خبر

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

پیش‌بینی بورس شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - پیش‌بینی بورس شنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۱

مجله اینترنتی مشاغل آبرند- بورس روز یکشنبه از محدوده یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. ارزش معاملات در این هفته رکورد شکست و شاخص ۰٫۱۳ درصد رشد کرد.

در این هفته گروه خودرویی وضعیت خوبی را تجربه کرد و می‌توان گفت این صنعت لیدر بازار بود.

رشد بورس ادامه‌دار است؟

پیام الیاس کردی، کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با تجارت‌نیوز می‌گوید: روز شنبه احتمالا بورس روند منفی به خود می‌گیرد. کلیت بازار در هفته آینده مثبت نیست و بر اساس معاملات تا روز دوشنبه می‌توان میزان اصلاح بازار تا پایان ماه را بررسی کرد.

وی توضیح می‌دهد: از اولین روز معاملاتی سال ۱۴۰۱، بازار شرایط خوبی داشت. گروه خودرویی خصوصا نماد‌های خودرو و خساپا لیدر بازار بودند. ارزش معاملات نیز شرایط خوبی را پشت سر گذاشت.


بیشتر بخوانید: نمایش نامحدود مظنه‌ها در بورس اجرایی شد


این کارشناس بازار سرمایه ادامه می‌دهد: برای پیش‌بینی روند معاملات باید دید که وضعیت بورس در سومین هفته معاملاتی چه می‌شود؟ برای ما مهم است که نقدینگی و روند مثبت بازار در سومین هفته فروردین ماه ادامه‌دار باشد.

الیاس کردی اظهار می‌کند: اگر ارزش معاملات در محدود شش هزار میلیارد تومان بماند، به نظر می‌رسد رشد بازار ادامه‌دار باشد. اما اگر ارزش معاملات به چهار یا پنج هزار میلیارد تومان برسد، احتمالا بورس اصلاحی می‌شود میزان و زمان این اصلاح به ارزش معاملات بستگی دارد.

منبع: تجارت نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی