بسیاری از هدایای شرکت هدر می رود. او راهی برای ساختن پیدا کرد آنها مهم هستند – و کسب و کار موفقی ایجاد کردند
بسیاری از هدایای شرکت هدر می رود. او راهی برای ساختن پیدا کرد
آنها مهم هستند – و کسب و کار موفقی ایجاد کردند
یک روز کاری دیگر قبل از کریسمس بود. هدایای مشتری روی پیشخوان آشپزخانه جمع آوری می شود. لیات روچیلد، یک مشاور مسئولیت اجتماعی شرکتی، احساس میکرد چیزی در آن انبوهی وجود ندارد. او فکر کرد که اگر کسبوکارها و مصرفکنندگان به طور یکسان با فکر بیشتری خرید کنند، میتواند تأثیر واقعی بر جامعه داشته باشد.
روچیلد نمیتوانست به سادگی از این موضوع ناراحت باشد. او باید کاری می کرد. او تردیدهای خود را در تعطیلات انجام داد و یکی از سریعترین شرکتهای خصوصی در آمریکا را ساخت. پاک شده با هدف، کسب و کار آگاهانه اجتماعی جعبه کادویی که او در سال بعد از لحظه روشن شدنش شروع کرد ، در لیست ۵۰۰۰ شرکت ۲۰۲۱ در شماره ۱۴۹ قرار گرفت.
این داستانی است که نشان میدهد چگونه یک داوطلب یک بار سپاه صلح، غرغرهای مبهم را به شرکتی با بیش از ۴ میلیون دلار درآمد سالانه در سال ۲۰۲۰ تبدیل کرد، آخرین رقم موجود. سفر روچیلد نشان میدهد که چگونه یک ایده کسبوکار میتواند با نمونهسازی سریع، تحقیقات بازار رشتههای کفش، و تمرکز بر شرکا و مشتریان، به یک شرکت و مقیاس قابل دوام تبدیل شود.
ساخت نمونه اولیه
ابتدا، روچیلد یک نمونه اولیه ساخت. او یک طراح را در پلتفرم مستقل fiverr پیدا کرد و یک لوگوی ۹۹ دلاری ایجاد کرد. او جعبههایی خرید و چند محصول از جمله شمعهای سویا را از Bright Endeavors، یک شرکت شیکاگو که به بازماندگان ارائه میدهد، مونتاژ کرد. بی خانمانی یا سوء استفاده از فرصتهای پیشرفت شغلی، و بارهای میان وعده از آکادمی غذای دیترویت، که آموزشهای کسب و کار و رهبری را به بزرگسالان جوان ارائه میدهد. آنها هنوز هم امروز در جعبههای هدیه او هستند.
تا مارس ۲۰۱۶، او چیزی را داشت که او آن را «نسخه اول خفن» مینامید. او جعبههای هدیه را در اولین جشن تولد دخترش به دوستان و اعضای خانواده داد.
او به آنها گفت که برای دریافت بازخورد پیگیری خواهد کرد.
ابتدا، روچیلد یک نمونه اولیه ساخت. او یک طراح را در پلتفرم مستقل fiverr پیدا کرد و یک لوگوی ۹۹ دلاری ایجاد کرد. او جعبههایی خرید و چند محصول از جمله شمعهای سویا را از Bright Endeavors، یک شرکت شیکاگو که به بازماندگان ارائه میدهد، مونتاژ کرد. بی خانمانی یا سوء استفاده از فرصتهای پیشرفت شغلی، و بارهای میان وعده از آکادمی غذای دیترویت، که آموزشهای کسب و کار و رهبری را به بزرگسالان جوان ارائه میدهد. آنها هنوز هم امروز در جعبههای هدیه او هستند.
تا مارس ۲۰۱۶، او چیزی را داشت که او آن را «نسخه اول خفن» مینامید. او جعبههای هدیه را در اولین جشن تولد دخترش به دوستان و اعضای خانواده داد.
او به آنها گفت که برای دریافت بازخورد پیگیری خواهد کرد.
ابتدا تحقیقات بازار
چیزی که دوستانش گفتند این بود که میخواستند داستان هدایا و تأثیر آنها را بیشتر ببینند. این بازخورد الهام بخش روچیلد شد تا یک کتابچه تاثیرگذار ایجاد کند که داستانهای پشت محصولات و کسبوکارهایی که آنها را میسازند و همچنین کارهای خوبی که انجام میدهند را بیان میکند. او در هر جعبه هدیه یکی را شامل میشود.
روچیلد درباره این تلاشهای اولیه میگوید: «این یک تحقیق بازار کمهزینه است. “اما کار می کند و کسب و کار همچنان از توصیه های آنها سود می برد.”
Rothschild Packed with Purposed را سه ماه بعد با ۱۵۰۰۰۰ دلار راه اندازی کرد. پس انداز او. اکنون، با ۱۸ کارمند، کسبوکار مستقر در شیکاگو در میان مشتریانش از جمله شرکتهای چندملیتی مانند آمازون، مایکروسافت، بانک آمریکا، و فایزر قرار دارد.
جعبههای هدیه هر کدام از ۲۵ تا ۲۵۰ دلار قیمت دارند. این هدایا از میان وعدههایی از برند گرانولا توگتر ما کیک مستقر در واشنگتن دی سی که آموزش نیروی کار را به بازماندگان خشونت خانگی ارائه میدهد تا مجلات چوبی از وودچاک ایالات متحده آمریکا مستقر در مینیاپولیس که به ازای هر محصول فروخته شده یک درخت میکارند، هستند. برای مثال، یکی از جعبههای پرطرفدار، مجموعهای ۱۰۰ دلاری برای هدیه است که شامل وسایل زیبایی مانند همزن نوشیدنی با لیوان دستی و چای گریپ فروت درخشان است. از کسبوکارهای متعلق به خانواده و سیاهپوستان، جوانانی که از آسیبهای ناشی از خشونت اسلحه بهبود مییابند، تولید پایدار، و دلایل دیگر پشتیبانی میکند.
در حالی که بزرگترین رقیب او غول سبد هدیه هری و دیوید است، او شرکت های زیادی در حوزه تاثیرگذار دارد. رقبای آن عبارتند از: نام تجاری خوب خانگی صنعتکار سیاتل Give a Damn Goods، بازار آنلاین دوستدار محیطزیست لوئیزویل EarthHero، و یک شرکت هدیه لس آنجلسی که به کارآفرینان رنگین پوست کمک میکند.
شراکتهای قوی
Packed with Purpose دارای ۱۴۰ شریک تامینکننده است. از ۳۳ ایالت و ۱۶ کشور، همه برندهای مصرفی خوب هستند که بر پایداری و محیط زیست، توسعه نیروی کار، توانمندسازی زنان، توسعه جوانان، سلامت و رفاه تمرکز دارند، یا متنوع هستند یا متعلق به زنان هستند.
به گفته روچیلد، مزیت رقابتی Purpose، تعهد آن به تامین کنندگان و پاسخگویی به مشتریان است. این شرکت محصولات را مستقیماً خریداری میکند و شرکا برای مشارکت پولی پرداخت نمیکنند.
“ما با محبت به تامینکنندگان محصول خود میگوییم “تأثیر ما”. روچیلد می گوید: شرکا. “این به این دلیل است که ما واقعاً در مورد آنها به عنوان شریک فکر می کنیم، و همانطور که آنها رشد می کنند، ما رشد می کنیم.”
Packed with Purpose داستان های خود را به اشتراک می گذارد. به طور گسترده. علاوه بر کتابچههای تأثیرگذاری، آنها را در کانالهای بازاریابی و وبسایت خود تبلیغ میکند. خریداران میتوانند براساس «دستههای تأثیرگذار»، از جمله سیاهپوستان، بومیها، رنگینپوستان، زنان و پایداری خرید کنند. علاوه بر این، این شرکت به شرکای خود کمک میکند بستهبندیهایشان را دوباره طراحی کنند تا داستانهایشان را بهتر بگویند و هزینههای حمل و نقل را کاهش دهند.
با اطلاع از اینکه برخی از مشتریان به ویژه آنهایی که در صنعت خدمات مالی هستند، با چالشی در ذخیره آدرس گیرندگان هدیه مواجه شدند، این شرکت یک سرویس جمع آوری آدرس ایجاد کرد که به آنها کمک می کند اطلاعات محرمانه را پیگیری کنند اما از حریم خصوصی آنها محافظت می کند.
مشکلات زنجیره تامین
بهگفته روچیلد، بهعنوان یک شرکت در حال رشد، بزرگترین چالش Purpose این است که با تغییر شرایط کسبوکار چابک بمانیم. در طول همهگیری، تاخیرهای زنجیره تامین منابع و حمل و نقل شرکت را مختل کرده است. برای مثال، گاهی اوقات، یک تولیدکننده شمع نمیتوانست ظروف شیشهای را از آسیا برای شمعهای خود تهیه کند و در انجام سفارشات خود مشکل داشت. تیم Packed با شرکای محصولات مشابه که میتوانند جایگزینی ارائه دهند تماس گرفتند. بهعلاوه، روچیلد میگوید، تیم او به دنبال این است که از قبل شرکای خود را مطلع کند تا به آنها درک کنند که تقاضا چگونه است، تا بتواند محصولات را زودتر از موعد تضمین کند.
روچیلد میگوید قدم بعدی او سرمایهگذاری بیشتر در فناوریهای پیشنهادی است، بهویژه در ابزارهایی که میتوانند سیستم مدیریت سفارش شرکت را بیشتر کنند. بدون درز برای مشتریان بازگشتی. او همچنین به دنبال سرمایهگذاری روی استعدادهای توسعه است که با چشمانداز شرکت همسو هستند. علاوه بر این، او در حال ارزیابی است که آیا یک آژانس توسعه نرمافزار استخدام کند یا یک متخصص توسعه تمام وقت یا پاره وقت استخدام کند.
در حالی که کسب و کار او اغلب در مورد ارائه یک نشانه تشکر از مشتریان و کارمندان است، روچیلد از طرفداران بزرگ فریادهای عمومی کانال Slack یا کلمات خصوصی یک به یک شخصا یا ایمیل است. او میگوید: «هیچکس از قدردانی شدن خسته نمیشود.
بیشتر کاوش کنید. ۵۰۰۰ شرکت