عمومیمقالات

7 جعبه اشتراک خودمراقبتی که می تواند به شما در مدیریت کمک کند فشار

۷ جعبه اشتراک خودمراقبتی که می تواند به شما در مدیریت کمک کند
فشار

به نظر می‌رسد اکنون یک جعبه اشتراک برای همه چیز وجود دارد. می‌توانید هر ماه تازه‌سازی کمد لباس، لوازم آرایشی جدید یا حتی خوراکی‌های حیوان خانگی به صندوق پستی‌تان ارسال کنید.

جعبه‌های اشتراک همه چیز برای راحتی هستند—خریدهایی که لازم نیست به آنها فکر کنید، فراموش نکنید که آن را تمدید کنید یا حتی از درب ورودی خود دورتر بروید تا آن را تحویل بگیرید. بنابراین، منطقی است که یکی از محبوب ترین جایگاه های این بازار مراقبت از خود. به هر حال، اقتصاد شلوغ به ما آموزش داده است که در همیشه برویم، و وقتی درگیر مشغله های روزمره خود می شویم، اغلب فراموش می کنیم درباره خودمان.

یک بسته در آستان با همه چیزهایی که برای یک بعدازظهر آرام نیاز داریم می‌تواند یادآوری باشد که باید توقف کنیم و کمی برای خودمان وقت بگذاریم. در اینجا هفت جعبه اشتراک خودمراقبتی برای بررسی وجود دارد.

جعبه های اشتراک مراقبت از خود برای بدن و ذهن

YogiSecret

هزینه: ۳۹٫۹۵ دلار در ماه برای اشتراک ماهانه یا ۳۵٫۹۵ دلار در ماه در صورت پیش پرداخت برای شش ماه

تلفیق تمرین یوگا در روال خود می تواند کمک به کاهش اضطراب و افسردگی، باعث تقویت کلی خلق و خو می شود. YogiSecret خود را «جعبه اشتراک عشق به خود برای سبک زندگی آگاهانه» می نامد. جعبه ها حول محور سلامت، تناسب اندام و تندرستی هستند و حاوی پنج تا هفت محصول با اندازه کامل هستند که می تواند شامل محصولات مراقبت از پوست، آرایش و حتی تنقلات باشد. همه محصولات کاملاً طبیعی و بدون ظلم هستند.

TheraBox

هزینه: ۳۴٫۹۹ دلار در ماه با پیش پرداخت یک ساله یا ۳۹٫۹۹ دلار برای اشتراک ماهانه

محصولات TheraBox که با کمک درمانگران طراحی شده اند، برای افزایش شادی و “تغذیه شما ذهن، جسم و روح.» هر جعبه دارای یک موضوع مراقبت از خود است، یک “فعالیت افزایش شادی” الهام گرفته از تحقیق که وب سایت TheraBox بیان می کند که به شما کمک می کند “مغز [خود] را برای شادی و مثبت اندیشی بیشتر بازسازی کنید” و هفت تا هشت چیز منحصر به فرد سلامتی برای کمک به آرامش است. . اینها ممکن است شامل چای، سرم، روغن‌های ضروری، محصولات حمام یا حتی روبالشی ساتن و مجموعه ماسک چشم باشد!

Silk and Sonder< /h3>

هزینه: ۱۵٫۷۵ دلار در ماه با اشتراک یک ساله یا ۲۴٫۹۵ دلار برای اشتراک ماهانه

ژورنال نویسی و سایر اشکال نوشتن مزایای ثابت شده ای دارند مانند کمک به کاهش استرس، تقویت خلق و خو و بهبود حافظه. در عمل، همیشه عالی به نظر می رسد، اما می تواند چالشی باشد که خودتان با آن همراه شوید. Silk and Sonder برنامه‌ریزان سلامتی و تمرین‌های ژورنال را با بازتاب‌های صوتی هدایت‌شده، به‌علاوه دسترسی به یک برنامه اجتماعی و کارگاه‌ها و کلاس‌های مجازی ارسال می‌کند. چیز خوب در مورد یک مجله ماهانه؟ حتی اگر در ماه اول فراموش کردید که به این عادت عادت کنید، بسته بعدی به شما یادآوری می کند که آن را در برنامه روزانه خود بگنجانید.

جعبه های اشتراک خودمراقبتی برای افزایش خلاقیت شما

سفالگری با هدف

هزینه: ۱۲۸ تا ۱۳۸ دلار برای اشتراک شش ماهه برای یک تا دو نفر

سفالگری اغلب توصیف شده به عنوان مراقبه. بعلاوه، عمل لمسی ایجاد با خاک رس می تواند به شما کمک کند آهسته و آرام. کشمکش‌های خود بنیان‌گذار با حفظ رفاه عاطفی‌اش در دنیای پرشتاب فناوری، الهام‌بخش او شد تا Pottery with a Purpose را شروع کند، که قول می‌دهد «معادل یک دکمه «مکث» عملی و بدون فناوری را مستقیماً به آستان تو.» کیت های سازگار با محیط زیست و بدون پلاستیک ممکن است شما را تشویق کند تلفن خود را زمین بگذارید برای مدتی و یک قابلمه را نیشگون بگیرید.

بیایید هنر بسازیم

هزینه: ۳۸٫۲۵ دلار در ماه یا ۴۵ دلار خرید یکباره

نقاشی می‌تواند راهی عالی برای رها شدن از پیچ و خم باشد، اما گاهی اوقات الهام گرفتن می‌تواند سخت باشد. جعبه های ماهانه Let’s Make Art با چهار پروژه آبرنگ، فیلم های آموزشی، رنگ، کاغذ و سایر لوازم همراه است. از آنجا که پروژه ها از قبل طراحی شده اند، می تواند انگیزه بیشتری نسبت به نشستن در مقابل یک بوم خالی داشته باشد. جعبه‌ها شامل برس نیستند، اما می‌توانید آنها را جداگانه خریداری کنید. Let’s Make Art قول می دهد به شما کمک کند «برای چیزهایی که در مورد هنر واقعاً اهمیت دارد جا ایجاد کنید: ذهن آگاهی، یادگیری، اجتماع و تفریح!»

جعبه اشتراک خودمراقبتی برای روشن کردن محیط اطرافتان

BloomsyBox

هزینه: ۴۴٫۹۹ دلار در ماه برای Bloomsy Original

چیزی در مورد داشتن گلهای تازه همیشه وجود دارد. مطالعات نشان داده است که قرار گرفتن در معرض گیاهان و برخی از رنگ های گل می توانند شما را تقویت کنند خلق و خوی و کاهش اضطراب و افسردگی. این بدان معناست که اشتراک ماهیانه گل BloomsyBox ممکن است روحیه شما و همچنین خانه شما را روشن کند. چه کسی دوست ندارد گل های تازه همیشه تحویل داده شود؟ نکته خوب در مورد این اشتراک این است که قیمت بر اساس طول تعهد شما تغییر نمی کند. اگرچه می‌توانید چندین ماه پیش‌پرداخت کنید، اما صرفنظر از مدت زمانی که ثبت‌نام می‌کنید، این مبلغ هر ماه یکسان است.

جعبه اشتراک مراقبت از خود برای دور کردن استرس 

جعبه حسی

هزینه: ۷۹ دلار هر سه ماه

جعبه حسی TheraPLAY در ابتدا توسط یک کاردرمانگر به عنوان اشتراک ماهانه ایجاد شد. از اسباب‌بازی‌های حسی برای «کودکان اوتیستیک و آنهایی که نیازهای پردازش حسی دارند» در پاسخ به درخواست‌های مکرر والدین برای کمک به انتخاب اسباب‌بازی‌هایی که برای کودکانشان مناسب، جذاب و درمانی است. پس از شروع سرویس اشتراک، نوجوانان و بزرگسالان اعلام کردند که دوست دارند اشتراک مشابهی داشته باشند، بنابراین جعبه دوباره طراحی شد. جعبه‌ها هر سه ماه یک‌بار با چیزهایی مانند خمیر آروماتراپی که برای مدیریت اضطراب یا اقلام لمسی مانند فیجت‌ها و توپ‌های شلخته طراحی شده‌اند، به دستتان می‌رسد. اگرچه با توجه به واگرایی عصبی طراحی شده‌اند، اما این وب‌سایت بیان می‌کند که این جعبه‌ها “برای هر کسی که از یک ورودی حسی اضافی در طول روز بهره می‌برد، عالی است.”

سلب مسئولیت: اگرچه این محصولات ممکن است برای کاهش استرس مفید باشند، اما اگر مشکلات سلامت روانی دارید، مهم است که با پزشک یا درمانگر خود صحبت کنید.

این مقاله در اصل در مارس/آوریل ۲۰۲۳ منتشر شد مجله SUCCESS. عکس از Ground Picture/Shutterstock

0e6f64813d0298388db4ee02ef210ec3?s=150&d=mp&r=g - 7 جعبه اشتراک خودمراقبتی که می تواند به شما در مدیریت کمک کند
فشار

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی