عمومی

این 5 ویژگی تأثیر واقعی را تشکیل می دهند

این ۵ ویژگی تأثیر واقعی را تشکیل می دهند

تا به حال به این فکر کرده اید که برای فرمان دادن به اتاق، تأثیرگذاری بر ادراک یا نشستن روی میز چه چیزی لازم است؟

ظاهر شخصی چشمگیر، مهارت های ارتباطی عالی ، شایستگی فوق العاده، نفوذ و ارتباط هر کدام ویژگی های قانع کننده ای هستند که بلافاصله به ذهن می رسند.

با این حال، مهم نیست که کدام متغیرهای فردی را در نظر می گیرید، همه آنها به یک چیز اشاره می کنند: توانایی شما برای با موفقیت از طریق حضور اجرایی تحت تاثیر قرار می گیرند.

اما حضور اجرایی دقیقاً چیست؟

در کتاب خود حضور اجرایی: هنر فرمان دادن به احترام مانند یک مدیر عامل، هریسون مونارت، متخصص در مربیگری بازیکنان سطح بالا در هنر ادراک مدیریت، بیان می کند که حضور اجرایی توانایی:

است

  • دقیق افراد را “خوانده” و رفتار آنها را پیش بینی کنید
  • بر ادراک دیگران تاثیر بگذارید
  • نظرات مخالف خود را متقاعد کنید
  • ایجاد کنید و یک «نام تجاری» شخصی خود را حفظ کنید
  • شهرت آنلاین خود را مدیریت و کنترل کنید
  • در صورت بروز مشکل، کنترل آسیب را انجام دهید

Harvard Business Review آن را اینگونه توضیح می دهد: “اگرچه حضور مدیران بسیار شهودی است و تعیین آن دشوار است، اما در نهایت به توانایی شما برای ایجاد اعتماد به نفس بالغ خلاصه می شود، این حس که می توانید کنترل موقعیت های دشوار و غیرقابل پیش بینی را به دست بگیرید. ; تصمیمات سخت را به موقع بگیرید و با دیگر اعضای مستعد و با اراده تیم اجرایی، تصمیمات سخت را بگیرید.”

مهم نیست که «حضور اجرایی» را چگونه تعریف می‌کنید، اگر می‌خواهید تأثیر بیشتری داشته باشید و به نوبه خود، موفقیت شخصی و حرفه‌ای بیشتری داشته باشید، تسلط بر ویژگی‌های کلیدی زیر را در نظر بگیرید:

۱٫ شایستگی و اعتبار

اگر به‌دنبال اعمال نفوذ هستید، نگاهی دقیق به مرد یا زن در آینه بیندازید و روی مقداری که به جدول می آورید. آیا در زمینه های مختلف تخصص مهارت دارید یا شایستگی های بی صلاحیتی ایجاد کرده اید؟ آیا شما به طور فعال از مجموعه مهارت و دانش خود به نفع دیگران استفاده می کنید؟ اگر چنین است، آیا این مزیت توسط همتایان شما به رسمیت شناخته شده، مورد احترام و تبلیغ است؟ این کافی نیست که از آنچه سر میز می آورید آگاه باشید. مشارکت شما باید قابل لمس باشد و مورد توجه دیگران قرار گیرد.

وقتی وارن بافت، بازرگان، سرمایه‌گذار و بشردوست آمریکایی وارد اتاقی می‌شود، هیچ سوالی در مورد توانایی او برای تحقق وعده‌های نتیجه وجود ندارد. او چیزهای خود را می داند و به خود می بالد که یک یادگیرنده کامل است. سابقه او؟ نمونه به دلیل توانایی بی‌نظیر در مشاوره و برهم زدن روندهای پیچیده بازار، صلاحیت و اعتبار او هرکدام گویای همه چیز هستند.

۲٫ اعتماد

حتی اگر صلاحیت و اعتبار داشته باشید، وقتی خودتان را باور ندارید، متقاعد کردن دیگران به اینکه باید باور داشته باشند، همیشه مشکل خواهد بود. اما تکبر را با اعتماد به نفس اشتباه نگیرید. اعتماد به نفس یک فانوس نور ذاتی است که با الهام از شایستگی و اعتبار شما، دیگران را به سمت شما می کشاند. از سوی دیگر، تکبر با تظاهر آشکار مشخص می شود و به سرعت مردم را از خود دور می کند. وقتی از ارزشی که به ارمغان می آورید مطمئن هستید، نیازی به جبران بیش از حد نیست.

jim rohn one year success ad - این 5 ویژگی تأثیر واقعی را تشکیل می دهند

وقتی باراک اوباما، رئیس‌جمهور سابق وارد اتاقی می‌شود، اعتماد غیرقابل انکار را تجسم می‌کند. رفتار قانع‌کننده‌ی او که با یک حس قوی از اطمینان مشخص می‌شود، مغناطیسی است. او که به‌خاطر توانایی برجسته‌اش در تأثیرگذاری بر دیگران با استفاده از سه‌گانه‌ی عالی شایستگی، اعتبار و اعتماد به‌طور گسترده مورد تأیید قرار گرفته است، به نمادی مقاومت‌ناپذیر در سراسر جهان تبدیل شده است.

۳٫ شفقت

داشتن تمام خصوصیات فوق شما را از دلسوزی معاف نمی کند. برای تأثیر مؤثر بر هر کسی، آنها همچنین باید بدانند که شما اهمیت می دهید. همه ما این ضرب المثل آشنا را شنیده ایم که توسط تئودور روزولت ابداع شده است: “مردم اهمیتی نمی دهند که شما چقدر می دانید تا زمانی که بدانند چقدر برای شما مهم است.” این احساس به ویژه در مورد تأثیرگذاری صادق است.

این یکی از دلایل اصلی این است که اپرا وینفری، برای مثال، به یک سلبریتی محبوب تبدیل شده است. در حالی که او در طول سال‌ها رهبری فکری زیادی را انجام داده است، مردم به دلیل دلسوزی او برای دیگران که به وضوح از طریق بشردوستی نشان داده شده است، او را بیشتر دوست می‌دارند و او را تحسین می‌کنند. او واقعاً به مردم اهمیت می‌دهد و در نتیجه، دلسوزی‌اش باعث شده است که طرفداران خشمگین توده‌ها باشند.

 ۴٫ کاریزما

رهبران کاریزماتیک اغلب تأثیرگذارترین هستند. Rapport ابزار قدرتمندی است که می توان از آن برای برقراری ارتباط با هر کسی استفاده کرد. ما به عنوان انسان، یک تمایل ذاتی و تقریباً اولیه داریم که با یکی ارتباط برقرار کنیم. دیگری. با این حال، این میل همیشه در تعاملات روزمره ترجمه نمی شود. گاهی اوقات ما موفق هستیم زمان های دیگر نه چندان. توسعه کاریزما مستلزم این است که عمدی داشته باشید و به جای خودتان روی دیگران تمرکز کنید. هنگامی که مردم احساس می کنند با شما و دیدگاه شما مرتبط هستند، احتمال بیشتری دارد که با شما همکاری کنند و حمایت خود را ارائه دهند.

لی یاکوکا از جذابیت خود برای کار در اتاق‌های زیادی و تحت تأثیر قرار دادن دیگران از طریق موهبت گاب استفاده کرد. یکی از نمونه های معروف توانایی او در متقاعد کردن کنگره برای تضمین وام قابل توجهی به کرایسلر بود که آن را از ورشکستگی فلج کننده نجات داد.

۵٫ سازگاری

اگر در نحوه ظاهر شدن خود بی اهمیت باشید، برند شخصی شما فاقد اعتبار خواهد بود و نمی توانید تأثیری به دست آورید. ثبات برای ایجاد حضور اجرایی کلیدی است زیرا بهترین “شواهد” از قابل تحویل شما را ارائه می دهد. اگر هرازگاهی بازی A خود را بیاورید اما بیشتر اوقات بازی C خود را بیاورید، به عنوان یک بازیکن متوسط ​​شناخته خواهید شد. مردم باید بدانند که می توانند برای انجام آنچه می گویید، در سطحی که نشان دهنده برتری باشد، روی شما حساب کنند. در غیر این صورت، تلاش شما بیهوده خواهد بود.

فلوید می‌ودر نه تنها به دلیل مهارت‌های فوق‌العاده‌اش، بلکه به دلیل ثباتش، شهرت بی‌عیب و نقصی برای برتری در دنیای بوکس پیدا کرده است. او به طور مداوم با اخلاق کاری غبطه‌انگیز تمرین می‌کند و تلاش ذهنی و جسمی فوق‌العاده‌ای را برای به دست آوردن هر پیروزی به خرج می‌دهد. مخالفان او و همچنین طرفدارانش این حقیقت را به خوبی می دانند.

آیا آماده اید اعمال نفوذ؟ اگر چنین است، برای به حداکثر رساندن موفقیت شخصی و حرفه ای خود، بر این ویژگی های حیاتی مسلط شوید.

این مقاله در مارس ۲۰۱۸ منتشر شده و به روز شده است. عکس از کارلوس بارکورو/Shutterstock

Karima Mariama Arthur 150x150 - این 5 ویژگی تأثیر واقعی را تشکیل می دهند

کریما ماریاما-آرتور که یک مقام پیشرو در توسعه رهبری و مدیریت عملکرد سازمانی است، بیش از ۲۵ سال تجربه جامع و جامع در زمینه حقوق، تجارت و دانشگاه را برای هر مشتری درگیر می کند. یک مشاور زیرک برای سازمان‌های برجسته از دی سی تا دبی، بینش‌های تخصصی او به مشتریان کمک می‌کند تا با موفقیت در محیط تجاری جهانی در حال تغییر و رقابتی امروزی حرکت کنند. کریما نویسنده کتاب راهنمای رهبری تحسین‌شده بین‌المللی و نامزد جایزه تصویر NAACP در سال ۲۰۱۹، آماده برای تعالی: اصول بنیادی اثربخشی است. رهبری در اتاق هیئت مدیره و فراتر از آن (پالگریو مک میلان)، که در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت راه اندازی شد. به عنوان توسعه کار خود، او به طور منظم در سطح ملی و بین المللی در زمینه های تخصصی خود صحبت می کند و به عنوان مشاور در هیئت مدیره های شرکتی منتخب خدمت می کند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی