عمومی

مدیران ارشد اجرایی چگونه این همه کار را انجام می دهند؟ دستیاران اجرایی آنها فقط بهترین اسرارشان را افشا کردند

مدیران ارشد اجرایی چگونه این همه کار را انجام می دهند؟ دستیاران اجرایی آنها
فقط بهترین اسرارشان را افشا کردند

امثال بیل گیتس و ایلان ماسک موفق به انجام چنین حجم فوق بشری از کار می شوند؟ بسیاری از مدیران عامل به وضوح یک اخلاق کاری باورنکردنی، اما آنها همچنین یک سلاح مخفی دارند که برای بسیاری از کارآفرینان جدیدتر – دستیاران در سطح جهانی – در دسترس نیست.

مدیران برتر تیمی از متخصصان برتر دارند که روزهای خود را تا بلوک های پنج دقیقه ای برنامه ریزی می کنند–بدون اغراق–و حذف هر مسدود برای بهره وری. این تجملی است که بسیاری از کارآفرینان و فریلنسرها فقط می توانند در مورد آن رویا داشته باشند. اما فقط به این دلیل که با استخدام تیمی از دستیاران فاصله زیادی دارید، به این معنا نیست که نمی توانید چند راز را از بهترین های جهان بدزدید.

برای a recent article, newsletter the Hustle spoke to a handful of top CEOs’ executive assistants ، ترفندهای را که برای کمک به کارفرمایان پرمشغله تمرکز خود را حفظ می کنند و هر دقیقه به حداکثر می رسند. کل مقاله عمیق ارزش یک بار خواندن را دارد، اما چند ایده آسان برای من به چشم آمد.

مراقب بلوک های کوچک زمان باشید.

فکر می کنید برنامه شما مملو از جلسات است؟ مدیران ارشد اجرایی احتمالاً وضعیت بدتری دارند، بنابراین چگونه می‌توانند اطمینان حاصل کنند که همه این گردهمایی‌ها روزهایشان را تبدیل به کوفته‌های هیجان‌انگیز و زمان‌کشنده بهره‌وری نمی‌کنند؟

به گفته کریستینا راجرز، دستیار اجرایی مدیر عامل یک شرکت فناوری آب و هوا، گام اول، در حال بررسی این است که چگونه این اره مویی تعهدات را با هم تطبیق دهید. او خاطرنشان می کند که بلوک های کوچکی از زمان را بین جلسات بگذارید، و تقریباً مطمئناً این زمان تلف می شود.

بعد، مطمئن شوید از مدت زمان طولانی تری از زمان بدون جلسه محافظت کنید. Hustle توضیح می‌دهد: «راجرز می‌گوید قانون اصلی او این است که جلساتی را که بیش از دو ساعت طول می‌کشند برنامه‌ریزی نکند، و او قصد دارد بیش از شش ساعت در روز جلسات نداشته باشد (از ساعت ۱۰ صبح شروع می‌شود و در ساعت ۴ بعد از ظهر به پایان می‌رسد).

یک برنامه روزانه برای خود بفرستید.

اگر و نسبتاً مختصر مجموعه ای از اهداف برای روزتان، بعید است که در مسیر خود بمانید. و مهم است که این اهداف را در اولویت قرار دهید در ذهن خود داشته باشید. چطوری این کار را انجام میدهی؟ راجرز هر روز یک دستور کار برای رئیسش می فرستد.

اگر دستیار شگفت انگیزی ندارید که این کار را برای شما انجام دهد، فناوری یک جایگزین ارائه می دهد. راجرز پیشنهاد می‌کند: «می‌توانید شب قبل از برنامه‌تان اسکرین‌شات بگیرید و آن را در Slack برنامه‌ریزی کنید تا صبح برای خودتان ارسال کنید. این کار شما را برای موفقیت آماده می‌کند و به نوعی احساس می‌کنید که دستیار خود را دارید».

“۴” خود را بشناسید.

متخصصان بهره وری و دانشمندان مغز هر دو اصرار دارند که مغز انسان فقط در مورد چهار ساعت کار عمیق و متمرکز در روز در آنها. آنها توصیه می کنند که بفهمید مغز شما چه زمانی در بیشترین بازدهی خود است و تا حد امکان از آن چهار ساعت محافظت کنید. اشلی لانگلیس، دستیار اجرایی در یک شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر نیز همینطور است.

او هشدار می دهد “از برنامه ریزی جلسات در ساعاتی از روز که بیشترین بهره وری را دارید. آن لحظات را ذخیره کنید. برای کار عمیق، و در مواقعی که از نظر ذهنی در اوج خود نیستید، وظایف و جلسات با اولویت پایین‌تر را برنامه‌ریزی کنید.”

یک مربی یا یک درمانگر بگیرید.

به حداکثر رساندن بهره وری شما فقط به این نیست که چگونه کارهای بیشتری را در ساعات کمتری انجام دهید. کمیت کار مهم است، اما کیفیت نیز مهم است – فقط از جف بزوس بپرسید که به عنوان مدیر عامل آمازون هدف ساده ای را برای خود تعیین کرده است که گرفتن فقط سه تصمیم خوب در روز. اگر می‌خواهید تا جایی که می‌توانید مؤثر باشید، باید به عنوان یک انسان از خود مراقبت کنید.

که می تواند به شکل اضافه کردن تمرینات و زمان خانوادگی به تقویم شما باشد تا آنها را از دست ندهید . اما برای مدیران ارشد اجرایی، معمولاً به معنای دریافت کمکی است که برای اینکه بهترین نسخه از خود باشید، نیاز دارید. این مقاله اشاره می‌کند که اکثر مدیران عاملی که توسط دستیاران اجرایی Hustle با آنها صحبت می‌کردند، “از نظر جسمی و عاطفی، با مربیان زندگی و درمانگران علاوه بر ورزش منظم و وقت شخصی، از خود مراقبت کرده‌اند.”

شاید منابع لازم برای استخدام یک دستیار راک استار تمام وقت، یک رهبر مشهور جهانی را نداشته باشید. مربی، یا حتی کسی که خشکشویی شما را انتخاب کند (اگرچه یک دختر می تواند رویاپردازی کند). اما هر کارآفرین و فریلنسر می‌تواند با مراقبت از خود و تقویم‌هایش با دقت و تامل هرچه بیشتر، خود را برای حداکثر موفقیت در کار آماده کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی