم حق رای، صاحبان امتیاز آلگرا می توانند خدمات ارتباطی بازاریابی دیجیتال و چاپی را با موفقیت ارائه دهند.

    برای داشتن حق امتیاز با Allegra، هزینه اولیه امتیاز ۲۵۰۰۰ تا ۴۵۰۰۰ دلار مورد نیاز است.

    Only Proforma

    تاسیس شده در سال ۱۹۷۸، Only Proforma در ارائه خدمات چاپی و تبلیغاتی به مشاغل مختلف با اندازه‌های مختلف تجربه دارد. این شرکت از سال ۱۹۸۵ حق رای دادن را آغاز کرده است و یک شبکه پیشرو به ارزش ۵۰۰ میلیون دلار از توزیع کنندگان محصولات چاپی و تبلیغاتی است.

    این شرکت آموزش و منابع مورد نیاز برای به دست آوردن مشتریان، افزایش فروش و بهبود سود را به صاحبان حق امتیاز ارائه می دهد.< /p>

    سرمایه گذاران ملزم به سرمایه گذاری اولیه بین ۵۰۰۰ تا ۴۰۰۰۰ دلار هستند.

    svg%3E - 10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

    چاپ با تخفیف بهتر

    چاپ با تخفیف بهتر در سال ۲۰۰۱ با هدف ارائه خدمات چاپ با کیفیت بالا، کم هزینه و خدمات طراحی گرافیکی به مشتریان محلی تاسیس شد.

    صاحبان امتیاز چاپ Better Deal می توانند از مزایای بسیاری برخوردار شوند، از جمله ثبت امتیاز خود در صنعت شرکت وب سایت پیشرو دارندگان امتیاز باید ابتدا بین ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار با Better Deal Printing سرمایه گذاری کنند.

    Sir Speedy

    برای چندین دهه، سر اسپیدی با افتخار شعار “چالش دارم، برو پیش سر اسپیدی” عمل کرده است. از زمان افتتاح در کالیفرنیا در سال ۱۹۶۸، Sir Speedy خدمات چاپی با کیفیت بالا ارائه می کند. فرنچایزهای Sir Speedy خدمات چاپ و بازاریابی از جمله کپی و پست را ارائه می دهند.

    سرمایه گذاری اولیه ۲۲۹,۹۸۱ دلار مورد نیاز است. نامزدهای موفق ۸۰ ساعت آموزش و آموزش اضافی در جلسات منطقه ای دریافت می کنند. برای داشتن حق امتیاز با سر اسپیدی، کارآفرینان باید “جاه طلبی تزلزل ناپذیر، اخلاق کاری اختصاصی و میل عمیق برای موفقیت” داشته باشند.

    svg%3E - 10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

    Minuteman Press Inc.

    Minuteman Press با افتخار ادعا می کند که بزرگترین و رتبه اول امتیاز چاپ در جهان است. این شرکت بیش از ۴۴ سال است که به کسب و کارها خدمات ارائه می دهد و خدمات طراحی حرفه ای، چاپ و تبلیغاتی ارائه می دهد.

    این شرکت در سال ۱۹۷۳ توسط یک تیم پدر و پسر در نیویورک افتتاح شد. اولین امتیاز دو سال بعد تأسیس شد و امروز Minuteman Press بیش از ۹۵۰ مرکز در سراسر جهان دارد.

    فرانچایزها باید سرمایه گذاری اولیه ۶۴۰۰۰ تا ۱۶۴۰۰۰ دلار را انجام دهند. برای اجرای هر فرنچایز به سه کارمند نیاز است. پشتیبانی مستمر برای حق رای دهندگان Minuteman Press ارائه می شود.

    Goin Postal

    Goin Postal شبکه ای از کارآفرینان مشتاق، فعال و مثبت را اداره می کند که در مسیر تبدیل اهداف مالی شرکت قرار گرفته اند. Goin Postal از سال ۲۰۰۲ حق رای دادن را آغاز کرده است و حدود ۲۴۴ واحد در حال فعالیت دارد.

    برای داشتن حق امتیاز Goin Postal سرمایه گذاری نقدی ۲۰۰۰۰ دلاری لازم است.

    svg%3E - 10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

    AlphaGraphics

    AlphaGraphics دارای شبکه ای از حدود ۳۰۰ صاحب کسب و کار همفکر است. در سال ۲۰۱۶، AlphaGraphics با فروش متوسط ​​بیش از ۹۰۰۰۰۰ دلار، شاهد رشد قوی بود.

    < این شرکت اولین فروشگاه خود را در سال 1970 در آریزونا افتتاح کرد و 9 سال بعد شروع به ارائه امتیاز کرد. این شرکت در حال حاضر در سراسر ایالات متحده و در هفت کشور مختلف دارای امتیاز است. مراکز AlphaGraphic چاپ، ارتباطات بازاریابی و مدیریت اسناد را ارائه می‌دهند.

برای داشتن حق امتیاز AlphaGraphics سرمایه‌گذاری ۲۶۱,۰۰۰ تا ۳۹۴,۰۰۰ دلار لازم است.

FastSigns

Discover a “ فرصت حق رای برد-برد» با FastSigns. این شرکت مدل کسب‌وکار خود را در سال ۱۹۸۵ افتتاح کرد و به سرعت به یکی از نام‌های بسیار قابل اعتماد در صنعت حق رای تبدیل شد.

FastSigns اکنون بیش از ۱۲۰ کارمند شرکتی دارد که در بیش از ۶۵۰ مکان خدمت می‌کنند. سرمایه‌گذاری نقدی ۸۰۰۰۰ دلاری برای تبدیل شدن به یک حق امتیاز FastSigns لازم است.

svg%3E - 10 کپی و چاپ حق امتیاز برای تسخیر FedEx
دفتر

خدمات بازاریابی و چاپ PIP

PIP Printing بیش از ۴۰ سال است که کارآفرینان را ایجاد کرده و از آنها حمایت می کند. این شرکت در سال ۱۹۶۵ تاسیس شد و چهار سال بعد شروع به ارائه امتیاز کرد. امروزه PIP دارای بیش از ۱۲۰۰ مرکز خدمات چاپ و تجاری در سراسر جهان است.

نامزدهای موفق PIP Printing سمینارهای آموزشی، یک تیم مدیریت کسب و کار اختصاصی و آنچه که ادعا می‌کند جامع‌ترین پشتیبانی بازاریابی و فروش در تجارت است، دریافت خواهند کرد.

برای داشتن امتیاز چاپ PIP به سرمایه گذاری اولیه ۲۲۸۰۰۰$ ۰۰۰۰$ نیاز است.

Bizcard Xpress

Bizcard Xpress در سال ۲۰۰۶ تاسیس شد و از سال ۲۰۰۹ به عنوان حق امتیاز فعالیت می کند. تحویل کارت ویزیت طراحی و چاپ شده توسط مشتری به کارآفرینان پرمشغله در یک ساعت یا کمتر، سنگ بنای Bizcard Xpress است. «فروشگاه بهبود کسب‌وکار با یک توقف».

کارآفرینان می‌توانند به موفقیت فوق‌العاده Bizcard Xpress بپیوندند. خدمات چاپ و علامت گذاری با تبدیل شدن به یک حق امتیاز Bizcard.

پس از سرمایه گذاری اولیه بین ۱۱۴۰۰۰ تا ۱۹۷۰۰۰ دلار. دارندگان حق امتیاز Bizcard Xpress آموزش مداوم و پشتیبانی بازاریابی دریافت می‌کنند.

< td class="column-1">۶
# فرانچایز تاسیس فرانچایز از زمان سرمایه گذاری اولیه ویژگی های ویژه
۱ چاپ و ایمیل بازاریابی آلگرا ۱۹۷۶ ۱۹۷۷ ۲۵۰۰۰ – ۴۵۰۰۰ دلار فرصت های B2B ، پشتیبانی مداوم
۲ فقط Proforma ۱۹۷۸ ۱۹۸۵ ۵۰۰۰ دلار – $۴۰,۰۰۰ خدمات چاپ و تبلیغات، منابع آموزشی
۳ چاپ بهتر معامله ۲۰۰۱ مشخص نشده ۵۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار چاپ با کیفیت بالا و کم هزینه
۴ سر اسپیدی ۱۹۶۸ مشخص نشده ۲۲۹,۹۸۱$ خدمات چاپ و بازاریابی
۵ Minuteman Press Inc. ۱۹۷۳ ۱۹۷۵ ۶۴۰۰۰ دلار – ۱۶۴۰۰۰ دلار بزرگترین امتیاز چاپ جهان
پست برو ۲۰۰۲ ۲۰۰۲ ۲۰۰۰۰ دلار شبکه کارآفرینان فعال
۷ AlphaGraphics ۱۹۷۰ ۱۹۷۹ ۲۶۱۰۰۰$ – ۳۹۴۰۰۰$ چاپ، بازاریابی، مدیریت اسناد
۸ FastSigns ۱۹۸۵ ۱۹۸۵ $۸۰,۰۰۰ نام مورد اعتماد در صنعت حق رای دادن
۹ خدمات چاپ و بازاریابی PIP ۱۹۶۵ ۱۹۶۹ ۲۲۸۰۰۰$ – ۲۷۸۰۰۰$ بیش از ۱۲۰۰ مرکز در سراسر جهان
۱۰ Bizcard Xpress ۲۰۰۶ ۲۰۰۹ ۱۱۴,۰۰۰ – ۱۹۷,۰۰۰ دلار خدمات چاپ و علامت گذاری فوق سریع



بیشتر در: فرانچایز فرصت‌ها
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی