عمومی

کار یک کنسرت جانبی؟ در اینجا نحوه آماده شدن برای دومی آورده شده است تغییر مکان

کار یک کنسرت جانبی؟ در اینجا نحوه آماده شدن برای دومی آورده شده است
تغییر مکان

برای برخی، یک شغل دوم یا یک کار جانبی راهی عالی برای است. کسب پول نقد اضافی. برای دیگران، این کار عشق است. افرادی که دو (یا بیشتر) شغل متفاوت دارند تعویض دنده از یکی به دیگری خسته کننده است.

در اینجا چند نکته از سوی کسانی که در بازی دو شغله تسلط دارند آورده شده است:

۱٫ صحنه را تنظیم کنید.

درست مانند بازیگری که هنگام پوشیدن لباس به شخصیت او تبدیل می شود، شما نیز می توانید به نقشی که بازی می کنید تبدیل شوید. فضاهای فیزیکی مشخص شده برای هر شغل ایجاد کنید تا شخصیت های کاری خود را بهتر از هم جدا کنید.

هایدی لوئب که به‌عنوان رئیس امور مالی در آژانس Thesis کار می‌کند، می‌گوید: «من یک لپ‌تاپ مخصوص مربیگری خریدم و یک دفتر در خانه‌ام برای مربیگری دارم.» مربی سه گانه “این در مورد قرار گرفتن در یک فضای فیزیکی متفاوت است.”

۲٫ مراقب وقت خود باشید.

“بدترین حالت زمانی است که همه چیز با هم ترکیب شود و تام لانگ، مالک شرکت طراحی و دانشیار کالج همپشایر، می گوید: شما غرق می شوید و بین کارها گیج می شوید. “هدف من ایجاد برابری هر چه بیشتر بین نقش هایم است.”

لنگ به یک برنامه اختصاصی پایبند است که در آن فقط بر روی یک نقش در روزهای خاصی تمرکز می کند. از آنجایی که لانگ نمی تواند به طور کامل از کارهای دیگر خود غافل شود، او در میانه هر روز یک ساعت به خود اجازه می دهد تا به ایمیل ها و تماس های تلفنی پاسخ دهد.

۳٫ نه گفتن را بیاموزید.

شما به اندازه کافی بشقاب می چرخانید—یکی دیگر چیست؟ خودتان را بیش از حد بار نکنید. «یادگیری رد کردن کار برای من بسیار بزرگ بود. «اگر می‌خواستم، احتمالاً می‌توانستم هر هفته ۸۰ ساعت یا بیشتر کار کنم… با درک اینکه در واقع می‌توانستم بگویم، “نه، متشکرم” و همچنان در زمانی که می‌خواستم کار کنم، کار را برای من آسان‌تر می‌کرد روز کاری معمولی.”

این مقاله در اصل در شماره آگوست ۲۰۱۶ SUCCESS مجله و به روز شده است. عکس از Odua Images/Shutterstock

Podcast In the Details Leaderboard 728 x 90 - کار یک کنسرت جانبی؟ در اینجا نحوه آماده شدن برای دومی آورده شده است
تغییر مکان

سوزان لاک یک نویسنده، ویراستار و معتاد ماجراجویی از سالت لیک سیتی است. Lacke علاوه بر مشارکت در SUCCESS، در مورد ورزش های استقامتی برای مجلات Competitor Running و Triathlete می نویسد و بر روی اولین کتاب خود با انتشارات VeloPress کار می کند. علیرغم قرار گرفتن تقریباً دائمی در معرض سریعترین ورزشکاران جهان، سرعت دویدن خودش در حد متوسط ​​است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی