عمومیمقالات

بازنگری در مزیت های کاری: 5 چیزی که کارمندان بیش از آن می خواهند “سرگرمی” در محل کار

بازنگری در مزیت های کاری: ۵ چیزی که کارمندان بیش از آن می خواهند
“سرگرمی” در محل کار

روزگار میزهای پینگ پنگ و تنقلات رایگان به عنوان امتیازات اصلی برای جذب استعدادهای برتر در حال محو شدن است. همانطور که محل کار مدرن به تکامل خود ادامه می دهد، به طور فزاینده ای مشخص می شود که اولویت های کارمندان از مزایای سنتی در محل کار تغییر می کند به مزایای معنادارتر که باعث رشد حرفه ای، تعادل بین کار و زندگی و رفاه کارکنان می شود.

“مزایا نباید فقط ابزاری برای استخدام باشد. کیت لمب، مدیر حسابداری یک شرکت روابط عمومی می گوید: آنها راهی برای حفظ کارمندان و افزایش ثبات/سلامت یک سازمان هستند.

۵ امتیازی که کارمندان ترجیح می دهند در محل کار داشته باشند

این احساس به دلیل عدم جذابیت مزایای سنتی در محل کار نشان می دهد: کارمندان برای شرکت ها ارزش قائل هستند که اولویت های کارکنان خود را تشخیص می دهند. در اینجا پنج روشی وجود دارد که شرکت‌ها می‌توانند بهتر به کارمندان خود خدمت کنند.

۱٫ به جای ساعات خوش شرکت، برنامه کاری منعطف را در نظر بگیرید.

جای تعجب نیست که انعطاف پذیری در حال افزایش است. “بازگشت به گزارش محل کار” بیان می کند که “۶۳٪ از کارمندان می گویند انعطاف پذیری باعث می شود آنها احساس قدرت بیشتری کنند. تقریباً نیمی از آنها موافقند که داشتن آزادی در تقسیم زمان بین محل کار و خانه، و انعطاف پذیری در انتخاب روزهایی که باید وارد شوند، به اندازه مزایای سنتی مانند تطبیق ۴۰۱ (k) و مرخصی با حقوق مهم است. >

تقاضا برای پست‌های از راه دور همچنان قوی است و کارگران از راه دور همچنان به ترجیح خود را برای انعطاف پذیری در محل کار برجسته کنند.

“چیزی که من دوست دارم این است که محل کار من بر اساس یک مدل کاملاً توزیع شده کار می کند – یعنی همه از راه دور هستند و ما این انعطاف را داریم که در جایی که می خواهیم کار کنیم تا زمانی که در تعامل با مشتری تداخل نداشته باشد. بره می گوید. «این لزوماً یک «منافع» سنتی نیست که ارزش پولی دارد، اما چیزی است که محل کار ما ارائه می‌کند که زندگی ما را در سطح بیشتری غنی می‌کند. زمانی که در ابتدا با من در مورد موقعیتم تماس گرفتند، زیرا از رفت و آمد خسته شده بودم، ارزش خاصی برای من داشت.»

شرکت ها نمی توانند از نظر لجستیکی این گزینه را تغییر دهند. همچنین می تواند شبیه یک برنامه فشرده باشد. برای کی کینگستون، یک مهندس شیمی، توانایی فشرده‌سازی کارش به ساعات طولانی‌تر در روزهای کمتر به بهترین امتیاز برای شغل او تبدیل شده است، زیرا «وقتی هر هفته تعطیلات ۳ تا ۴ روزه دائمی داشته باشید، بازگشت به عقب تقریبا غیرممکن است. “او می گوید. او همچنین به اشتراک می‌گذارد که داشتن این انعطاف‌پذیری به او اجازه می‌دهد تا وظایف دیگری مانند قرار ملاقات با پزشک را که مستلزم گرفتن یک روز تعطیل در هفته است، انجام دهد.

۲٫ به جای ارائه مزایای ناهار رایگان در محل کار، کمک هزینه های اداری خانگی را در نظر بگیرید.

پنه لوپه کلین، مدیر پروژه، مدیر منابع انسانی و استعدادیاب، به کمک هزینه سه ماهه دفتر خانه که توسط شرکتش ارائه می شود، علاقه دارد. کارمندان برای خرید اقلامی که در اختیار دارند نگه می دارند یا برای استفاده از وجوه برای فضاهای کاری خارجی مانند WeWork یا Selina.

او توضیح می‌دهد: «گذر از صرفه‌جویی‌های ناشی از نداشتن دفتر برای اطمینان از اینکه کارمندان ما دارای فضای اداری هستند که دائماً در حال بهبود است… نشان می‌دهد که ما برای محیط کار دورکار خود ارزش قائل هستیم». «با ایجاد یک محیط خوب بهره‌وری را افزایش می‌دهد و در عین حال ارزشی برای اعضای تیم ما نشان می‌دهد که واقعاً یک هدیه است. آنها حتی اگر شرکت را ترک کنند، می توانند آن را حفظ کنند.»

در مقابل، خدمات ناهار اغلب به کارکنان نیاز دارد که به صورت فیزیکی در دفتر حضور داشته باشند، که باعث می شود برای کارگران از راه دور یا انعطاف پذیر کمتر جذاب باشد. تمرکز بر کمک هزینه دفتر خانه نشان می دهد که یک شرکت برای محیط کار از راه دور ارزش قائل است و از کارکنان در ایجاد فضاهای مولد و راحت حمایت می کند.

۳٫ به جای پنهان کردن جزئیات مزایا، ارائه مزایای قابل دسترس و شفاف را در نظر بگیرید.

دسترسی به دامنه کامل مزایای کارکنان ممکن است زمان بر باشد، با جزئیات پنهان در پشت اصطلاحات یا نیاز به توضیح کامل.

یک نگرانی قابل توجه برای لمب عدم شفافیت شرکت او در مورد برنامه اعطای سود ۴۰۱(k) آنها بود. کتاب راهنمای مزایا برنامه اعطای اعطای کارمندان ۴۰۱(k) را توضیح نداده است. هشت ماه بعد و پس از تماس با HR متوجه شد که به مدت شش سال به طور کامل در اختیار نخواهد داشت.

او می‌گوید: «کارکنان مزایایی را می‌خواهند که آنها را ترغیب به ماندن کند، نه فقط در مرحله استخدام. “مزایای با چاپ ریز یا رشته های پیوست شده – مانند برنامه تمدید اعطای اختیار – ممکن است زمانی مفید باشد که برای اولین بار می خواهید یک نامزد را استخدام و استخدام کنید، اما عدم شفافیت در نهایت می تواند آنها را از ماندن در اطراف منصرف کند.”

< شفاف بودن در مورد جزئیات مزایا و شرایط پیوست ضروری است. این شفافیت ممکن است باعث شود کارمندان در مورد رفاه مالی بلند مدت خود احساس امنیت بیشتری کنند. .

۴٫ به جای امتیاز عضویت در باشگاه در محل کار، کمک هزینه سلامتی را در نظر بگیرید. کینگزمن توضیح می‌دهد: «من فکر می‌کنم بهترین امتیازات کارکنان آنهایی هستند که گزینه‌هایی را در اختیار کارمندان قرار می‌دهند، زیرا یک امتیاز برای همه مناسب نیست. “یک امتیاز ممکن است برای یک نفر عالی به نظر برسد اما برای دیگری کاملا بی فایده باشد.”

از آنجایی که سلامتی یک تجربه شخصی شده است، داشتن کمک هزینه دسترسی به افرادی را که ممکن است به باشگاه نروند باز می کند. با کمک هزینه سلامتی، کارمندان می توانند پول خود را برای هر فعالیت یا تجهیزات مرتبط با سلامتی که مناسب آنها است خرج کنند: عضویت در باشگاه، کلاس های یوگا یا تجهیزات تمرینی خانگی.

همچنین ممکن است برای کسب و کار مفید باشد، زیرا برنامه‌های سلامتی می‌توانند هزینه‌های مراقبت‌های بهداشتی را برای کارفرمایان کاهش دهند.

۵٫ به جای تمرکز صرفاً بر مزایای پولی، رویکردی جامع را برای سلامت کارکنان در نظر بگیرید.

لمب به رویکردی جامع برای سلامت کارکنان معتقد است، جایی که در آن کارمندان ابتدا به‌عنوان انسان در نظر گرفته می‌شوند، نه فقط دارایی‌های تجاری. مزایایی مانند تعطیلات با حقوق سخاوتمندانه، مرخصی با حقوق، توسعه حرفه ای و ترتیبات کاری انعطاف پذیر نشان می دهد که کارکنان برای پیشرفت به چیزی بیش از پول نیاز دارند. اعتقادات او توسط LinkedIn 2019 پشتیبانی می شود «گزارش یادگیری در محل کار” که نشان می دهد “۹۴٪ از کارمندان می گویند اگر در یک شرکت بیشتر بمانند در یادگیری و توسعه آنها سرمایه گذاری کرد.» هدف نسخه ۲۰۲۳ این نظرسنجی نشان داد که “فرصت های یادگیری و توسعه مهارت های جدید” برای ۲۹٪ از پاسخ دهندگان در هنگام بررسی فرصت شغلی، اولویت اصلی است.

ارائه فرصت‌هایی برای آموزش، مربیگری و پیشرفت شغلی به کارکنان نشان می‌دهد که شرکت بر روی رشد آنها سرمایه‌گذاری می‌کند، نه فقط برای خروجی آنها.

مزایا فقط جذب استعدادهای برتر نیست. آنها در مورد حفظ آنها هستند.

کینگزمن می‌گوید امتیازاتی که بر تعادل بین کار و زندگی تمرکز می‌کنند مهم هستند، زیرا زندگی همه چیز به کار نیست. کینگزمن می‌گوید: «توانایی حفظ علایق، سبک زندگی و اولویت‌های شخصی خود، ما را به طور کلی افراد رضایت‌بخش‌تر و شادتر می‌سازد، بنابراین در محل کار نیز خوشحال‌تر می‌شویم». «و حتی اگر در محل کار راضی نیستیم، حداقل زمانی که در محل کار نیستیم، برای انجام کارهای دیگر مرخصی زیادی داریم.»

به کارگیری مزایایی مانند موارد ذکر شده در بالا ممکن است به نظر مالی برسد. بار، اما می تواند دنیایی از تفاوت را در دراز مدت ایجاد کند. با اولویت دادن به تندرستی، انعطاف‌پذیری و تعادل بین کار و زندگی، کسب‌وکارها می‌توانند فرهنگ تعامل و رضایت را ایجاد کنند که استعدادهای برتر را جذب می‌کند و موفقیت بلندمدت را تضمین می‌کند.

«به‌ویژه کار در آمریکا، احساس می‌کنم شرکت‌های کمی هستند. کینگزمن اضافه می‌کند که ارزش فراهم کردن فضای کاری با تعادل پایدار بین کار و زندگی و اهمیت این تعادل برای حفظ کارمندان را درک کرده‌اند.

در نهایت، شرکت‌هایی که رفاه کارکنان و تعادل بین کار و زندگی را در اولویت قرار می‌دهند، پتانسیل بیشتری برای ایجاد سازمان‌های پایدار و پرورش کارکنان شادتر و متعهدتر دارند.

عکس توسط antoniodiaz/Shutterstock

Iona Headshot 150x150 - بازنگری در مزیت های کاری: 5 چیزی که کارمندان بیش از آن می خواهند
"سرگرمی" در محل کار

یونا برانون یک روزنامه نگار مستقل مستقر در ایالات متحده است. می توانید کارهای بیشتر او را در ionabrannon.com.

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی