خبر

گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲

گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲

502613 455 - گزارش بورس امروز سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲

اقتصاد۲۴- بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را همانند روز گذشته با فشار عرضه آغاز کرد و در طول معاملات روز جاری همچون روز گذشته دست بالاتر با فروشندگان بود؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۳۰ هزار و ۱۶۰ واحدی به ۲ میلیون و ۱۲۸ هزار واحد رسید و در آستانه‌ی رسیدن به کانال ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز با ریزشی ۱۴ هزار واحدی به ارتفاع ۷۴۶ هزار واحدی رسید.

گفتنی است سه نماد «فولاد»، «فملی» و «میدکو» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «آریا»، «وسپهر» و «هرمز» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «شهر»، «خودرو» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «کتوسعه»، «فرود» و «دی» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.


بیشتر بخوانید: با این روش در سرمایه گذاری بورس موفق شوید


لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲۰ تیر ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۸ هزار میلیارد ۳۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۱۶۸۰ میلیارد تومان از بازار سهام خارج کردند.

در بازار امروز ۴۴ نماد در محدوده مثبت و ۳۵۲ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۸۱ نماد در محدوده مثبت و ۲۲۹ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

منبع: تسنیم

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی