عمومی

چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

بسیاری از کسب و کارها در حال حاضر از Pinterest برای تبلیغ غیر مستقیم محصولات و خدمات خود استفاده می کنند. با این حال، چیزی که برخی ممکن است متوجه نباشند این است که Pinterest فقط یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای به اشتراک گذاشتن الهامات یا ایده ها نیست.

فراتر از این عملکرد اصلی، فرصت هایی را نیز برای ایجاد درآمد مستقیماً در سایت ارائه می دهد.

برای کارآفرینان، بازاریابان یا حتی افرادی که علاقه مند به استفاده از حضور آنلاین خود برای درآمد بیشتر هستند، راهنمای ارائه شده در اینجا اطلاعاتی در مورد نحوه کسب درآمد در Pinterest ارائه می دهد.

آیا می توانید از Pinterest درآمد کسب کنید؟

بله، کاملاً. فرصت های زیادی برای کسب درآمد در پینترست وجود دارد. اما ممکن است تعجب کنید که آیا Pinterest مانند YouTube به برخی از سازندگان ویدیوی خود به پینرها پرداخت می کند؟

پاسخ منفی است، اما ناامید نشوید. با استفاده استراتژیک و عمدی از سایت، همچنان می‌توانید از قدرت آن برای تقویت کسب و کار یا رشد مالی شخصی خود استفاده کنید.

ساختار Pinterest حول ایجاد و اشتراک‌گذاری پین‌ها طراحی شده است که معمولاً تصاویر یا ویدیوهایی هستند که به آن‌ها مرتبط هستند. وب سایت های خارجی.

بنابراین، اگر می توانید به طور موثر از این پیوندها برای هدایت بینندگان به سمت درآمد استفاده کنید -با ایجاد مقاصد، کلید چگونگی تبدیل Pinterest به منبع درآمد را پیدا کرده اید.

۸ راه برای کسب درآمد با یک حساب پینترست

ایجاد یک استراتژی موفق پینترست درآمدزا یک شبه اتفاق نمی افتد، اما با برنامه ریزی استراتژیک، در دسترس است. اولین قدم شما ثبت نام برای یک حساب تجاری Pinterest است.

هنگامی که این کار انجام شد، وقت آن است که به این فکر کنید که چگونه می توانید پینرهای دیگر را به سایت خود یا مقصد درآمدزایی دیگری راهنمایی کنید. روش های زیر را برای کسب درآمد از طریق Pinterest در نظر بگیرید.

svg%3E - چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

۱٫ دستیار مجازی Pinterest شوید

دستیارهای مجازی Pinterest یک سرویس منحصر به فرد ارائه می دهند: آنها حساب های Pinterest را برای سایر کاربران مدیریت و اجرا می کنند. به عنوان یک Pinterest VA، وظیفه شما این است که پین ​​های جذاب ایجاد کنید، به طور موثر آنها را تبلیغ کنید، و محتوا را برای برندها یا افراد برنامه ریزی کنید.

اگر این کار جذاب است و می خواهید به عنوان یک Pinterest VA درآمد کسب کنید، از این طریق شروع کنید. ایجاد حساب کاربری خود برای نشان دادن مهارت خود. هنگامی که حساب شما مهارت های شما را به نمایش گذاشت، می توانید بازاریابی خدمات خود را در وب سایت خود شروع کنید یا مستقیماً برای ارائه خدمات خود به مارک هایی که دوست دارید نزدیک شوید.

۲٫ پیوندهای وابسته را در پین ها قرار دهید

Pinterest زمینه مناسبی را برای بازاریابی وابسته فراهم می کند. این استراتژی شامل ایجاد پین‌هایی است که با یک پیوند وابسته مستقیم به محصولات یا خدمات مرتبط با مخاطبان شما تعبیه شده است.

این فرآیند به‌گونه‌ای عمل می‌کند که وقتی کاربر دیگری روی پیوند از پین شما کلیک می‌کند، به سایتی هدایت می‌شود که در آن جا می‌خواهد. می تواند خرید کند هر خرید تکمیل شده از طریق پیوند وابسته شما برای شما پورسانت دریافت می کند.

برای استفاده حداکثری از این استراتژی، به برندهایی وابسته شوید که با برند شخصی یا تجاری شما طنین انداز می شوند و این پیوندهای وابسته را در میان محتوای ارزشمند دیگر ادغام کنید. مخاطبان شما.

۳٫ با برندها شریک شوید

همچنین می‌توانید مستقیماً با برندها برای تبلیغ محصولات یا خدمات آنها برای پین های ایده قابل خرید.

این استراتژی معمولاً مستلزم آن است که شما از قبل تعداد زیادی دنبال کننده و ترافیک روی پین های خود داشته باشید. . برای کسب درآمد از Pinterest از این طریق، نرخ‌هایی ایجاد کنید که از برندها برای تک پین‌ها و سایر محتواها دریافت خواهید کرد.

svg%3E - چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

۴٫ خدمات مشاوره Pinterest را ارائه دهید

اگر استراتژی Pinterest را با موفقیت برای نمایه خود پیاده سازی کرده اید، چرا آن دانش را با دیگران به اشتراک نمی گذارید؟ ارائه خدمات مشاوره Pinterest به برندها یا مشاغلی که به کمک نیاز دارند می تواند یک تجارت پرسود باشد.

قبل از ورود به این پلتفرم، مطمئن شوید که مدرک قابل توجهی برای موفقیت خود در این پلتفرم دارید. این می‌تواند نمایه پررونق Pinterest یا داده‌های قابل اندازه‌گیری باشد که نشان می‌دهد چگونه از موتور جستجوی بصری برای تبلیغ وب‌سایت خود استفاده کرده‌اید.

هنگامی که اعتبار خود را ایجاد کردید، می‌توانید خدمات خود را برای سایر کاربران Pinterest بازاریابی کنید. به دنبال سرمایه گذاری از استراتژی های Pinterest خود هستند.

۵٫ ترافیک را به سایت تجارت الکترونیک خود هدایت کنید

برای کسانی که یک سایت تجارت الکترونیکی را برای فروش محصولات فیزیکی اداره می کنند، Pinterest می تواند ابزاری فوق العاده موثر برای افزایش فروش باشد.

با ایجاد پین هایی که حاوی چشم نواز هستند. عکس‌ها و لینک‌های مستقیم به محصولات خود، می‌توانید پایگاه کاربران گسترده Pinterest را مستقیماً به ویترین فروشگاه آنلاین خود منتقل کنید.

پین‌هایی که ایجاد می‌کنید نه تنها آگاهی برند را افزایش می‌دهند، بلکه خریداران بالقوه را به سایت شما راهنمایی می‌کنند و به طور موثر کاربران Pinterest را تبدیل می‌کنند. به مشتریان و افزایش فروش کلی شما.

۶٫ ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید

بلاگرها نیز می توانند از Pinterest برای افزایش دید و ترافیک آنلاین خود استفاده کنند. با استفاده از Pinterest برای هدایت کاربران به وبلاگ خود، آنها می توانند درآمد وبلاگ نویسی خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهند. این امر به ویژه در صورتی صادق است که آنها از سایت خود با پست های حمایت شده یا پیوندهای وابسته کسب درآمد کنند.

هر چه بازدیدکنندگان بیشتری از طریق Pinterest به وبلاگ خود بیاورید، احتمال ایجاد یک وبلاگ موفق و سودآور بیشتر می شود. به یاد داشته باشید، ترافیک بیشتر معمولاً به معنای درآمد بیشتر است.

svg%3E - چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

۷٫ فروش قالب های پینترست

تعداد قابل توجهی از کاربران پینترست برای هدایت ترافیک به محتوا یا محصولات آنلاین خود به سایت متکی هستند. انواع خاصی از تصاویر و عناصر طراحی به طور مداوم بر روی پلتفرم عملکرد خوبی دارند و باعث جذب کاربران و اشتراک‌گذاری‌های بیشتری می‌شوند.

به عنوان مثال، پین‌هایی با تصاویر چشم‌گیر که با متن پوشانده شده‌اند، اغلب جذابیت بیشتری پیدا می‌کنند. با در نظر گرفتن این موضوع، می‌توانید قالب‌های Pinterest را ایجاد و بفروشید.

این قالب‌ها قالب اصلی پین‌های محبوب را ارائه می‌کنند و به مشتریان شما این امکان را می‌دهند که بدون زحمت تصاویر و سرفصل‌های خود را درج کنند و در نتیجه فرآیند ایجاد پین را روان‌تر و راحت‌تر می‌کنند. کارآمد.

۸٫ بازاریابی پینترست را آموزش دهید

اگر در هنر بازاریابی پینترست تسلط دارید و می‌خواهید استراتژی‌های خود را با دیگر صاحبان کسب‌وکار آنلاین به اشتراک بگذارید، محتوای آموزشی را با پرداخت هزینه ارائه دهید. این می تواند به شکل یک دوره آنلاین با ماژول های مختلف باشد که همه به پیچیدگی های بازاریابی Pinterest اختصاص دارد.

سایت خود را راه اندازی کنید یا از یک پلت فرم آموزشی برای میزبانی دوره خود استفاده کنید.

برای افزودن ارزش بیشتر به پیشنهاد خود، محتوای مرتبط با دیگر پلتفرم های رسانه های اجتماعی یا استراتژی های کلی بازاریابی آنلاین را در نظر بگیرید. با به اشتراک گذاشتن تخصص خود، نه تنها به موفقیت دیگران کمک می کنید، بلکه یک جریان درآمد اضافی برای خود ایجاد می کنید.

۹٫ پین‌های حمایت‌شده ایجاد کنید

برای ایجاد پین‌های حمایت‌شده با مارک‌ها همکاری کنید، جایی که برای نمایش محصولات یا خدمات آن‌ها در پین‌هایتان پاداش دریافت می‌کنید. اگر دنبال کنندگان زیادی داشته باشید یا مخاطبانی خاص داشته باشید که با برند همسو هستند، این می تواند موثر باشد.

۱۰٫ از تجزیه و تحلیل Pinterest کسب درآمد کنید

اگر در تفسیر تجزیه و تحلیل Pinterest مهارت دارید، به کسب و کارهایی که به دنبال درک بهتر ترافیک Pinterest خود هستند خدمات ارائه دهید و استراتژی های خود را بر اساس اطلاعات بینش داده بهبود بخشند.

۱۱٫ فروش محصولات دیجیتال

از Pinterest برای بازاریابی و فروش محصولات دیجیتال مانند کتاب های الکترونیکی، دوره ها یا هنر دیجیتال استفاده کنید. پین‌هایی ایجاد کنید که مستقیماً به صفحات فروش محصولات دیجیتال شما پیوند دارند.

۱۲٫ ارائه خدمات عکاسی برای Pinterest

اگر مهارت های عکاسی دارید، خدماتی را برای ایجاد تصاویر با کیفیت بالا برای Pinterest ارائه دهید. کسب‌وکارها اغلب به دنبال تصاویر حرفه‌ای هستند که بر روی پلتفرم برجسته شوند و تعامل بیشتری را به خود جلب کنند.

< قوی>در اینجا خلاصه ای مفید از این اطلاعات آمده است:

روش توضیحات نیازها/ یادداشت ها
یک دستیار مجازی Pinterest شوید اکانت های Pinterest را برای سایر کاربران اجرا و مدیریت کنید ایجاد و حساب شخصی خود را به نمایش بگذارید، سپس خدمات خود را بازاریابی کنید
پیوندهای وابسته را در پین ها قرار دهید< /td> پین هایی با پیوندهای وابسته مستقیم به محصولات/خدمات مرتبط ایجاد کنید به عنوان یک شرکت وابسته با برندها ثبت نام کنید و پیوندهای وابسته را با محتوای ارزشمند
شریک با برندها محصولات/خدمات برندها را از طریق پین های ایده قابل خرید تبلیغ کنید به تعداد زیادی دنبال کننده و ترافیک روی پین های شما نیاز دارد، برای خدمات خود نرخ ایجاد کنید
ارائه خدمات مشاوره Pinterest ارائه خدمات مشاوره به برندها بر اساس تجربه استراتژی Pinterest خود توانایی خود را با این پلتفرم نشان دهید، سپس خدمات خود را بازاریابی کنید
ترافیک را به سایت تجارت الکترونیک خود هدایت کنید از Pinterest برای تبلیغ محصولات فیزیکی و افزایش فروش استفاده کنید پین هایی با عکس ها و پیوندهایی به محصولات خود ایجاد کنید
ترافیک را به وبلاگ خود هدایت کنید از Pinterest برای هدایت ترافیک به وبلاگ خود و افزایش درآمد استفاده کنید از وبلاگ خود با حمایت مالی کسب درآمد کنید پست ها یا پیوندهای وابسته
فروش الگوهای Pinterest فروش الگوهایی برای تصاویر و عناصر طراحی با کارایی بالا الگوهایی را ایجاد و بفروشید که کاربران می توانند با تصاویر و سرفصل های خود سفارشی کنند
آموزش بازاریابی Pinterest آموزش استراتژی های Pinterest به سایر آنلاین صاحبان مشاغل با هزینه سایت خود را راه اندازی کنید و یک دوره آنلاین با ماژول های مختلف ایجاد کنید

svg%3E - چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

چگونه از خودتان درآمد بیشتری کسب کنید حساب تجاری Pinterest

پس از یافتن راه منحصر به فرد خود برای کسب درآمد از Pinterest، به یاد داشته باشید که کار به همین جا ختم نمی شود. برای به حداکثر رساندن درآمد خود، باید مرتباً محتوای جذاب ایجاد کنید و پین های خود را به طور مؤثر بازاریابی کنید.

ثبات و کیفیت خروجی شما می تواند مستقیماً بر توانایی شما برای دستیابی به کاربران بیشتر و متعاقباً افزایش درآمد شما تأثیر بگذارد. بیایید چند نکته کلیدی را که می‌تواند استراتژی Pinterest شما را بهبود بخشد و به طور بالقوه جریان درآمد شما را از این پلتفرم افزایش دهد، مورد بحث قرار دهیم.

  • جایگاه خود را بیابید – یک حساب متمرکز Pinterest احتمال بیشتری دارد دنبال کننده اختصاصی جذب کنید به عنوان مثال، ممکن است روی محتوای DIY، مد یا دکوراسیون خانه تمرکز کنید. برخی از کلمات کلیدی را برای یافتن مرتبط‌ترین عباراتی که باید در آن گنجانده شود، جستجو کنید.
  • نمایه Pinterest خود را پر کنید – هنگامی که برای یک حساب تجاری Pinterest ثبت نام می‌کنید، می‌توانید یک نام، توضیحات ایجاد کنید. ، و پیوندها اینها باید شامل کلمات کلیدی مرتبط باشند و به شما در جذب فالوورهای مرتبط کمک کنند. برای مثال، یک وبلاگ نویس تازه کار ممکن است سفر وبلاگ نویسی خود را در توضیحات شرح دهد تا وبلاگ نویسان همفکر را جذب کند.
  • بهبود SEO Pinterest – کاربران Pinterest اغلب محتوا را از طریق Google یا نوار جستجوی Pinterest پیدا می کنند. بنابراین کلمات کلیدی مرتبط را در پروفایل خود و توضیحات هر پین قرار دهید. برای یافتن ایده، محتوای محبوب در جایگاه خود را مرور کنید.
  • مخاطبان هدف خود را تحقیق کنید – مخاطبان هدف شما می توانند بر نحوه بازاریابی شما برای کاربران در سایت تأثیر بگذارند. برای مثال، ممکن است محتوا را برای وبلاگ نویسان حرفه ای، مادران خانه نشین یا صاحبان خانه جدید تنظیم کنید. برای محدود کردن این موضوع به جایگاه وبلاگ خود یا جمعیت شناسی مشتریان فعلی خود نگاه کنید.
  • فالوورهای Pinterest خود را افزایش دهید – استفاده از Pinterest مانند سایر پلتفرم های اجتماعی نیست برای ترافیک فقط به دنبال کنندگان اعتماد کنید. اما هر چه تعداد فالوورهای شما بیشتر باشد، افراد بیشتری به محتوای شما برخورد خواهند کرد. با تعامل با سایر کاربران و پیوند دادن افراد به نمایه خود، فالوورها را افزایش دهید.
  • به تابلوهای گروه بپیوندید – Pinterest همچنین تابلوهای گروهی را ارائه می دهد که در آن چندین حساب Pinterest می توانند محتوا را آپلود کنند. بسیاری از اینها به دلیل یکنواختی محتوا، فالوورهای زیادی دارند. برای افزایش دسترسی خود به برخی از مشاغل خود بپیوندید.
  • ثبت نام برای یک برنامه وابسته – اگر می خواهید با استفاده از بازاریابی وابسته در Pinterest درآمد کسب کنید، به منحصر به فرد خود نیاز دارید. لینک وابسته سایت‌هایی مانند Amazon، RewardStyle، و ShareASale همگی از تأثیرگذاران آنلاین استقبال می‌کنند تا پیوند ارجاع خود را روی پین‌ها به اشتراک بگذارند.
  • Research Pinterest Analytics – هنگامی که حساب پینترست خود را راه اندازی کردید، آمار را زیر نظر بگیرید تا ببینید چه چیزی بهترین کار را می کند. اگر نوع خاصی از پین به طور مداوم بهتر از سایرین عمل می کند، روی آن سبک محتوا تمرکز کنید.
  • وب سایت خود را راه اندازی کنید – وب سایت خودتان می تواند به شما کمک کند از طریق فیزیکی درآمد کسب کنید. یا محصولات دیجیتال یا می توانید از طریق تبلیغات یا یک رابطه وابسته در آنجا کسب درآمد کنید. و Pinterest یک ابزار رایگان است که می‌تواند ترافیک را افزایش دهد.
  • پین‌ها را در سایت‌های رسانه‌های اجتماعی دیگر تبلیغ کنید – اگر قبلاً فالوورهای زیادی در سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی دارید، از آنها در Pinterest استفاده کنید. هم. برای افزایش فالوور و تعامل، مرتباً به حساب یا پین‌ها یا تابلوهای فردی خود پیوند دهید.

svg%3E - چگونه در پینترست کسب درآمد کنیم

چند دنبال کننده آیا باید در Pinterest درآمد کسب کنید؟

خبر خوب این است که برای کسب درآمد در Pinterest به تعداد خیره کننده فالوور نیاز ندارید.

حتی بدون میلیون‌ها فالوور، هر کسی که از پیوندهای وابسته در پین‌های خود استفاده می‌کند یا محصولاتی را در وب‌سایت خود می‌فروشد، می‌تواند با اجرای استراتژی‌های ذکر شده در بالا با موفقیت از Pinterest درآمد کسب کند.

با این حال، شایان ذکر است که اندازه فالوورها و نرخ تعامل روی پین‌های شما می‌تواند بر درآمد شما تأثیر بگذارد.

در حالی که نیازی نیست شما یک حس ویروسی باشید، افرادی که حداقل چند هزار دنبال کننده دارند، معمولا شانس بیشتری برای کسب درآمد وابسته یا کسب اعتبار اجتماعی لازم برای ایجاد مشارکت با برندها دارند.

به خاطر داشته باشید که افزایش دنبال‌کنندگان اختصاصی و متعهد در Pinterest سرمایه‌گذاری است که می‌تواند پتانسیل درآمدزایی شما را در بلندمدت افزایش دهد.

تصویر: $


بیشتر در: Pinterest
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی