عمومی

از «قاعده سوم» این المپیکی برای تعقیب هر بزرگی استفاده کنید رویا

از «قاعده سوم» این المپیکی برای تعقیب هر بزرگی استفاده کنید
رویا

روی بزرگ دونده الکسی پاپاس این بود که در المپیک شرکت کنید. رویای شما ممکن است موفقیت تجاری در سراسر جهان باشد یا فقط راه اندازی محبوب ترین کافی شاپ کوچک در شهر خود باشد. اما هر چشم‌اندازی که دنبال می‌کنید، درسی که پاپاس زمانی از مربی‌اش آموخت، می‌تواند به شما کمک کند تا به آنجا برسید.

وقتی به دنبال رویاهای بزرگ هستید چقدر باید به خودتان فشار بیاورید؟

دویدن ممکن است به نظر دور از کارآفرینی باشد، اما در واقع هزاران بنیانگذاران،  مدیران، و حتی محققان اصرار دارند که دویدن می تواند درس های ضروری را بیاموزد در غلبه بر سختی ها، پایبندی به اهداف بزرگ، و سختی ذهنی. بنابراین وقتی با یک قطعه در وبلاگ برخوردم مصاحبه با سه دونده زن برتر بین‌المللی در مورد توصیه‌های زندگی آنها برای بقیه، من فکر کردم ارزش دیدن را دارد.

کل مکالمه جذاب بود و موضوعاتی را از چالش های اضافی که دوندگان مسافت سیاه با آن مواجه بودند، لمس کرد. برای یادگیری از شکست، اما یک توصیه از پاپاس به ویژه برای کارآفرینان مرتبط بود.

وقتی توسط Bindu Bansinath از The Cut از او پرسیده شد، “چه توصیه ای به افراد غیر دونده می کنید وقتی که” آیا در حال تلاش برای چیزی هستید که غیرممکن به نظر می رسد؟” پاپا پاسخ داد که چیزی یکی از مربیان دویدنش زمانی به او گفته که با او می چسبد.

“او مرا به کناری کشید و در مورد قانون یک سوم به من گفت: هر زمان که در حال تعقیب بزرگی هستید. رویا ببنید، قرار است یک سوم مواقع احساس خوبی داشته باشید، یک سوم مواقع خوب است، و یک سوم مواقع بد یا خوب نیستید، و اگر تقریباً در این نسبت ها احساس می کنید، به این معنی است که در واقع در حال تعقیب هستید. رویاپردازی کنید. اگر همیشه احساس خوبی دارید، به اندازه کافی به خودتان فشار نمی‌آورید، و اگر بیش از حد احساس خستگی می‌کنید، ممکن است دچار فرسودگی یا چالش سلامت روانی شده باشید و نیاز به ارزیابی مجدد داشته باشید.» او توضیح می‌دهد.

این ایده برای پاپاس یا مربی او اصلی نیست–من مرجع رهبران کسب و کار قبلاً وجود دارد — اما قانون ساده ای که خرد زیادی را در یک بسته آسان برای به خاطر سپردن بسته بندی می کند. کارشناسان به ما می‌گویند که حداکثر کردن پتانسیل‌هایتان در مورد گذر از منطقه راحتی خود. اگر خارج از منطقه راحتی خود نیستید، احتمالاً چیز زیادی یاد نمی‌گیرید.

از سوی دیگر، فشار دادن بیش از حد به خود می تواند منجر به فرسودگی شغلی و صدمات شود. جسمی و روانی. همه ما این را می دانیم. مشکل پیدا کردن تعادل مناسب است. قانون یک سوم این حقیقت عمومی را می گیرد و آن را قابل اجرا می کند. برای به حداکثر رساندن پیشرفت خود به سمت اهداف دشوار، باید در یک سوم مواقع خارج از منطقه آسایش خود (معروف به احساس بد اخلاقی) باشید. خیلی بیشتر از این خطر دارد. خیلی کمتر تنبل است.

تاب آوری در قالب قانون

قانون مفید این است که به پیشرفت خود نگاه کنید و ارزیابی کنید که آیا باید بیشتر یا کمتر به خود فشار بیاورید. اما همچنین در یادآوری این نکته که ناخوشایند بخش مهمی از این روند است، در لحظات درد به خود مفید است. اگر گاهی اوقات احساس وحشتناکی می کنید (در واقع یک سوم مواقع) این نشانه این نیست که به اندازه کافی خوب نیستید یا کار اشتباهی انجام می دهید یا باید تسلیم شوید. این فقط به این معنی است که شما در حال تلاش برای انجام کاری جاه طلبانه هستید. وقتی این حقیقت را درک می کنید، کمتر احتمال دارد که وقتی اوضاع ناخوشایند می شود تسلیم شوید.

بنابراین دفعه بعد که در راه رسیدن به بزرگی خود با مشکل خاصی مواجه شدید، این قانون را به خاطر بسپارید. رویا کنید (و شاید این قانون نیز). اگر خیلی بیشتر یا کمتر از یک سوم مواقع این احساس را ندارید، شاید بهتر باشد به جای دلسردی، تشویق شوید.

به حکمت بیشتری از پاپاس علاقه دارید؟ او صادقانه با نیویورک تایمز صحبت کرددرباره مشکلات سلامت روان مدتی قبل و تجربه او در فیلم کوتاه جذاب زیر نمایش داده شد. برای اطلاعات بیشتر در مورد مسیر او به المپیک، آنچه پس از رسیدن او به هدفش اتفاق افتاد و اینکه چرا بسیاری از افراد موفق در همه زمینه‌ها با بحران‌های سلامت روان مواجه می‌شوند، بررسی کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی