عمومی

تسلط بر هنر قیف فروش

تسلط بر هنر قیف فروش

در این آخرین قسمت از Small Biz در :۱۵، برایان هاوکینز، مدیر بازاریابی در تخت خواب، بینش روشنگری در مورد مفهوم و استفاده کارآمد از قیف های فروش Ghost Bed به دلیل استفاده ماهرانه از قیف های فروش در هدایت کمپین های بازاریابی و موفقیت تجاری خود مشهور است.

درک قیف فروش: تعریف برایان هاوکینز

طبق گفته هاوکینز، “می دانید که یک قیف فروش این است که شما در تلاش هستید تا در خانه کار کنید، اما شما مجرد خفاش، شما سعی نمی کنید فورا برای فروش بروید. فقط باید روی ضربه زدن به تک‌نفره‌ها و ارائه ارزش تمرکز کنید.» او توضیح می‌دهد که قیف‌های فروش در مورد فروش تهاجمی نیستند، بلکه بیشتر در مورد ارائه ارزش به مشتریان بالقوه هستند. هاوکینز فرآیند ایجاد قیف فروش را به‌عنوان ایجاد مجموعه‌ای از تجربیات شخصی‌سازی‌شده می‌داند که ارزش افزوده دارند.

تجربه شخصی و ارزش افزوده در قیف فروشاز دیدگاه هاوکینز، کلید یک قیف فروش موفق، ایجاد مجموعه‌ای از تجربیات است که شخصاً درگیر می‌شوند و برای مشتریان بالقوه ارزش می‌افزایند. او پیشنهاد کرد، “به آنها یک کوفته بدهید، چیزی ارزشمند به آنها بدهید تا بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند، به نوعی موفقیت مطالعه موردی، نوعی نقطه دردناک را ارائه دهید.”

برای ایجاد رابطه با یک بالقوه. مشتری، بازاریاب ابتدا باید چیزی با ارزش ارائه کند. او باید مقالات یا انتشارات ارزشمند، تأییدیه های شخص ثالث یا سایر دارایی های قابل اشتراک گذاری را ارائه دهد.

راه اندازی فروش موفق Funnel

وقتی از هاوکینز پرسیدند چگونه یک قیف فروش راه اندازی کنیم، هاوکینز بر اهمیت درک مشتری، شناخت سفر مشتری و ارتباط با آنها تاکید کرد. آنها در طول آن سفر او گفت: “شما مشتری خود را بهتر می شناسید، بهتر از آژانس آن را می شناسید.” این دانش مشتری را می توان در راه اندازی یک قیف فروش موثر استفاده کرد.

شخصی سازی و داستان سرایی: اجزای کلیدی یک فروش span class=”ez-toc-section-end”/>

یکی از نکات کلیدی ارائه هاوکینز، نقش مهمی بود که شخصی‌سازی و داستان‌گویی در قیف‌های فروش بازی می‌کردند. به عنوان مثال، او در مورد موفقیت یک کمپین پیامکی جمعه سیاه که از رویکرد شخصی استفاده می‌کرد، صحبت کرد. این کمپین به عنوان پیامی از طرف مالک نسل پنجم کسب و کار طراحی شد که از مشتریان می‌پرسید چرا خریدی انجام نداده‌اند.

قیف های فروش به عنوان منبع بینش مشتری

قیف فروش فقط یک روش فروش نیست. همچنین یک ابزار ارزشمند برای یادگیری در مورد مشتریان شما است. هاوکینز خاطرنشان کرد که هر بار که مشتری در صفحه خاصی از وب سایت شما قرار می گیرد، “این یک چک باکس است”، بخشی از داده ها که می تواند بینشی در مورد علایق مشتری، صنعت، نقاط دردناک یا منطقه جغرافیایی او ارائه دهد.

به طور خلاصه، قیف فروش فقط فروش نیست. این در مورد ایجاد روابط، ارائه ارزش و به دست آوردن بینش در مورد مشتریان شما است. این فرآیند ممکن است نیاز به کارهای اولیه داشته باشد، اما با یک قیف فروش خوب طراحی شده، شما فقط فروش فوری را هدف ندارید. شما برای تک‌نفره‌ها تلاش می‌کنید و زمینه را برای یک مسابقه خانگی آماده می‌کنید.

جدیدترین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


اطلاعات بیشتر در: Small Biz در ۱۵

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی