خبر

جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

381935 639 - جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

اقتصاد۲۴- برسی نوسانات قیمتی در بازار خودرو حاکی از آن است که در بین خودرو‌های پژو موجود در بازار پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۳۹۹ از ۲۷۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به۲۷۸ میلیون تومان رسیده است و خودرو‌های پژو پارس نیز در این مدت گران شدند به طوری که پژو پارس مدل ۱۴۰۰ از ۳۵۶ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۵۹ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۱ این خودرو نیز از ۳۶۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۶۹ میلیون تومان رسیده است.

در بین خودرو‌های دنا نیز در این مدت جهش قیمت‌ها رخ داده است به طوری که دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ از ۳۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۴۰۲ میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۴۰۰ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۳۸۰ میلیون تومان قیمت خورده است.


بیشتر بخوانید: پراید، پژو و دنا ریختند


خودرو‌های کوییک نیز در این مدت گران شدند به طوری که کوییک دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ از ۱۹۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

خودرو‌های ساینا نیز در این مدت ازافزایش قیمت‌ها در امان نبوده‌اند به طوری که ساینا دنده‌ای مدل ۱۴۰۰ از ۱۹۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۹۷میلیون تومان رسیده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز در این مدت ۲ میلیون تومان گران شده است و ۱۸۹ میلیون تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

381934 948 - جهش قیمت‌ها در بازار خودرو

منبع: خبر آنلاین

حتما بخوانید : سبقت سکه از طلا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی