عمومی

این بهترین سوال مصاحبه شغلی است، با توجه به نویسنده کتابی جدید در مورد شناسایی استعدادهای کم ارزش شده

این بهترین سوال مصاحبه شغلی است، با توجه به
نویسنده کتابی جدید در مورد شناسایی استعدادهای کم ارزش شده

پیدا کردن و استخدام استعدادهای برتر در هر زمانی یک چالش است. با تشکر از بازار کار فشرده، کارمندان برگزیده، و بحث هایی در مورد اینکه کار دانش پس از همه گیری چگونه خواهد بود، در حال حاضر یک ورزش خون

که اکنون بهترین زمان برای استعداد، کتاب جدیدی از اقتصاددان، وبلاگ نویس، و خواننده فوق العاده مشهور تایلر کاون و وی سی دنیل گروس. این کتاب به چگونگی شناسایی استعدادهای کم ارزش و

چه چیزی در آن خواهید یافت؟ در ستون معمولی بلومبرگ کوون قطعه ای را در قالب انتخاب نویسندگان همکار برای بهترین سوال مصاحبه شغلی به اشتراک گذاشت. عجیب است، اما کوئن اصرار دارد که بسیار موثر است.

نقاشی پرتره از طریق برگه های باز مرورگر 

با توجه به اینکه این روزها اکثر ما چه مدت زمانی را جلوی صفحه نمایش خود می گذرانیم، Cowen پیشنهاد می کند که می توانید با نگاهی دقیق به رفتار آنلاین یک نامزد، اطلاعات بسیار زیادی در مورد یک نامزد بیاموزید. و چه راهی برای بررسی آن بهتر از این که از یک نامزد بپرسید: “در حال حاضر برگه های باز در مرورگر شما چیست؟”

چرا این سوال غیرمعمول اینقدر موثر است؟ ابتدا، برگه‌های مرورگر شما یک سیگنال واقعی از آنچه واقعاً به آن علاقه دارید است (بر خلاف آنچه فکر می‌کنید مصاحبه‌کننده می‌خواهد بگویید به آن علاقه دارید). آشکار است، اما نه تهاجمی و نه تهاجمی. از آنجایی که از نامزدها می‌خواهید در مورد برگه‌های باز خود صحبت کنند و آنها را به شما نشان ندهند، آنها فقط نمی‌توانند چیزی خیلی شخصی را ذکر کنند.

کاون ادعا می‌کند: «این فقط بحث ارزان نیست. برخی از نامزدهای شغلی ممکن است بگویند که به C++ به عنوان یک زبان برنامه نویسی علاقه مند هستند، اما اگر شما واقعاً یک صفحه باز به Reddit و Subreddits در مورد آن موضوع دارید، این یک اولویت ثابت است.

منطق زیربنایی در اینجا شبیه به پرسیدن “دوست داری آخر هفته ها چه کار کنی؟” که توسط چندین توصیه شده است سایر VC ها به عنوان راهی برای سنجش علایق واقعی نامزدها. اما کائون اشاره می‌کند که در مورد مرورگر سخت‌تر است بیشتر از آن در مورد فعالیت های اوقات فراغت نظری است. Cowen خاطرنشان می کند: “به سختی هیچ متقاضی آماده صحبت در مورد برگه های باز مرورگر خود است. بنابراین شما در حال آزمایش پاسخ های خود به خود و تا حد زیادی واقعی هستید.”

پاسخ صحیح چیست؟

اگر در مورد سؤال فروخته شده اید، در پاسخ به دنبال چه هستید؟ این بستگی به شغل دارد. مصرف کنندگان برگه (مثل من) که اغلب ده ها برگه را به طور همزمان باز می کنند ممکن است نگران این باشد که اعتراف به هرج و مرج مرورگر آنها برای آنها حساب شود، اما Cowen اصرار دارد که تعداد مناسب برگه ها به نوع شغلی که برای آن مصاحبه می کنید بستگی دارد.

“من افرادی را می شناسم که در یک زمان معین ده ها یا صدها برگه مرورگر باز دارند. این نشانه کنجکاوی و کنجکاوی است. تسلط به اینترنت — اما شاید اولویت بندی ناکافی و سازماندهی ضعیف نیز باشد. بسته به شغل مورد نظر، می تواند مثبت یا منفی باشد.” او می نویسد.

و همچنین برای هر شغلی نیازی نیست که یک فرد در مقالات علمی یا اسناد فنی شغلی ۱۰ زبانه عمیق داشته باشد. موضوعات شخصی و نامتعارف می توانند اطلاعات مهمی در مورد نحوه تفکر و برخورد یک نامزد با مشکلات به شما بدهند.

“وقتی از مگین کلی، شخصیت رسانه ای، در مورد برگه های باز مرورگرش در یک برنامه رادیویی اخیر پرسیدم، تعدادی از آنها مجبور شدند این کار را انجام دهند. با حل مشکلات با سگ خانواده. ذهنیت حل مسئله نشانه خوبی است،» کاون می‌گوید: «اگر در مورد اینکه چرا یک وب‌سایت خاص بهترین راهنما برای شناخت «ارباب حلقه‌ها» است، نظر شدیدی دارید، ممکن است یک نرد واقعی با عشق به جزئیات پیدا کرده باشد.” اینکه آیا این یک امتیاز مثبت برای موقعیت باز شماست یا نه به شما بستگی دارد.

خط اصلی این است که هیچ پاسخ درستی برای این سوال وجود ندارد. اما پاسخ های نامشخص بسیار کمی نیز وجود دارد. در مورد برگه‌های مرورگر بپرسید و احتمالاً نگاهی بی‌پرده به آنچه واقعاً یک فرد را هیجان زده می‌کند و نحوه کار روزانه‌اش دریافت خواهید کرد. این همان چیزی است که هنگام مصاحبه با نامزدهای شغلی می خواهید بدانید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی