عمومی

چگونه ایمنی روانی را در محیط کار بهبود بخشیم

چگونه ایمنی روانی را در محیط کار بهبود بخشیم

توسط جاش کولباخ، مدیر عامل و بنیانگذار Rymera Web Co، سازندگان سوئیت عمده فروشی.

، می‌خواهیم بهترین کارمندان ما. دلیل اینکه ما این کار را انجام می دهیم افزایش بهره وری و بهبود کارایی آنهاست.

در انجام این کار، چیزی که اغلب فراموش می کنیم ایجاد یک محیط کاری است که ایمنی روانی را برای کارکنان ارتقا می دهد. کارمندان شما نمی توانند بهترین تلاش خود را انجام دهند مگر اینکه در محل کار احساس امنیت کنند.

ایمنی روانی زمانی است که شما می توانید با اطمینان خاطر صحبت کنید یا عمل کنید و بدون ترس از قضاوت، تحقیر یا طرد شدن برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها، سوالات و نگرانی‌هایتان خودتان باشید.

کارمندان. کسانی که امنیت روانی را تجربه می کنند بدون هیچ قضاوتی به یکدیگر اعتماد دارند. آنها بدون برچسب شکست می خورند و نظرات خود را بدون تحقیر بیان می کنند.

کار در چنین محیطی می تواند به چندین روش به کارمندان شما کمک کند. این می تواند وضعیت ذهنی مثبتی را ایجاد کند، مهم نیست که چقدر با کار مشغول هستند. این می تواند به آنها کمک کند تا احساس خلاقیت بیشتری داشته باشند، که به نوبه خود آنها را سازنده تر و کارآمدتر می کند.

حالا سوال اینجاست، چگونه ایمنی روانی را در محل کار بهبود می دهید؟ بیایید به سه راه آسان برای انجام این کار نگاه کنیم.

۱٫ با همدلی رهبری کنید.

یکی از مهم‌ترین عواملی که هنگام رهبری یک تیم باید در نظر گرفته شود، همدلی است. وقتی به جای منیت، همدلی نشان می دهید، به ایجاد اعتماد در تیم کمک می کنید. ایجاد اعتماد برای ایجاد روابط صادقانه و توانمند بین تیم و مدیریت حیاتی است.

وقتی با تیم خود با همدلی برخورد می کنید، به آنها اطمینان می دهید که به آنها اهمیت می دهید و به احساسات و نیازهای آنها توجه می شود. از. به تیم خود اجازه دهید احساس کند که این یک راه بسیار قدرتمند برای ایجاد امنیت روانی در محل کار است.

پس به جای رهبری با نفس، یاد بگیرید که با همدلی رهبری کنید. با تیم خود مهربان باشید و به نگرانی ها و مشکلات آنها توجه کنید.

۲٫ پذیرای بازخورد باشید.

برای ایجاد یک محل کار مثبت، باید بازخورد باشید. دریافت بازخورد از کارمندان می تواند به شما در بهبود محل کار و بهبود رضایت کارکنان کمک کند. بنابراین کارکنان خود را تشویق کنید تا نظرات خود را بیان کنند و نگرانی های خود را مطرح کنند. این می تواند به شما کمک کند که نقاط ضعف و نقص سیستم را بشناسید.

نمی‌توان سیستم خود را بهبود بخشید مگر اینکه نکات منفی را در آن داشته باشید. دریافت بازخورد به شما کمک می کند تا ایرادات، نقص ها و شکاف هایی را که باید برطرف شوند تا مکان بهتری شود، درک کنید. اما ممکن است همه کارکنان راحت نباشند که بازخورد خود را آشکارا ارائه دهند.

برای تشویق چنین کارمندانی به ارائه بازخورد خود، می توانید برای آنها بازخورد ارسال کنید. هر سه ماه یک بار تشکیل می شود. به آنها اطلاع دهید که بازخورد آنها ناشناس باقی خواهد ماند. این می تواند به آنها اعتماد به نفس بدهد تا نظر صادقانه خود را بیان کنند.

۳٫ مشارکت و پذیرش را تشویق کنید.

این نکته به‌ویژه برای شرکت‌هایی که یک تیم جهانی دارند مهم است. به عنوان یک رهبر، باید شمول و تنوع را در تیم تشویق کنید.

اکثر رهبران باهوش در زمان کنونی با احترام به پتانسیل، نیازها و دیدگاه‌های منحصربه‌فرد کارکنان، از رقبای خود پیشی می‌گیرند.

اما گاهی اوقات، علیرغم تمایل شما برای ایجاد محیطی شامل و پذیرش، در ایجاد آن شکست می خورید. دلیلش این است که شما مدیران خود را به اندازه کافی آموزش نداده اید تا بتوانند آنطور که می خواهید با آن برخورد کنند.

مدیران شما به عنوان پلی عمل می کنند که کارمندان را با مدیریت مرتبط می کند. ممکن است همیشه نتوانید با کارمندان خود یک به یک تعامل داشته باشید. اینجاست که مدیران وارد می‌شوند. این باعث می‌شود که آموزش مدیران شما برای مدیریت تنوع بسیار مهم باشد.

حتماً توضیح دهید که چرا تنوع و فراگیر بودن برای کسب و کار شما مهم است و انتظارات خود را در مورد نحوه رفتار کارکنان با هم تیمی های خود تعیین کنید.

۴٫ جایی برای اشتباهات ایجاد کنید.

یکی دیگر از راه های بسیار موثر برای ایجاد امنیت روانی در محل کار، ایجاد فضا برای اشتباهات است. اشتباهات برای رشد تیم مهم هستند. این بخش مثبت و قدرتمندی از فرآیند یادگیری یک فرد است.

بنابراین به تیم خود اجازه دهید تا بداند تا زمانی که از این اشتباهات درس گرفته باشد، اشتباه کردن اشکالی ندارد. به جای سرزنش یا شرمساری آنها به خاطر اشتباهاتشان، بگذارید آن را به عنوان یک درس آموزنده در نظر بگیرند.

به آنها اطلاع دهید که این موضوع می تواند کمک کننده باشد. آنها به طور حرفه ای رشد می کنند و فضایی از امنیت روانی ایجاد می کنند.

ایجاد یک فضای امن از نظر روانی برای تقویت روحیه کارکنان و حفظ اعضای تیم مهم است. برای مدت طولانی تری وقتی کارکنان در محل کار احساس امنیت می کنند، احساس بهره وری بیشتری می کنند و کارآمدتر می شوند.

بنابراین، اگر هنوز به ایجاد یک فضای کاری ایمن از نظر روانی فکر نکرده‌اید، همین حالا کار روی آن را شروع کنید. این یک راه بسیار موثر برای افزایش رضایت کارکنان و افزایش وفاداری کارکنان است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خود آنها است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی