عمومی

برنامه 3 قسمتی پرزیدنت بایدن برای کاهش تورم

برنامه ۳ قسمتی پرزیدنت بایدن برای کاهش تورم

در ماه‌های اخیر، آمریکایی‌ها با بالاترین نرخ تورم در چهار دهه اخیر. رئیس‌جمهور می‌گوید برنامه‌ای برای محدود کردن آن دارد.

در یک مقاله منتشر شده توسط وال استریت ژورنال  این هفته، رئیس جمهور جو بایدن برنامه سه قسمتی خود را برای مبارزه با تورم به اشتراک گذاشت که او آن را «اولویت اصلی اقتصادی» خود می نامد. اقدام مورد نظر او برای کاهش تورم در کوتاه مدت و همچنین ایجاد زیرساخت برای کاهش تورم هزینه در بلندمدت طراحی شده است.

رویترز.

بخش دوم برنامه تورم بایدن کاهش هزینه های اقلام روزمره است، ابتدا توسط آزادسازی ذخایر نفت برای مبارزه با افزایش قیمت گاز، ناشی از جنگ در اوکراین. رئیس جمهور متعهد شد ۳۰ میلیون بشکه نفت از ذخایر را در نشانی دولت اتحادیه، و در ماه آوریل، کاخ سفید اعلام کرد که قراردادهای ایمن برای همه این بشکه ها.

بایدن بیشتر کاهش هزینه های مسکن را از طریق برنامه اقدام تامین مسکن، که هدف آن افزایش عرضه مسکن از طریق گسترش تامین مالی فدرال برای ساخت مسکن مقرون به صرفه و همکاری با بخش خصوصی برای رسیدگی به مسائل زنجیره تامین است که می تواند ساخت و ساز در فرآیند را سرعت بخشد. و هدف او کاهش هزینه‌های سایر کالاهای ضروری با سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌ها و بهبود گسترده‌تر زنجیره تامین است. سوم، رئیس‌جمهور اصلاحات مالیاتی را پیشنهاد می‌کند که نرخ‌های مالیاتی را برای افرادی که بیش از ۴۰۰,۰۰۰ دلار درآمد دارند افزایش می‌دهد و «زمینه بازی» مالیات‌های بین‌المللی را هموار می‌کند، تا انگیزه‌های تجاری را کاهش دهد که ممکن است شرکت‌ها را به جابه‌جایی مشاغل به خارج از کشور سوق دهد.

برای اطمینان، بایدن اکثر این ابتکارات را در گذشته پیشنهاد کرده است. بر اساس تصویب قانون سرمایه گذاری و مشاغل زیرساختی در سال ۲۰۲۱، طرح زیرساخت در حال اجرا است. در حالی که جزئیات پیشنهادات اصلاح مالیاتی وی مبهم است، بایدن در گذشته خواستار اخذ حداقل ۲۰ درصد مالیات بر آمریکایی ها شده است. خانوارهایی که سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد دارند. او همچنین ۱۵ درصد حداقل مالیات شرکتی را پیشنهاد می کند. ، که برای شرکت های بزرگ و سودآور اعمال می شود. با این حال، تصویب اصلاحات مالیاتی تا این مرحله، رئیس جمهور را از دست داده است.

همچنین این امکان وجود دارد که اقدامات فدرال رزرو به تنهایی تورم را مهار کند. البته، اگر افزایش نرخ ها به تقاضای مصرف کننده کاهش یابد، می تواند باعث رکود شود. در هر صورت، کارشناسان می گویند که کسب و کارها باید برای شرایط سخت اقتصادی پیش رو آماده شوند الف>. همانطور که شرکت VC Sequoia Capital در اخیراً درز کرده است، اشاره کرد. تطبیق با ارائه»، اکنون زمان رزرو پول نقد، کاهش و ساده کردن تجارت برای عبور از طرف دیگر است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی