عمومی

مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید انتخاب می کند

مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

مایکروویوها سطحی از راحتی را ارائه می دهند که باعث می شود آنها وسیله پخت و پز ایده آل در یک دفتر هستند. از گرم کردن نوشیدنی ها و غذاها گرفته تا پخت کامل میان وعده ها و غذاها، مایکروویو ناامید کننده نیست. بنابراین، آیا به یک مایکروویو اداری جدید نیاز دارید؟ این موارد را بررسی کنید.

مایکروویوهای موجود در این لیست به شما ایده اولیه ای از انواع مایکروویوهای امروزی در دسترس می دهد. از یک مایکروویو چند منظوره گرفته تا یک واحد تجاری متوسط، می توانید مایکروویو اداری مناسب خود را پیدا کنید. و بهتر از همه مایکروویوها به شما این امکان را می دهند که راحتی زیادی را در یک فرم کوچک ارائه دهید.

آیا می دانستید، اولین مایکروویو تجاری موجود در سال ۱۹۴۷ عرضه شد؟ تقریباً شش فوت قد داشت و ۷۵۰ پوند وزن داشت. اینجا پیشرفت و مایکروویوهای کوچک و پیشرفته امروزی است.

مایکروویوهای برتر آفیس

< /tr>

برترین انتخاب: مایکروویو چند منظوره توشیبا نفر دوم: < a href="https://www.amazon.com/Panasonic-Countertop-Commercial-NE-1054F-Programmable/dp/B005GSPVHS?tag=smallbusin0b3-20" target="_blank" rel="sponsored noopener noreferrer">Panasonic مایکروویو تجاری کانتری بهترین ارزش: اجاق مایکروویو تجاری متوسط ​​و شارپ
کارکرد مایکروویو، سرخ کردنی هوا، همرفت مایکروویو مایکروویو
پاور ۱۰۰۰W ۱۰۰۰W ۱۰۰۰W
ظرفیت ۱٫۵ مکعب. ft. ۰٫۸ cu. ft. ۱٫۰ cu. ft.
ویژگی ها ۱۰ تنظیمات برق، سنسور رطوبت هوشمند، ۱۳ منوی خودکار شامل سرخ کردن با هوا، پخت و برشته کردن. صفحه کلید کنترل لمسی با خط بریل، ۱۰ پد حافظه قابل برنامه ریزی، و ۲۰ حافظه قابلیت. عملیات ساده با شماره گیری.
اندازه ۲۱٫۵ x 21.8 x 13 اینچ ۱۶٫۵۶ x 20.12 x 12 اینچ ۲۱ x 16 x 12 اینچ
وزن ۴۸ پوند ۳۹٫۸ پوند ۳۷ پوند
مواد فولاد ضد زنگ فولاد ضد زنگ فولاد ضد زنگ
بهترین برای تطبیق پذیری و چندین گزینه آشپزی. استفاده تجاری سنگین، از جمله رستوران ها و دفاتر. دوام و نیازهای اولیه مایکروویو.

 

مایکروویو چندکاره توشیبا

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

برترین انتخاب: این مایکروویو توشیبا قابلیت‌های چند منظوره را ارائه می‌کند که شامل مایکروویو، سرخ کردن هوا، و انتقال همرفت می‌شود. در ۱۰۰۰ وات و ۱٫۵ مکعب. فوت فضا و قدرت کافی را ارائه می دهد. ویژگی‌های آشپزی را اضافه کنید تا کارمندان دفترتان روش‌های مختلفی برای طبخ غذای خود داشته باشند.

دارای ۱۰ تنظیم برق با سنسور رطوبت هوشمند برای پخت دقیق غذاهایی مانند سیب‌زمینی و سبزیجات منجمد. منوی سرخ کردنی با هوا می‌تواند سیب‌زمینی سرخ‌شده و مرغ را تند بپزد، در حالی که منوی پخت و کباب خودکار پیتزا و مرغ کامل می‌پزد. در مجموع دارای ۱۳ منوی خودکار است.

این اجاق فولادی ضد زنگ ۲۱٫۵ x 21.8 x 13 اینچ است و وزن آن ۴۸ پوند است.

مایکروویو چندکاره توشیبا

خرید در آمازون

مایکروویو تجاری کانترتاپ پاناسونیک

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

نفر دوم: با توان ۱۰۰۰ وات و ۰٫۸-cu. ظرفیت فوت این مایکروویو تجاری سنگین پاناسونیک یک اسب بخار است. اگرچه برای رستوران‌های فست‌فود و رستوران‌های فست فود و فروشگاه‌های رفاهی طراحی شده است، اما برای یک دفتر نیز ایده‌آل است.

شما می‌توانید از آن برای همه چیز از گرم کردن یک فنجان قهوه گرفته تا پختن کاسرول استفاده کنید. دارای صفحه کلید کنترل لمسی با خط بریل، ۱۰ پد حافظه قابل برنامه ریزی و قابلیت ۲۰ حافظه است.

این اجاق فولادی ضد زنگ ۱۶٫۵۶×۲۰٫۱۲×۱۲ اینچ و وزن آن ۳۹٫۸ پوند است.

>فر مایکروویو تجاری کانتری پاناسونیک 

در آمازون بخرید

 

فر مایکروویو تجاری شارپ متوسط

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

بهترین ارزش: این مایکروویو تجاری متوسط ​​شارپ به دلیل قیمت و دوامش بهترین ارزش را ارائه می دهد. در ۱٫۰ مس Ft. فضای کافی برای اکثر موارد استفاده دارد. و ۱۰۰۰ وات قدرت کافی برای پختن بیشتر چیزها است.

اما به عنوان یک اجاق تجاری متوسط، بسیار طولانی‌تر از اجاق‌های مایکروویو مصرف‌کننده معمولی کار می‌کند. عملکرد بسیار ساده ای با صفحه برای طبخ و گرم کردن غذاها دارد.

این فر فولادی ضد زنگ ۲۱×۱۶×۱۲ اینچ است و وزن آن ۳۷ پوند است.

مایکروویو تجاری متوسط ​​شارپ با تایمر شماره گیری

خرید در آمازون

 

اجاق مایکروویو رومیزی با ظرفیت بزرگ SAMSUNG

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

 

اجاق مایکروویو سامسونگ دارای یک عنصر پخت حسگر برای تنظیم خودکار دمای پخت با ۹۵۰ وات است. دارای انواع پیش تنظیم های پخت و پز با سیستم توزیع سه گانه برای گرم کردن یکنواخت و کامل غذا.

طبقه مینای سرامیکی و صفحه گردان ضد خش هستند و به راحتی تمیز می شوند. و حالت اکو با خاموش کردن صفحه نمایش در زمانی که از آن استفاده نمی کنید، در مصرف انرژی صرفه جویی می کند.

این اجاق دارای ابعاد ?۱۸٫۴۳ x 23.62 x 13.28 اینچ، وزن ۴۳ پوند و ۱٫۹ فوت مکعب است. فضا.

اجاق مایکروویو رومیزی با ظرفیت بزرگ سامسونگ الکترونیک

خرید در آمازون

 

مایکروویو توشیبا

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

فناوری اینورتر در این مایکروویو توشیبا گرمایش و یخ‌زدایی یکنواخت را با پخت سریع‌تر فراهم می‌کند. با ۱۲۵۰ وات و ۱۰ تنظیمات توان به همراه منوی سنسور از پیش برنامه ریزی شده، می توانید غذاهای محبوب مانند پیتزا، سیب زمینی، سبزیجات و موارد دیگر را با فشار دادن یک دکمه بپزید.

حالت Eco صرفه جویی در مصرف انرژی، صدا، گزینه روشن/خاموش، چراغ حفره‌ای LED و میز گردان شیشه‌ای ۱۳٫۶ اینچی بخشی از دیگر ویژگی‌ها هستند.

این اجاق فولادی ضد زنگ ۲۱٫۷۷ x 19.2 x 12.99 اینچ است، وزن آن ۲۸٫۷ پوند است و توشیبا ۱ را ارائه می‌کند. -سال ضمانت محدود.

مایکروویو توشیبا با فناوری مبدأ اینورتر

خرید در آمازون

 

فر پاناسونیک با فناوری اینورتر موج سیکلونیک

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

فناوری اینورتر موج سیکلونیک پاناسونیک گرما را در امواج ۳ بعدی به طور یکنواخت در این ۲٫۲ مکعب به گردش در می‌آورد. فر ۱۲۵۰ وات. این اجازه می دهد تا غذا به طور یکنواخت و کارآمد پخته شود. و با ۲۰ منوی از پیش تعیین شده به همراه عملکردهای حسگر پخت و گرم کردن مجدد، حدس و گمان را از پختن خارج می کند.

این اجاق به شما امکان می دهد بدون تنظیم تایمر بپزید و دوباره گرم کنید، به سرعت یخ زدایی کنید و غذاها را تا زمانی که خوب گرم نگه دارید. آماده سرو است.

این فر از جنس استنلس استیل دارای ابعاد ۱۹٫۴۴ x 23.88 x 14 اینچ و وزن ۳۶٫۸ پوند است

فر پاناسونیک با فناوری اینورتر امواج سیکلونیک

خرید در آمازون

 

Emerson 1.2 CU. FT. اجاق مایکروویو گریلر ۱۱۰۰ واتی

svg%3E - مایکروویو اداری: اتاق استراحت خود را با تاپ ما ارتقا دهید
انتخاب می کند

با ۱٫۲ فوت مکعب فضای پخت و پز، این مایکروویو گریل ۱۱۰۰ واتی Emerson دارای ۱۱ سطح قدرت است. این همچنین شامل یک سطح توان گریل خالص است. ویژگی‌های یخ‌زدایی وزنی به شما امکان می‌دهد غذای منجمد خود را به خوبی زمان‌بندی کنید.

نه تنظیمات برنامه ریزی شده عبارتند از پاپ کورن، سیب زمینی، پیتزای منجمد، سبزیجات منجمد، نوشیدنی، بشقاب شام گوشت/گوشت مرغ/گوشت گاو گوشت/گوشت خوک.

این بدون زنگ- اجاق فولادی ۲۰٫۶ x 17.3 x 12.8 اینچ و وزن آن ۳۶ پوند است.

امرسون ۱٫۲ CU. FT. اجاق مایکروویو گریل ۱۱۰۰ واتی با کنترل لمسی

خرید در آمازون

ویژگی هایی که در مایکروویو آفیس نیاز دارید< /h2>

هدف از داشتن مایکروویو اداری فراهم کردن راحتی برای کارمندان شما است. و شما می خواهید مایکروویو عملکردی، آسان برای کار، اقتصادی و طولانی مدت باشد. در اینجا برخی از ویژگی هایی است که باید در نظر بگیرید.

  • اندازه : اندازه ای می خواهید که بتواند ظرف مناسبی را در خود جای دهد. این کار کارکنان شما را از تقسیم وعده های غذایی و ایجاد آشفتگی بی نیاز می کند. بهتر است فضای بیشتری داشته باشید تا نداشتن.
  • وات:مایکروویو با وات بالا می‌تواند سریع‌تر پخته شود. بالاترین وات ممکن را دریافت کنید، به هر حال، همیشه می‌توانید دمای پخت و پز را تنظیم کنید.
  • کنترل‌ها: صفحه‌های روی مایکروویو، راه‌اندازی سریع و ساده‌ای را ارائه می‌کنند و مزیت آن‌ها ماندگاری است. طولانی تر مایکروویوهای دکمه ای گزینه های برنامه ریزی دارند، اما گران تر هستند.
  • برنامه های آشپزی: یک مایکروویو اداری با طیف وسیعی از تنظیمات از پیش تعیین شده، استفاده از آن را بسیار آسان می کند. فقط دکمه گرم کردن قهوه را فشار دهید و کار تمام می شود.
  • مایکروویو/همرفت:مایکروویوها با این ویژگی به شما امکان می دهند غذا را به همان اندازه قهوه ای و ترد بپزید.
  • پخت با سنسور: این به مایکروویو اجازه می‌دهد تا با سنجش و اندازه‌گیری رطوبت آزاد شده از غذای شما در فر، غذا را بپزد.
  • تخت تخت یا صفحه گردان: < /strong>مایکروویو تخت به شما امکان می دهد از فضای داخلی مایکروویو با انواع ظروف مختلف استفاده کنید. از طرف دیگر یک میز گردان به فضایی نیاز دارد تا بتواند چرخش را در خود جای دهد. حتماً به دنبال ویژگی هم باشید که به شما امکان می‌دهد صفحه گردان را خاموش کنید.
  • گزینه خاموش کردن صدا:
  • قوی> این ممکن است بی اهمیت به نظر برسد، اما صدای بیپ مداوم دکمه ها می تواند مردم را آزار دهد. به دنبال مایکروویو باشید که امکان خاموش کردن صدا را داشته باشد.
  • نظافت آسان: مایکروویو علاوه بر عملکرد خوب هنگام پختن و گرم کردن غذاها، باید آسان نیز باشد. برای تمیز کردن.

اندازه

مایکروویوها در چندین اندازه مختلف وجود دارند. و بسته به اندازه دفتر شما و فضایی که دارید. دانستن اندازه مناسب خوب است. همچنین باید مقدار غذایی را که کارکنانتان می‌پزند یا گرم می‌کنند در نظر بگیرید.

در اینجا محبوب‌ترین و آسان‌ترین اندازه‌های مایکروویو در بازار آمده است.

  • فشرده: ۰٫۵ تا ۰٫۸ فوت مکعب
  • اندازه متوسط: ۰٫۹ تا ۱٫۳ فوت مکعب< /li>
  • خانواده: ۱٫۴ تا ۱٫۶ فوت مکعب
  • اندازه کامل: ۱٫۸ تا ۲٫۰ فوت مکعب

مطمئن شوید ظروفی که می‌آورند می‌توانند در مایکروویو با فضای خالی این به ویژه در مورد مایکروویوهای صفحه گردان صدق می کند.

Wattage< span class="ez-toc-section-end"/>

وات موجود در مایکروویو اداری شما تعیین می کند که چقدر سریع غذای شما را بپزد، بنابراین وات مهم است. و سوال اینجاست که چقدر وات نیاز دارید؟ مایکروویوهای مصرفی می توانند از ۶۰۰ به ۱۲۰۰ وات برسند. در بخش تجاری، وات می تواند به ۳۰۰۰ وات برسد. نکته کلیدی، یافتن مایکروویو است که غذای شما را بدون اتلاف انرژی بپزد.

  • ۶۰۰-۸۰۰ وات: این میزان وات برای ارزانترین مایکروویوها است. می‌توانید نوشیدنی‌ها را دوباره گرم کنید، غذاهای کوچک را گرم کنید و غذاهای فوری بپزید.
  • ۸۰۰-۱۰۰۰ وات: با این وات، می‌توانید پاپ کورن خود را به سرعت بپزید، آب بجوشانید و خام بپزید. غذاها.
  • ۱۰۰۰-۱۲۰۰ وات:می توانید طیف وسیعی از غذاها از جمله گوشت خام را با این قدرت بپزید.

مایکروویو با این قدرت. عناصر برشته و همرفت می توانند با ۱۷۵۰ وات یا بیشتر بالاتر بروند.

بنابراین، این در دنیای واقعی به چه معناست؟ در اینجا مدت زمان لازم برای جوشاندن یک فنجان آب در تنظیمات مختلف وات است.

  • ۷۰۰ وات – ۲ دقیقه، ۳۰ ثانیه
  • ۸۰۰ وات – ۲ دقیقه، ۱۱ ثانیه
  • ۹۰۰ وات – ۱ دقیقه، ۵۷ ثانیه
  • ۱۰۰۰ وات – ۱ دقیقه، ۴۵ ثانیه
  • ۱۲۰۰ وات – ۱ دقیقه، ۲۰ ثانیه
  • ۱۵۰۰ وات – ۱ دقیقه، ۱۰ ثانیه

مکانی برای شارژ

داشتن مکانی در دفتر شما برای تنقلات یا وعده های غذایی چیزی بیش از یک غذای ساده فراهم می کند. این فضایی برای معاشرت، استراحت و شارژ مجدد است. درست است که این همیشه برای صاحبان مشاغل کوچک امکان پذیر نیست. با این حال، همیشه می توانید مکانی برای یخچال و مایکروویو پیدا کنید. و این می‌تواند تفاوت بزرگی برای کارکنان شما ایجاد کند که تشنه، گرسنه هستند یا فقط می‌خواهند استراحت کنند.

همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

در هزینه های حمل و نقل برای خریدهای آمازون خود صرفه جویی کنید. به علاوه، با عضویت در Amazon Prime از هزاران عنوان از کتابخانه ویدیویی آمازون لذت ببرید. بیشتر بیاموزید و امروز برای یک دوره آزمایشی رایگان ثبت نام کنید.

تصاویر: آمازون


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی