عمومیمقالات

آیا با خودتان آنگونه رفتار می کنید که لیاقتش را دارید؟

آیا با خودتان آنگونه رفتار می کنید که لیاقتش را دارید؟

انواع مختلفی از انعطاف پذیری و غلبه بر ناملایمات سر و صدا و معایب بالقوه استقلال برای اولین بار برای فارغ التحصیل شدن در مجموع قدردانی با یک رشته دو رشته ای مسدود شده است. انعطاف‌پذیری روان‌شناختی بسیار زیاد درون‌گرا بودن در دوران رشد وجود دارد، فقط برای ورود به حوزه‌ای که در آن ارتباط با دیگران مهم‌ترین پیش‌نیاز است.

غلبه بر مشکلات در کار

برنامه ای برای پیدا کردن اولین شغل خارج از کالج با رزومه و دوره های کارآموزی که مورد غبطه رقبا هستند فقط به برای صدها موقعیت در طی چند ماه درخواست دهید و پیشنهادی دریافت نکنید. بنابراین، در عوض، شما فقط شرکت خود را راه اندازی کنید، که موفق می شود طی چند سال از طریق اراده محض و اخلاق کاری وسواس گونه.

این زندگی لیندزی واکر در بهار ۲۰۱۸ بود، به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل Walker + Associates Media Group، یک شرکت روابط عمومی مستقر در آتلانتا با تمرکز بر روابط رسانه ای و هماهنگی رویدادها برای برندها در زمینه سرگرمی، زیبایی و شیوه زندگی. مشتریان او شامل BET، Interscope Records و FX Networks بودند. کار خستگی‌ناپذیر بود، اغلب او را تا ساعت ۴ صبح بیدار نگه می‌داشت. او یا فست فود می‌خورد یا اصلاً غذا نمی‌خورد. و او به طور معمول ماه‌ها را بدون ورزش می‌گذراند و در عوض تمام انرژی خود را صرف کسب‌وکار می‌کرد.

غلبه بر ناملایمات سرطان

و صحبت از تاب آوری، با همه این اتفاقات، این جوان ۲۷ ساله به مرحله ۴ لنفوم هوچکین تشخیص داده شد. قبل از اینکه سرانجام به بیمارستانی که در آنجا تشخیص داده شد، برود، با دمای ۱۰۳ درجه دست و پنجه نرم کرده بود و چند روزی به سختی نفس می کشید، فکر می کرد سرما خورده است. اشعه ایکس توده بزرگی را در جلوی قفسه سینه او نشان داد که منجر به بیوپسی شد. شش ماه شیمی درمانی نیاز داشت که فوراً شروع شود، بنابراین او به خانه در سنت لوئیس و مرکز سرطان Siteman رفت، جایی که خانواده و دوستان می توانستند در طول این روند عذاب آور کمک کنند.

واکر می‌گوید: «تجربه شیمی درمانی چیزی نیست که من برای خود شیطان آرزو کنم. “من خیلی گریه کردم. فکر کردم می‌میرم.

«نمی‌توانستم غذا را قورت دهم. راه رفتن دردناک بود—مردم گاهی مرا حمل می کردند چون نمی توانستم راه بروم. من ۲۷ سال دارم و در حال حمل هستم. موهایم تا شانه هایم بود و همه آن ها را از دست دادم. هیچ منطقه امنی وجود ندارد، هیچ کنترلی بر خودتان وجود ندارد. این یک فرآیند منزوی نیز است، زیرا باید بیشتر از خانواده و دوستان به دلیل ترس از بیمار شدن دوری کنید. فکر کردن به آن دیوانه کننده است، همه چیز دردناک است و از خود بیماری نیست، از دارو است.

«هیچ کس برای آن سفر آماده نیست. غیر قابل وصف است من برای گذراندن آن سپاسگزار نیستم، اما برای درس هایی که آموخته ام سپاسگزار هستم.»

آهسته کردن و مراقبت از خود

پس از اتمام درمان طاقت فرسا در ۱۳ دسامبر ۲۰۱۸، واکر عاری از سرطان بود. او قول های متعددی در مورد اینکه چگونه زندگی او در حرکت رو به جلو متفاوت خواهد بود، داد. واکر همچنان می‌خواست حرفه‌ای تلاش کند، اما این بار با شرایط او خواهد بود: دیگر ساعت های شبانه روزی. دیگر تمرکز کامل روی مشتری بعدی یا بیانیه مطبوعاتی بعدی نیست. و دیگر هیچ وسواسی در مورد دیگران جز او نیست. او چند بار در هفته شروع به ورزش کرد و حفظ یک رژیم غذایی سالم .

واکر می‌گوید: «وقتی یک تجربه بیداری دارید، زمانی که مطمئن نیستید زندگی می‌کنید یا می‌میرید و شانس دیگری در زندگی دارید. “ما فکر می کنیم که برویم، برویم، برویم، این کار را انجام دهیم، آن کار را انجام دهیم، بعد این، بعد آن – ما با خودمان آنطور که لیاقتش را داریم رفتار نمی کنیم. ما روبات یا قاطر نیستیم.”

وقتی بزرگ شد، سرگرمی مورد علاقه واکر خواندن و نوشتن بود. او روزنامه نگاری را از جوانی شروع کرد. اگر مادرش نمی توانست او را در خواربارفروشی پیدا کند، معمولاً به بخش کتاب و مجله مراجعه می کرد. بنابراین وقتی با او در مورد نوشتن کتابی که جزئیات تجربه‌اش را شرح می‌دهد، صحبت شد، این تصمیم بی‌معنا بود. Thriving Through the Storm منتشر شده در مارس ۲۰۲۰ به عنوان خاطرات نه تنها نبرد او با لنفوم هوچکین، بلکه خودمراقبتی که روند دردناک را بیدار کرد. شاید تاثیرگذارترین درس کتاب این باشد که گاهی اوقات آنچه با غلبه بر ناملایمات، حتی سرطان، یاد می گیرید، به اندازه خود سفر حیاتی است.

درس های آموخته شده در غلبه بر ناملایمات

«وقتی داشتم شیمی درمانی می‌کردم، به خودم اجازه نمی‌دادم گریه کنم، بنابراین با نوشتن کتاب، واقعاً خودم را از آن احساسات رها کردم. واکر می‌گوید من خیلی چیزها را نگه داشتم تا زنده بمانم. “چیزهایی اتفاق می‌افتد که خیلی خارج از کنترل ما هستند، این نحوه واکنش ما به آنها است که ما را تعریف می‌کند.

«یاد گرفتم که در هر شرایطی فقط من بودن اشکالی ندارد. من هم یاد گرفتم که مقاوم هستم. ما اغلب قدر این را در مورد خود نمی‌دانیم.»

تقریباً شش ماه مانده به روز معرفی کتابش، واکر ۳۰ ساله شد و از بسیاری جهات قبلاً یک عمر اوج و فرود را تجربه کرده بود. پس سوال واضح این است: آینده کارآفرین موفق، نویسنده منتشر شده و نجات یافته از سرطان چیست؟

واکر می‌گوید: «من ازدواج نکرده‌ام و دوست دارم کسب‌وکارم را به فرزندان آینده‌ام بسپارم. من می خواهم در صنعت خود به پیشرفت ادامه دهم، فکر نمی کنم هنوز به اوج خود نرسیده باشم. شاید در سه تا پنج سال، [من] به یک فرصت کارآفرینی دیگر تبدیل شوم و از روزمرگی فاصله بگیرم.

“من حدس می‌زنم که احتمالات بی‌پایان هستند.”

این مقاله در ابتدا در ژانویه/فوریه ۲۰۲۱ ظاهر شد مجله SUCCESS و به روز شده است. عکس از

87f97436b92e6d33b08fdbe0c2c0e998?s=100&d=mp&r=g - آیا با خودتان آنگونه رفتار می کنید که لیاقتش را دارید؟

جف سالیوان مدیر تحریریه Panini America و ستون نویس Dallas Cowboys Star Magazine است. او در آرلینگتون، تگزاس زندگی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی