عمومی

چگونه مشکل همکاری خود را در هیبرید برطرف کنید عصر

چگونه مشکل همکاری خود را در هیبرید برطرف کنید
عصر

در سال ۲۰۲۰، کووید-۱۹ کل جهان را تکان داد و مسیری از تخریب را به دنبال خود بر جای گذاشت. مانند یک لرزه نگار اقتصادی، اقتصاد جهانی پایین و بالاترین حد را ثبت کرد. و اکنون، سه سال بعد، ما در پسابرجام اقتصادی قرار داریم. همانطور که قطعات را انتخاب می کنیم، واضح است که دنیای ما تغییر کرده است، از جمله  روش کار ما.

وقتی دفاتر در مارس ۲۰۲۰، کارگران میز به طور ناگهانی از ۹-۵ کار سفت و سخت تکمیل شده در اتاقک به برنامه‌های انعطاف‌پذیرتر رفتند که می‌توان آن را در هر مکانی با دسترسی به Wi-Fi انجام داد. اکنون، با وجود اینکه گرد و غبار فروکش کرده است، بسیاری از کارمندان تمایلی به بازگشت به مدل قبلی ندارند – محل کار دیجیتال آنها را قادر می سازد انعطاف پذیری مورد نظر خود را داشته باشند.

اما، این تغییر انبوه به ترکیبی برای رهبران چیزهای مورد نظر باقی می گذارد. طبق تحقیق اخیر از شرکت من Vistage. مدیران عامل همچنین گزارش دادند که فرهنگ و ارتباطات در دستان  در رنج بوده است. مدل ترکیبی.

به جای گیر افتادن در یک رویارویی بی امان با کارمندان، رهبرانی که از مقاومت در برابر واقعیت جدید ما دست می کشند و بهترین شیوه ها را برای کار ترکیبی اتخاذ کنید تا هم حفظ را افزایش دهد و هم به جذب نامزدهای جدید کمک کند.

رهبران می توانند همکاری دیجیتال را به یک دارایی سازمانی تبدیل کنند. به جای نقطه درد، با دنبال کردن این سه مرحله ساده:

۱٫ فناوری خود را با دقت انتخاب کنید

مشخص کنید که سازمان شما دقیقاً از کدام ابزارهای همکاری استفاده خواهد کرد و چرا. با بررسی انواع ابزارهایی که کارکنان شما به آن نیاز دارند شروع کنید و سپس به دنبال راه حل هایی باشید که این مسائل را حل کند، اما تمرکز زیادی روی تجربه کاربر داشته باشد. قابلیت‌ها و ادغام‌های چند پلتفرمی کلید دیگری برای از بین بردن ناامیدی کارکنان و افزایش بهره‌وری هستند – داشتن پلتفرم‌های بیش از حدی که همزمان کار نمی‌کنند فقط سردرگمی را به همراه خواهد داشت. با داشتن یک منبع حقیقت واحد، و اطمینان از اینکه هر ابزار هدف مشخصی دارد، کارمندان قادر خواهند بود خود خدمت کنند و به طور یکپارچه در محل کار حرکت کنند، چه از راه دور کار کنند و چه در دفتر.

۲٫ آموزش 

وقتی ترکیب فناوری محل کار خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده است که مطمئن شوید همه کارمندان می دانند چگونه از این ابزارها استفاده کنند. مجموعه مهارت های مورد نیاز برای مدیریت هر پلتفرم را در نظر بگیرید و بر این اساس آموزش های اساسی و پیشرفته را ارائه دهید. هنگام کمک به کارکنان برای سرعت بخشیدن به فناوری جدید خود دقت زیادی به خرج دهید – آنها باید بدانند که چگونه از هر ابزار بیشترین بهره را ببرند و همه منابعی را که برای انجام کارشان به طور موثر و با حداقل اصطکاک نیاز دارند، در اختیار داشته باشند.

< /div>

۳٫ دستورالعمل‌ها 

آموزش نباید فقط به مهارت‌های فنی ختم شود. همچنین باید استاندارد طلایی را برای نحوه و زمان استفاده از هر ابزار مشخص کند. انتظارات باید واضح و مشخص برای هر پلتفرم باشد و همه چیز از ظاهر در تماس های ویدیویی گرفته تا سرعت پاسخگویی کارکنان و زمان هایی که انتظار می رود کارمندان در دسترس باشند را پوشش دهد. این شامل به اشتراک گذاشتن دستورالعمل‌های واضحی است که مشخص می‌کند در کدام موقعیت‌ها ایمیل‌ها، پیام‌ها، تماس‌های ویدیویی یا جلسات حضوری الزامی است و چگونه انتظار می‌رود کارکنان در هر یک از آنها تعامل داشته باشند.

هنگامی که ما محل کار را بازسازی می کنیم، رهبران باید متوجه شوند که نمی توانیم به سادگی مدل قبلی را کپی و جایگذاری کنیم. دنیا تغییر کرده است و کارمندان نیز تغییر کرده اند. اکنون با یک فرصت منحصر به فرد برای کمک به شکل دادن به آینده کار روبرو هستیم – کسانی که از “پس از آن” استقبال می کنند تا قابلیت های دیجیتالی شرکت خود را بهبود بخشند و چارچوبی ساده برای همکاری داخلی ارائه کنند، در حالی که کسانی که سعی می کنند به آنچه قبلاً کار می کرد پایبند بمانند. بایستید عقب بمانید.

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان .com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی