عمومی

8 نکته برای اختراع مجدد خود پس از خروج موفق

۸ نکته برای اختراع مجدد خود پس از خروج موفق

گریس مورفی، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو در آتلانتا، تأسیس Advanced Care Partners (ACP) در سال ۲۰۱۰ برای افزایش کیفیت خدمات پرستاری مراقبت در منزل برای بیماران شکننده پزشکی در جنوب شرقی ایالات متحده مورفی، ACP را به عنوان مدیر عامل خود از آغاز تا ژوئن ۲۰۲۱ رهبری کرد. در طول رهبری او، ACP با نرخ سالانه ۴۰ تا ۵۰ درصد رشد کرد. ایجاد فهرست ۵۰۰۰ شرکت شش سال متوالی. گریس تجربه خود را در اختراع مجدد خود پس از خروج به اشتراک گذاشت.

شما کسب و کار خود را برای برآورده کردن یک نیاز برآورده نشده در جهان شما شغل و بخش بزرگی از زندگی خود را وقف ساخت شرکت خود کردید از پایه. سپس، یک جهش ایمانی انجام دادید، بر ترس‌های خود از فروش، و ساعت های بی شماری صرف یافتن خریدار. پس از امضای قراردادها و نوشیدن شامپاین، رسما کنار رفتید. در حالی که شما همیشه موسس کسب و کار خواهید بود، ممکن است از خود بپرسید – حالا چه؟

پاسخ به این سوال ممکن است دشوارتر از آنچه تصور می کردید، زیرا احساس عدم اطمینان در مورد پیمایش مرحله بعدی زندگی شما به وجود می آید.

بسیاری از کارآفرینان خود را در دقیقا همین موقعیت آمار خیره کننده است: فقط ۳۳ درصد از صاحبان کسب و کار پس از خروج رضایت بیشتری نسبت به زندگی قبل از خروج پیدا کردند. منجر به از دست دادن هویت و جامعه می شود که همراه با یک احساس جدید و بسیار زیاد آزادی است.

بنابراین، این عدم اطمینان در مورد تعجب آور نیست. مرحله بعدی شما به راحتی می تواند فروش موفق شما را تحت الشعاع قرار دهد. در حالی که اهمیت طرح پیش فروش غیرقابل انکار است، نیاز به طرح پس از فروش به همان اندازه قابل بحث است. بسیاری از بنیانگذاران این واقعیت مهم را درک نمی کنند: فقط ۴ درصد از صاحبان کسب و کار یک برنامه مکتوب رسمی برای زندگی پس از فروش دارند. واضح است که این انتقال قابل توجه به سطوح جدید ثروت و آزادی معمولاً مرحله کارآفرینی است که کمترین توجه را به خود جلب می‌کند.

برای ساختن در بیشتر زندگی شما پس از فروش، در اینجا چند نکته وجود دارد که من پس از فروش مالکیت اکثریت شرکتم رعایت کردم:

۱٫ آگاهی خود را برای فرصت های جدید باز نگه دارید و بله بگویید.

هیچ وقت نمی دانید چه زمانی ممکن است یک فرصت باورنکردنی به رادار شما برسد. حتی اگر زمان شما به عنوان مدیر عامل به پایان رسیده باشد، “بازنشستگی” لازم نیست کم رنگ باشد. به ایجاد شبکه خود ادامه دهید، به عنوان عضو هیئت مدیره داوطلب شوید یا در کنفرانس های تجاری شرکت کنید. ممکن است وقتی در هر فرصتی بله بگویید چه اتفاقی می‌افتد تعجب کنید.

۲٫ از منطقه آسایش خود خارج شوید.

برخی از بهترین توصیه‌هایی که پس از کناره‌گیری از سمت مدیرعاملی دریافت کردم، تمرکز روی هر چیزی بود که نبود. در صنعت مراقبت های بهداشتی نیستم، زیرا این تخصص من بود. اگرچه ناراحت کننده بود، اما زمان آن بود که خودم را به چالش بکشم. با بیرون رفتن از منطقه راحتی خود، می توانید چیزهای جدیدی یاد بگیرید و به رشد خود ادامه دهید.

۳٫ هدف و اهداف خود را مجدداً تعریف کنید.

سال‌ها، هر روز را برای رشد کسب‌وکارتان سخت کار می‌کردید. اکنون، شما زمان، پول و آزادی برای کشف کارهای جدید دارید. زمانی را اختصاص دهید تا واقعاً آنچه را که از مرحله بعدی خود می خواهید در نظر بگیرید. چیزی که همیشه می‌خواستید انجامش دهید، اما به خاطر نقشتان نتوانستید، چیست؟ چه هدف جدیدی شما را هدایت و محقق خواهد کرد؟

۴٫ مهارت های جدیدی را بیاموزید تا به اهداف جدید خود نزدیک شوید.

هنگامی که چشم انداز خود را فهمیدید، شروع به شناسایی مراحلی کنید که شما را به آنجا خواهد رساند برای اینکه به هدف و اهداف جدید خود نزدیکتر شوید، به چه مهارت جدیدی نیاز دارید؟

۵٫ چرخش از برندسازی شرکتی به برندسازی شخصی، از جمله «چرا» جدیدتان.

تا کنون، شما بر ایجاد یک هویت برند مستحکم تمرکز می‌کردید. برای شرکت شما اکنون زمان آن فرا رسیده است که بر روی برند شخصی خود تمرکز کنید تا بتوانید به طور موثر ارزش های خود را به اشتراک بگذارید. چگونه داستان هدف جدید خود را تعریف خواهید کرد؟ در منابع روابط عمومی سرمایه گذاری کنید تا به شما کمک کند چشم انداز جدید خود را برای آینده پیاده سازی کنید.

۶٫ موفقیت را متفاوت اندازه گیری کنید.

بیشتر صاحبان کسب و کار موفقیت خود را به موفقیت شرکت خود گره می زنند. پس از فروش کسب و کار خود، باید راه های جدیدی برای سنجش موفقیت خود بیابید. آیا توانایی شما در یادگیری مهارت های جدید است؟ برگرداندن؟ برای راه اندازی یک تلاش تجاری جدید؟ حضور در هیئت مدیره شرکت های خصوصی یا دولتی؟ به یاد داشته باشید: پیشرفت با نگاه کردن به آینده اندازه گیری نمی شود، بلکه فاصله بین نقطه شروع شما و جایی است که امروز ایستاده اید.

۷٫ حضور داشته باشید و از سرعت جدید خود لذت ببرید.

بیشتر مدیران عامل یک زندگی پرسرعت دارند، جایی که هر روز مجموعه ای از جلسات است. و آیتم های اقدام اکنون، فرصت مکث و تنظیم مجدد دارید. فشار بی مورد به خود وارد نکنید تا بلافاصله تصمیم بگیرید که آینده شما دقیقاً چگونه خواهد بود. در عوض، سرعت خود را کم کنید و برای تأمل وقت بگذارید.

۸٫ روی سلامت روحی و جسمی خود تمرکز کنید.

دوره انتقال اولیه پس از فروش زمانی است که شما می توانید با اشتیاق خود آزمایش کنید. صبور باشید، از موفقیت خود لذت ببرید و شروع به رویاپردازی در مورد آینده کنید. و صبور باشید: ۶۶ درصد از کارآفرینان می گویند حداقل دو سال طول کشید تا سبک زندگی پس از فروش پیدا کنند که آنها را خوشحال کند. در حالی که ایجاد یک زندگی رضایت بخش پس از فروش ممکن است زمان و تلاش نیاز داشته باشد، ارزش آن را دارد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی