عمومی

کسب‌وکارهای روستایی می‌توانند برای کمک‌های مالی برای پوشش منابع تجدیدپذیر درخواست دهند ارتقاء انرژی

کسب‌وکارهای روستایی می‌توانند برای کمک‌های مالی برای پوشش منابع تجدیدپذیر درخواست دهند
ارتقاء انرژی

چندین برنامه کمک مالی فدرال برای کمک به کسب و کارهای کوچک در ارتقای انرژی وجود دارد. برنامه ای که به ویژه برای مشاغل روستایی مرتبط است، برنامه انرژی روستایی برای آمریکا است. در حالی که این برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک برای مشاغل در سراسر ایالات متحده در دسترس است، یک ایالت در حال حاضر حمایت بیشتری را برای مشاغل علاقه مند به درخواست ارائه می دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه و سایر کمک های مالی کسب و کار کوچک ادامه دهید.

برنامه انرژی روستایی برای آمریکا

برنامه انرژی روستایی برای آمریکا (REAP) یک برنامه کمک مالی و وام در حال اجرا است که از طریق آن اجرا می شود. وزارت کشاورزی ایالات متحده مشاغل کشاورزی و مشاغل کوچک روستایی می‌توانند درخواست برای بودجه فدرال برای پوشش ارتقاء انرژی های تجدیدپذیر و کارآمد مانند نصب پنل خورشیدی. این برنامه عمدتاً از مشاغل روستایی حمایت می کند، اما مزارع شهری می توانند تا زمانی که حداقل نیمی از درآمد آنها از کشاورزی باشد، درخواست دهند. دولت فدرال اخیرا بودجه این برنامه را افزایش داده است. بنابراین، کمک هزینه خورشیدی REAP اکنون می تواند تا ۵۰ درصد از پروژه های واجد شرایط را پوشش دهد. Solar United Neighbors سازمانی است که قصد دارد به کسب و کارها در مینه سوتا کمک کند تا از این ارتقاء حداکثر استفاده را ببرند. این سازمان این هفته میزبان یک وبینار است تا به مزارع و مشاغل کوچک روستایی کمک کند تا برای این برنامه درخواست دهند.

svg%3E - کسب‌وکارهای روستایی می‌توانند برای کمک‌های مالی برای پوشش منابع تجدیدپذیر درخواست دهند
ارتقاء انرژی

برنامه کمک هزینه کسب و کارهای کوچک اعتماد احیای هائیتی کوچک

اعتماد احیای کوچک هائیتی در میامی، فلوریدا راه اندازی برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک خود برای حمایت از رشد اقتصادی در جامعه. این برنامه بر حمایت از کسب و کارهای خرد در هائیتی کوچک از طریق دو گزینه تامین مالی متمرکز است. اولین مورد، برنامه تقویت نمای تجاری است که تا ۲۰۰۰۰ دلار را برای مشاغلی که به دنبال ارتقاء فضای تجاری خود هستند، ارائه می دهد. دومی کمک هزینه نوآوری تجاری و بهبود عملیات است که پیشرفت های فناوری و نرم افزار را تا سقف ۱۰۰۰۰ دلار پوشش می دهد. دوره درخواست از ۱ سپتامبر باز می شود. و کمک های بلاعوض بر اساس اولویت اعطا خواهد شد.

Salinas Marketing and Technology Micro Grant

Salinas, California is پیشنهاد یک برنامه کمک مالی خرد بازاریابی و فناوری برای حمایت از مشاغلی که به دنبال ارتقای فناوری خود هستند. این برنامه کمک های مالی تا سقف ۲۵۰۰ دلار را ارائه می دهد که می تواند برای خرید تجهیزات فناوری جدید یا سرمایه گذاری در طرح های جدید مرتبط با فناوری مانند بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده شود. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید در شهر سالیناس واقع شده و حداقل شش ماه فعالیت داشته باشند. یک برنامه آموزشی نیز به شرکت‌کنندگان ارائه می‌شود.

برنامه کمک هزینه خرد شرکت Ticonderoga 2023

Ticonderoga، نیویورک < a href="https://www.pressrepublican.com/news/ti-announces-small-business-grant-program/article_dbf617f2-4106-11ee-8b3d-fbe8a4d7bb64.html" target="_blank" rel="noopener" >همکاری با آژانس توسعه صنعتی شهرستان اسکس و اتاق بازرگانی منطقه تیکوندروگا برای ارائه یک برنامه کمک مالی جدید برای کسب و کارهای کوچک در پاییز امسال. برنامه کمک هزینه خرد شرکت Ticonderoga 2023 به طور رسمی در ۱۱ سپتامبر راه اندازی می شود. این شهر همچنین میزبان یک جلسه اطلاعاتی در آن تاریخ خواهد بود تا اطلاعات بیشتری در مورد فرآیند درخواست و الزامات واجد شرایط بودن به اشتراک بگذارد.

برنامه بهبود فروشگاه کمبریج

<.کمبریج، ماساچوست افزایش بودجه برای کمک های مالی برنامه بهبود فروشگاه خود. بخش فرصت‌های اقتصادی و توسعه شهر، که این برنامه را تسهیل می‌کند، همچنین شرایط کمک مالی را برای افزایش تعداد مشاغلی که واجد شرایط هستند، انعطاف‌پذیرتر می‌کند. از طریق این برنامه، صاحبان املاک و مستاجران تجاری کمبریج اکنون می توانند تا سقف 50000 دلار برای پوشش بخشی از هزینه ارتقاء های مختلف درخواست دهند. پروژه های واجد شرایط شامل تابلوسازی، روشنایی و بازسازی داخلی است. علاوه بر پروژه های بهبود ویترین فروشگاه، مشاغل آجر و ملات نیز می توانند تا 8000 دلار برای بهبود تجهیزات و بازاریابی درخواست دهند. مشاغل خانگی و مبتنی بر کار مشترک نیز می توانند تا سقف 2000 دلار درخواست دهند.

کمک هزینه مرکز توسعه کسب و کار کوچک Pikes Peak

اخیراً مرکز توسعه مشاغل کوچک Pikes Peak در کلرادو < a href="https://www.koaa.com/news/covering-colorado/new-cybersecurity-grant-now-available-to-southern-colorado-small-businesses" target="_blank" rel="noopener" نزدیک به 1 میلیون دلار کمک مالی >دریافت برای حمایت از کسب و کارهای کوچکی که به دنبال بهبود امنیت سایبری خود هستند. این سازمان از بودجه برای ارائه آموزش، صدور گواهینامه و سایر برنامه ها برای مشاغل کوچک کلرادو استفاده خواهد کرد. این کمک مالی کمک مالی مستقیم به مشاغل ارائه نمی کند، اما آموزش و حمایت می تواند ارزش قابل توجهی را ارائه دهد. کسب‌وکارهای علاقه‌مند می‌توانند با مرکز توسعه کسب‌وکارهای کوچک Pikes Peak تماس بگیرند تا در مورد کمک پرس و جو کنند.

برای آخرین‌ها، ما را در Google News.

تصویر: Envato Elements


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک< /span>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی