عمومی

چگونه این 2 برادر، آقای تورتیلا را در شماره 1 ایالات متحده ساختند. نام تجاری Tortilla در آمازون

چگونه این ۲ برادر، آقای تورتیلا را در شماره ۱ ایالات متحده ساختند.
نام تجاری Tortilla در آمازون

نفوذ به فروشگاه‌های بزرگ هرگز آسان نیست، اما تلاش برای انجام آن در طول همه‌گیری غیرممکن بوده است. . و با این حال، داستان رشد آقای تورتیلا اینگونه آغاز شد.

پس از تلاش‌های ناموفق قبلی برای قرار دادن کربوهیدرات کم خود. تورتیلاها در سوپرمارکت‌ها، بنیان‌گذاران آقای تورتیلا (و همچنین برادران) آنتونی و رونالد آلکازار فکر می‌کردند کمبود محصولات در طول همه‌گیری همه‌گیر، چیزی است که آن‌ها نیاز دارند. با این حال، آنتونی به‌جای اینکه امیدوار باشد خرده‌فروش‌ها را بفروشد و در قفسه‌های فروشگاه‌های بی‌ثبات فرود آید، گفت که با شک و تردید مواجه شده‌اند. خریداران فقط گاز نمی خورند.

“ما فکر کردیم هی، می دانید چه، این عالی خواهد بود، نیاز است، قفسه‌های خالی وجود دارد، درست است؟ آنتونی، که اشاره کرد که وضعیت مالی شرکت در این مرحله واقعاً بد بود، گفت. “ما هرگز فکر نمی کردیم که آنها نه بگویند.”

همانند بسیاری از مشاغل در طول همه گیری، آقای تورتیلا محور بود. برادران شروع به فروش تورتیلا در اینترنت کردند – روشی که هنوز برای صنعت خرید غیرمعمول است. ما بازاریابی دیجیتال را یاد گرفتیم و رسانه‌های اجتماعی در حال پرواز هستند و ما ۳۰۰۰ درصد رشد کردیم تا در آمازون شماره یک شویم.

در اینجا آمده است که آنتونی گفت که او و برادرش توانستند شرکت خود را از بسته شدن قریب الوقوع به سازنده آن ببرند. شماره یک فروش تورتیلا در آمازون در ایالات متحده و کانادا

- چگونه این 2 برادر، آقای تورتیلا را در شماره 1 ایالات متحده ساختند.
نام تجاری Tortilla در آمازون

پایدار باشید

برای سال‌ها، آقای Tortilla سعی کرد محصولات خود را در قفسه‌های فروشگاه‌ها قرار دهد اما در نهایت نتوانست با “بزرگ‌ها” رقابت کند. بچه ها” برای فضای قفسه. محصولات آقای Tortilla زمانی که می‌توانستند معاملاتی برای فروش در فروشگاه‌ها به دست آورند، در انتهای قفسه‌ها قرار می‌گرفتند. این شرکت با مشارکت توزیع کنندگان با ارتش، فروش به صاحبان رستوران ها و یافتن راه دیگری درآمد کسب کرد.

بسته شدن بسیاری از رستوران ها در طول همه گیری همه گیر، موج شوک دیگری را به شرکت وارد کرد و برادران آلکازار را مجبور به تجدید نظر کرد. باز هم استراتژی آنها این بار، آقای تورتیلا وارد شد. بازار تجارت الکترونیک، فروش مستقیم به مصرف کننده را در وب سایت شرکت و در آمازون ارائه می دهد.

باور کنید می توانید این کار را انجام دهید

آقای Tortilla به عنوان آخرین تلاش شروع به فروش در آمازون کرد، اما کاملاً ارزشش را داشت. آنتونی افزود: «در آمازون، مصرف‌کننده انتخاب می‌کند که چه کسی شماره یک باشد، نه شرکت‌های چندملیتی با فضای بالای قفسه. کسب و کار او از زمانی که شرکای فروش با آمازون شد و فروشگاه خود آقای Tortilla را در سایت ایجاد کرد، ۳۰۰۰ درصد رشد کرد.

در حالی که همه‌گیری زمان‌بندی وحشتناکی را برای هجوم به سوپرمارکت‌ها نشان داد، به نظر می‌رسد زمان بسیار خوبی برای رساندن غذای راحت به درهای مردم بود. امروز، آقای Tortilla در حال پیشرفت است – و حتی برنامه های توسعه را نیز مرکب می کند. این شرکت گفت که توزیع فروشگاهی در نیویورک و کالیفرنیا دارد و به زودی توزیع در فلوریدا، تگزاس و ایلینویز را آغاز خواهد کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی