خبر

بررسی ارزش سهام عدالت در هفته سوم فروردین

بررسی ارزش سهام عدالت در هفته سوم فروردین

339306 656 - بررسی ارزش سهام عدالت در هفته سوم فروردین

اقتصاد۲۴– سهام عدالت را همه مردم ثبت نام نکرده اند. سهام عدالت فعلا خرید و فروش نمی‌شود. ارزش سهام عدالت هر روز اعلام می‌شود. سود سهام عدالت هر چند وقت یکبار واریز می‌شود. سهام عدالت در چند سال اخیر طرفدار زیادی داشته.
سهام عدالت نیز این هفته در حدود یک درصد رشد کرد، اما فروش آن متوقف و مشروط شد.
بورس روز یکشنبه از محدوده یک میلیون و ۴۶۱ هزار واحدی به سطح یک میلیون و ۴۶۳ هزار واحد رسید. ارزش معاملات در این هفته رکورد شکست و شاخص ۰٫۱۳ درصد رشد کرد.
ارزش سبد ۵۳۲ هزار تومانی در پایان این هفته یعنی ۱۷ فروردین ماه به ۱۴ میلیون و ۶۰ هزار تومان رسید. این در حالی است که ارزش این سبد در هفته گذشته روی قیمت ۱۳ میلیون و ۷۲۳ هزار تومان ایستاد.
ارزش سبد یک میلیونی سهام عدالت در پایان این هفته به ۲۶ میلیون و ۴۸۱ هزار تومان رسید. ارزش این سبد در هفته گذشته برابر با ۲۵ میلیون و ۸۴۷ هزار تومان بود.
همچنین ارزش سبد ۴۹۲ هزار تومانی طی روز چهارشنبه و آخرین روز معاملاتی این هفته، به ۱۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان رسید. این ازرش در هفته قبل معادل ۱۲ میلیون و ۷۱۸ هزار تومان بود.
ارزش ۶٠ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی به هشت میلیون و ۴۳۶ هزار تومان رسیده است.
شرط اول این است که بازار از نظر حجم و قیمت سهام و معاملات متعادل شود.
شرط بعدی به آیین نامه برمی‌گردد، در واقع باید آئین‌نامه اجرایی سهام عدالت چه برای روش مدیریت مستقیم و یا روش غیرمستقیم اصلاح شود.
سومین شرط نیز به چگونگی برگزاری مجامع شرکت‌های استانی سهام عدالت مربوط می‌شود.
مقرر شده که مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی به صورت الکترونیکی برگزار شود و کسانی که سجامی شده‌اند به صورت غیرحضوری رای دهند.

منبع: منیبا

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی