عمومی

eBay از خدمات ارسال کارت بازرگانی جدید رونمایی کرد

eBay از خدمات ارسال کارت بازرگانی جدید رونمایی کرد

eBay اعلامیه هیجان انگیزی را ارائه کرده است که به طور قابل توجهی به نفع کلکسیونرهای کارت معاملاتی خواهد بود. این شرکت سرویس ارسال کارت تجاری جدیدی را رونمایی کرده است که به جمع‌آوران، سرمایه‌گذاران و فروشندگان حرفه‌ای اجازه می‌دهد کارت‌های درجه‌بندی شده واجد شرایط را به ارزش بیش از ۲۵۰ دلار مستقیماً به صندوق eBay، یک مرکز پیشرفته و بازار دیجیتال ارسال کنند.

کارت‌های معاملاتی که به طور فزاینده‌ای به عنوان یک طبقه دارایی جایگزین دیده می‌شوند، به زیرساختی نیاز دارند که امکان خرید، فهرست، فروش و انتقال فوری اقدامات مالکیت را فراهم می‌کند. سرویس ارسال جدید eBay این نیاز را برآورده می‌کند و به جمع‌آوران اجازه می‌دهد یک کارت جداگانه یا کل مجموعه خود را برای ذخیره‌سازی طولانی‌مدت، احراز هویت متخصص شخص ثالث، و تراکنش‌های ساده‌شده به صندوق eBay ارسال کنند.

توسط نزدیک به ۲۸ سال رهبری در دسته کلکسیون ها پشتیبانی می شود، و خدمات ارسال جدید ما خرید، فروش و ذخیره سازی آسان و ایمن را برای کلکسیونرها فراهم می کند تا در دنیای پرشتاب جمع آوری ورزشی برتری پیدا کنند. محصولات کلکسیونی در eBay.

این سرویس جدید واجد شرایط بودن را برای صندوق eBay فراتر از کارت‌هایی که مستقیماً در بازار خریداری می‌شوند، گسترش می‌دهد و شامل خودکارهای درجه‌بندی‌شده، یادگاری‌ها و کارت‌های وصله می‌شود. همچنین مجموعه جامع ابزارهای جمع آوری eBay مانند راهنمای قیمت، مجموعه eBay، اسکن تصویر، و ضمانت اصالت را تکمیل می کند.

طاق eBay یک مرکز ۳۱۰۰۰ فوت مربعی و در سطح جهانی که برخی از کمیاب‌ترین و پرطرفدارترین کارت‌های تجاری را در خود جای داده است. با اقدامات حفاظت فیزیکی قوی، از جمله نظارت ۲۴ ساعته، سیستم های احراز هویت بیومتریک، و سیستم های تشخیص نفوذ، خزانه حداکثر امنیت را برای دارایی های کلکسیونرها تضمین می کند. علاوه بر این، کنترل‌های دما و رطوبت به حفظ وضعیت بکر این اقلام ارزشمند کمک می‌کنند.

برای شروع فرآیند ارسال، جمع‌آوران از eBay.com/vaultsubmissions بازدید می‌کنند، انتخاب می‌کنند کارت‌ها را از طریق پست بفرستند یا آن‌ها را شخصاً تحویل دهند. و جزئیات ارسال را با استفاده از برنامه eBay، یک فرم مبتنی بر وب یا یک صفحه گسترده وارد کنید. کارت های دسته های مختلف را می توان در یک ارسال ارسال کرد. قابل ذکر است که eBay در سال ۲۰۲۳ هزینه ارسال را دریافت نمی کند.

eBay در تابستان امسال در رویدادهای سراسر کشور با جامعه کارت های تجاری تعامل بیشتری خواهد داشت. این رویدادها، از جمله کمپ کلکسیونرها، کنوانسیون ملی کلکسیونرهای ورزشی، و Gen Con، مجموعه‌داران را قادر می‌سازد تا تصمیمات بهتری برای خرید، فروش و تجارت بگیرند و به رشد The Hobby کمک کنند.

ارسال جدید eBay. خدمات افزودنی سودمند برای صاحبان مشاغل کوچک فعال در صنعت کارت های تجاری است. این فرآیند در دسترس‌تر، ایمن‌تر و ساده‌تر را برای مجموعه‌داران ارائه می‌دهد، که می‌تواند به طور قابل‌توجهی اعتماد و فعالیت آن‌ها را در پلتفرم افزایش دهد و منجر به افزایش فروش بالقوه و رشد بازار شود.

برای اطلاع از آخرین، ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی