عمومی

برای تبلیغ “چیزهای عجیب” نتفلیکس، این مشاغل برنامه ای توسعه داده است که به شما امکان می دهد با خود یک پیتزای دومینو سفارش دهید ذهن

برای تبلیغ “چیزهای عجیب” نتفلیکس، این مشاغل
برنامه ای توسعه داده است که به شما امکان می دهد با خود یک پیتزای دومینو سفارش دهید
ذهن

در شروع فصل چهارم سریال محبوب نتفلیکس چیزهای عجیب و غریب، شخصیت Eleven از دست داده است. توانایی‌های تله‌کینتیک او اما به لطف برخی نوآوری‌های کسب‌وکار کوچک، بینندگان اکنون می‌توانند قدرت او را برای یک کار حیاتی هدایت کنند: سفارش پیتزا.

همکاری با آژانس تبلیغاتی WorkInProgress و شرکت تولید محتوا UNIT9، دومینو منتشر شد یک برنامه جدید “ذکر سفارش” با مشارکت Netflix برای تبلیغ اولین پخش فصل ۲۷ مه این سریال. این برنامه به کاربران دارای حساب دومینو اجازه می‌دهد تا با حرکت دادن سر خود در حالی که به صفحه نمایش نگاه می‌کنند، پیتزا سفارش دهند. حالت «فقط برای سرگرمی» نیز وجود دارد که در آن کاربران می‌توانند آزمایشگاه ملی هاوکینز نمایش را کاوش کنند و تخم‌مرغ‌های چیزهای عجیب و غریب را بیابند.

حرکات سر لازم برای سفارش دادن شبیه حرکاتی است که Eleven (با بازی میلی بابی براون) هنگام استفاده از قدرت ذهن خود انجام می دهد: کاربران برنامه سر خود را به پایین خم می کنند و برای انتخاب به یک شی خیره می شوند. و سرشان را به طرفین تکان دهند تا آن را رد کنند. این کمپین تبلیغاتی همچنین شامل یک ویدیوی سه دقیقه‌ای “چگونه شروع شد” است با شخصیت‌ها از مجموعه های علمی تخیلی و همچنین صفحه ای در وب سایت دومینو طراحی شده توسط WorkInProgress با دستورالعمل های استفاده از برنامه.

دن کورکن، مدیر بخش تعاملی، می‌گوید: «Domino’s تاریخچه روش‌های نوآورانه سفارش را دارد. تولید در بولدر، کلرادوWorkInProgress. این غول غذا قبلاً سفارش را از طریق Amazon Alexa و Google Home و همچنین با ارسال پیامک با شکلک تکه پیتزا معرفی کرده است. او می‌گوید: «ما همیشه به دنبال راه‌های منحصربه‌فرد، سرگرم‌کننده و فنی هستیم تا مرزهای سفارش‌دهی را پشت سر بگذاریم.

برای ایجاد برنامه، WorkInProgress و UNIT9 مستقر در لندن از قبل شروع شده است -نرم افزار تشخیص چهره موجود سپس منطق سفارشی را برای نرم‌افزار توسعه دادند تا برنامه بتواند حرکات خاص Eleven را تشخیص دهد و آزمایش‌کنندگان را برای اصلاح دقت آن به کار گرفتند.

اگر علاقه مند به ایجاد یک برنامه جدیدی برای تبلیغ کسب و کار شما، این فرآیند ممکن است دلهره آور به نظر برسد. اما به گفته درک رایلی، مدیر برنامه مهندسی برق و علوم کامپیوتر در دانشکده مهندسی میلواکی، انواع نرم افزارهای آماده تشخیص چهره وجود دارد و افزودن آنها به یک برنامه به طور قابل توجهی پیچیده تر از معرفی هر ویژگی دیگری نیست. .

افزودن فناوری تشخیص چهره به برنامه می‌تواند پیچیده‌تر شود، با این حال، اگر تصمیم بگیرید ابتدا آن را سفارشی کنید. نرم‌افزار همانطور که تیم برنامه دومینو انجام داد، که رایلی می‌گوید نیاز به دسترسی و دانش کد آن دارد.او می‌افزاید: «این مرحله بهبود [همچنین] بخش گران‌قیمت است». دومینو از ارائه هرگونه اطلاعات در مورد هزینه‌های کمپین خودداری کرد.

استفاده از فناوری تشخیص چهره همراه است. نگرانی های دیگر، از جمله حریم خصوصی کاربر و تعصب. طبق WorkInProgress، Domino’s از داده‌های کاربر از برنامه سفارش ذهن استفاده نمی‌کند یا ذخیره نمی‌کند. برای کاهش نگرانی‌های کاربران درباره حریم خصوصی، این برنامه اطلاعاتی درباره مواردی که ردیابی می‌کند و نحوه استفاده از دوربین شما ارائه می‌کند.

به گفته رایلی، از نظر دقت، همه برنامه‌های نرم‌افزاری تشخیص چهره دارای تعصب هستند. البته برای برنامه سفارش پیتزا ریسک بسیار کمتر از استفاده از فناوری در اجرای قانون. با این حال، رایلی تأکید می‌کند که دقت باید در اولویت باقی بماند. او می‌گوید: «فقط به این دلیل که کم خطر است به این معنا نیست که باید سوگیری در الگوریتم را تحمل کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی