عمومی

اپل در حال بررسی یک ویژگی بحث برانگیز است که می تواند این صنعت 11 میلیارد دلاری را اصلاح کنید. این داره افراد زیادی میسازه ناراحت

اپل در حال بررسی یک ویژگی بحث برانگیز است که می تواند
این صنعت ۱۱ میلیارد دلاری را اصلاح کنید. این داره افراد زیادی میسازه
ناراحت

سخت است که اپل را یک فرودست خطاب کنید. این با ارزش ترین شرکت جهان است، البته سودآورترین آن. با این حال، وقتی صحبت از Maps به میان می آید، اپل به مراتب از گوگل عقب است.

برای انصاف، Apple Maps فاصله زیادی با روزهایی که به شما راهنمایی می‌کند تا جاده‌هایی را که نمی‌کنند وجود دارد. در آن زمان، حتی اپل اعتراف کرد که آنقدر بد است که عذرخواهی کرد و به کاربران پیشنهاد داد که یک جایگزین انتخاب کنند.

در چند سال گذشته، Apple سخت کار کرده است تا Maps را به رقیب شایسته، با ویژگی‌هایی مانند «نگاه به اطراف»، که به شما نمای خیابانی از شهرهای مختلف، مشابه نمای خیابان Google را می‌دهد. اپل همچنین ویژگی‌هایی مانند اطلاعات حمل‌ونقل با به‌روزرسانی‌های زمان واقعی حرکت و رسیدن، و همچنین جهت‌های گام به گام واقعیت افزوده را اضافه کرده است. با این حال، گوگل – به همراه Waze که مالک آن نیز هست – بیش از ۸۰ درصد از بازار را در اختیار دارند.

برای بودن صادقانه، من بیشتر اوقات نقشه های اپل را به نسخه گوگل ترجیح می دهم. یکی از بزرگترین دلایل همیشه این بوده است که نقشه های اپل هیچ تبلیغاتی ندارند. این ممکن است به زودی تغییر کند.

طبق Bloomberg Mark Gurman، اپل قصد دارد تجارت تبلیغاتی خود را سه برابر کند. بخش بزرگی از این طرح این است که تبلیغات خود را فراتر از آن برنامه‌ها به مکان‌هایی مانند Maps گسترش دهد.

این امر، تبلیغات در Google منطقی است. انتظار می رود که نقشه ها تا سال آینده ۱۱ میلیارد دلار درآمد داشته باشد (شرکت به طور خاص آن را اعلام نکرده است). این صنعت تبلیغات نقشه ها است. مطمئناً، این آمار فروش آیفون نیست، اما پول زیادی است، و اپل – مطمئنم – بدش نمی‌آید که بخشی از آن را مصرف کند.

این باعث عصبانیت بسیاری از مردم می شود، عمدتاً به دو دلیل. اولین مورد این است که مردم به طور کلی تبلیغات را راهی برای یارانه دادن به یک محصول می دانند. موضوع این است که اپل محصولات ممتازی تولید می کند که با قیمت های عالی به فروش می رساند. همچنین به ایجاد یک تجربه ممتاز برای کاربران خود می بالد. هیچ راهی برای چسباندن تبلیغات در یک برنامه و ایجاد احساس برتر در آن وجود ندارد – به خصوص نه به روشی که اپل این کار را انجام داده است. دور.

دلیل دیگر بحث برانگیز این حرکت، اقدام اپل برای محدود کردن ردیابی در آیفون است. این شرکت ادعا می‌کند که این به نام حفظ حریم خصوصی است، اما این امر همچنین باعث قطع جریان داده‌ها برای پلتفرم‌های تبلیغاتی دیجیتالی مانند فیس‌بوک می‌شود و از آنها می‌خواهد قبل از ردیابی فعالیت کاربران در برنامه‌ها و وب‌سایت‌ها اجازه بگیرند.

اگر اپل تبلیغات را بفروشد، احتمالاً داده‌های شخص اول را در نظر می‌گیرد، که مشمول محدودیت‌های مشابه با ثالث نخواهد بود. توسعه دهندگان حزبی مانند فیس بوک یا گوگل. حتی اگر این شرکت به دلیل درستی کار درست را انجام دهد، مطمئناً به نظر راحت می‌رسد که تغییرات اپل به تجارت تبلیغاتی فیس‌بوک آسیب می‌زند و در عین حال برنامه‌هایی برای ایجاد خود دارد.

من فکر می‌کنم لازم به ذکر است که – برای هر محصولی که ممکن است در نقشه‌ها تبلیغ قرار دهید – مکان منطقی است. حتی مهمتر از آن، اگر یک کسب و کار کوچک دارید، توانایی قرار دادن رستوران یا مغازه یا سالن خود در مقابل افرادی که دقیقاً به دنبال آن چیز هستند بسیار زیاد است.

همچنین قابل ذکر است که سابقه اپل در تبلیغات محصولات بد است. در یک نقطه، توسعه دهندگان توانستند تبلیغات را در برنامه های خود بفروشند و اپل این فرآیند را مدیریت می کرد. این یک فلاپ. اکنون، تبلیغات اپل بیشتر به فروشگاه App – جایی که توسعه دهندگان می توانند تبلیغات جستجو را خریداری کنند – و برنامه های News و Stocks محدود می شود. دو مورد آخر به خصوص اگر به دلیلی غیر از تبلیغات زشت نباشند، بد هستند.

اما فروشگاه App حکایت هشداردهنده ای است که مردم هنگام اعتراض به اپل به آن اشاره می کنند گسترش کسب و کار تبلیغات. در حال حاضر، توسعه دهندگان می توانند تبلیغات را در کنار عبارات جستجو خریداری کنند. این عالی به نظر می رسد، با این تفاوت که اغلب به این معنی است که یک برنامه به عنوان نتیجه برتر ظاهر نمی شود، حتی اگر آن را با نام جستجو کنید. هر رقیبی می تواند به سادگی یک تبلیغ بخرد و در بالای برنامه مورد نظر شما ظاهر شود و در واقع توسعه دهندگان را مجبور به خرید تبلیغات برای تبلیغ برنامه خود به افرادی کند که قبلاً آن را جستجو می کنند.

این یک نکته کاملاً معتبر است که اپل بدون توجه به جاه‌طلبی‌های تبلیغاتی رو به رشد خود باید سعی در رفع آن داشته باشد. از سوی دیگر، اگر اپل بتواند راهی برای گنجاندن تبلیغات در Maps بیابد، لازم نیست وحشتناک باشد. حتی می‌تواند بر Google فشار بیاورد تا محصولات تبلیغاتی خود را بهتر کند – چیزی که در دنیایی که به نظر می‌رسد هر جستجوی Google فقط بهانه‌ای برای نشان دادن تعداد فزاینده تبلیغات به کاربران است، خوشایند است.

اگر اپل در مورد رشد این بخش از کسب و کار خود جدی است، باید بهتر شود، در غیر این صورت تبلیغ‌کنندگان به سادگی پول خود را در جای دیگری خرج می‌کنند – مانند Google نقشه ها. از سوی دیگر، اگر این کار را به درستی انجام دهد، می‌تواند کل صنعت را خراب کند.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی