عمومی

برای تبدیل شدن به یک رهبر قوی‌تر، منتقد درونی خود را از دست بدهید

برای تبدیل شدن به یک رهبر قوی‌تر، منتقد درونی خود را از دست بدهید

اسکات داشت دوست بدجنس خود را توصیف می کرد: “او مدام از افکار من، روابط من، نواختن گیتار من انتقاد می کند. او در مورد همه چیز از من انتقاد می کند. ” سپس اسکات فاش کرد که دوست بدجنس او ​​کسی جز خودش نیست.

اگر شما هم مثل اکثر مردم هستید، هزاران چیز منفی فکر می کنید. ، افکار تکراری هر روز، بسیاری از کاستی های خود را درک می کنید. شاید شما نیز خود را با القاب توهین آمیز صدا می زنید، مانند احمق یا احمق.

این برای شما بد است. و بی ثمر. و تضعیف کننده روحیه و من تصور می‌کنم، برخلاف رفتار شما با شما، چه رسد به شما. پس از دوست بدجنس بودن دست بردارید و در عوض یک دوست مهربان برای خودتان باشید!

این مسیر اماره، رهبری مبتنی بر عشق است و با عشق به خود آغاز می‌شود. تو دوستت داری این تنها راهی است که می توانید بهترین و مؤثرترین خود را وارد کار خود کنید.

  • دوستت داری؟
  • چند وقت یکبار خودتان را تحقیر می کنید؟
  • آیا حاضرید از طریق افکارتان با خودتان بهتر رفتار کنید؟

۷ روش آماره برای آرام کردن منتقد درونی خود

با شمارش شروع کنید. در تلفن یا یک تکه کاغذ، تعداد دفعاتی که در چند روز آینده از خود انتقاد می کنید، یادداشت کنید. هنوز از تعمیر چیزی خودداری کنید، فقط حساب کنید.

مقداری فاصله بگیرید. وقتی متوجه یک فکر تحقیرآمیز خود شدید، به خود بگویید: “یک فکر بد دیگر در مورد من وجود دارد. این جالب است.” تنظیم کنید که چگونه فاصله کمی شما را قادر می سازد کمتر واکنش نشان دهید.

از منتقد تشکر کنید و بفرستید. بدانید که منتقد درونی شما در نهایت سعی دارد شما را ایمن نگه دارد – و این کار نمی کند. این قصد را تصدیق کنید، حتی تشکر کنید، سپس بگویید که این را دارید و بروید. تکرار و تکرار و تکرار.

صداها را شخصی سازی کنید. همانطور که الگوهایی را در انتقاد از خود می بینید، آنها را نام ببرید، به عنوان مثال. فردی ترسناک، انگری عصبانی، کتی محتاط و پسر کوچک لوئیس. به هر یک از آنها یک پیام اطمینان بخش بدهید، همانطور که از آنها تشکر می کنید و آنها را ارسال می کنید (در شماره ۳ بالا).

یک بررسی واقعیت انجام دهید. از یک ابزار ارزیابی رهبری ۳۶۰ درجه (مثلاً نمایه حلقه رهبری – اگر راهنمایی می‌خواهید با من تماس بگیرید) استفاده کنید تا تصورات خود را با نحوه تجربه رهبری شما توسط دیگران مقایسه کنید و مشخص کنید چه چیزی بیشتر شما را تحریک می‌کند.

<. div class="standardText" readability="29.648760330579">

تصور کنید دوستتان دارید. در پاسخ به انتقاد از خود، مرتباً خود را به چالش بکشید تا اگر مهربان و دلسوز بودید، به جای آن چه می‌گفتید به خودتان بگویید. بعد بگو ۱۰ بار تکرار کنید. درباره اقدامات بیشتر Amare در اینجا بخوانید.

توصیه دو کلمه ای باب نیوآرت را در نظر بگیرید. کاری را انجام دهید که باب که نقش یک روانشناس را در یک کمدی کمدی قدیمی بازی می کرد، با خنده به بیمارش گفت که در مورد فوبیاها و افکار پستش انجام دهد.

بدخویی نسبت به خود به هیچ وجه فضیلت یا نمایش قدرت نیست. اکنون انتخاب کنید تا «دوست بدجنس» خود را با یک «دوست مهربان» جایگزین کنید – یعنی نسخه دوستدار خود.

فقط تصور کنید که با رها کردن ذهن خود از افکار بد در مورد خود، چقدر بهره وری بیشتری خواهید داشت! این یک گام فوق العاده حساس به سوی عشق به خود و رهبری بسیار مؤثر است.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی