خبر

صف خرید و فروش سهام در پنجم تیر

صف خرید و فروش سهام در پنجم تیر

362747 351 - صف خرید و فروش سهام در پنجم تیر

اقتصاد۲۴- امروز یکشنبه (۵ تیر) شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با اُفت یک هزار و ۴۳۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۸ هزار و ۸۹۶ واحد قرار گرفت. در ساعت ۱۰:۰۴ دقیقه شاخص کل بورس با اُفت ۶ هزار و ۸۳۹ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۱۳ هزار و ۴۹۴ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت یک هزار و ۱۰۴ واحد در ارتفاع ۴۲۱ هزار و ۵۵۵ واحدی قرار گرفت. سه نماد فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند. خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است.

شاخص کل فرابورس با اُفت ۱۰۴ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۴۸۰ واحدی ایستاد. زاگرس، آریا و کگهر بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند. دی، ددانا و فرابورس پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است.


بیشتر بخوانید: اختلال در سامانه کارگزاری مفید


در ساعت ۱۰:۵۵ دقیقه، شاخص کل بورس با اُفت ۱۱ هزار و ۷۸۷ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۸ هزار و ۵۴۸ واحدی قرار گرفت.

شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۲ هزار و ۸۷۶ واحد در ارتفاع ۴۱۹ هزار و ۷۸۳ واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته‌اند.

خگستر پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۱۶۴ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحدی قرار گرفت. زاگرس، آریا و هرمز بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته‌اند.

دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۳۵ نماد در صف خرید و ۱۰۷ نماد در صف فروش هستند. در ساعت ۱۲ شاخص کل بورس با اُفت ۱۶ هزار و ۲۶۱ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۵۰۴ هزار و ۷۲ واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن نیز با اُفت ۴ هزار و ۳۱۹ واحد در ارتفاع ۴۱۸ هزار و ۳۴۰ واحدی قرار گرفت. فملی، فولاد و شستا بیشترین تاثیر را بر شاخص بورس داشته اند.

دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق بورس است. شاخص فرابورس نیز با اُفت ۲۱۵ واحد در ارتفاع ۲۰ هزار و ۳۶۹ واحدی قرار گرفت. زاگرس، بپاس و شگویا بیشترین تاثیر را بر شاخص فرابورس داشته اند. دی پرتراکنش‌ترین نماد این دقایق فرابورس است. در این دقایق ۳۸ نماد در صف خرید و ۹۶ نماد در صف فروش هستند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی