عمومی

این بنیانگذار زیبایی مدرسه ای را برای کمک به دیگران برای غلبه بر آن راه اندازی کرد تمام چالش هایی که او زمانی با آن روبرو شد

این بنیانگذار زیبایی مدرسه ای را برای کمک به دیگران برای غلبه بر آن راه اندازی کرد
تمام چالش هایی که او زمانی با آن روبرو شد

در ۲۰ سالی که به عنوان مالک کسب و کار، ماهیشا دلینگر، بنیانگذار Frisco، مستقر در تگزاس مراقبت از مو شرکت CURLS ، مجبور شده است بر سهم خود از چالش ها غلبه کند. از جمله، او به‌عنوان بنیان‌گذار رنگ در یافتن منابع مالی و منابع دیگر مشکل داشت، و در ابتدا سعی داشت محصولاتی را بفروشد – اقلام مراقبت از مو که به طور خاص برای زنان سیاه‌پوست طراحی شده بودند – که عمدتاً برای بازار ناآشنا بودند. بنابراین وقتی متوجه شد که فرصتی برای کمک به دیگران برای مقابله با مسائل مشابه دارد، از آن استفاده کرد.

در سال ۲۰۱۸، پس از پخش برنامه تلویزیونی او Mind Your Business With Mahisha در OWN، دلینگر تعداد زیادی سؤال و درخواست های مربیگری از سایر بنیانگذاران زنان سیاه پوست. او خودش نمی توانست از عهده همه آنها برآید، اما می خواست ارتباط برقرار کند و آموزش دهد. این زمانی بود که او شروع به استخدام سایر زنان تاجر موفق و سازمان‌دهی اولین آکادمی زنان سیاهپوست میلیون‌ها نفر کرد برای ارائه آموزش در مورد موضوعاتی مانند تهیه طرح کسب‌وکار، دریافت بودجه برای استارت‌آپ، و استراتژی‌های رشد. این رویداد که در یک آخر هفته در ژوئن همان سال در لس آنجلس برگزار شد، شامل جلسات الهام بخشی و آموزشی با مدیر کل TV ONE، میشل رایس، و لین ریچاردسون، مجری تلویزیون و رادیو، کارشناس مالی و مربی زندگی بود. پس از آن، نشست‌های بیشتری در سراسر کشور برگزار شد، که بین ۵۰ تا ۱۰۰۰ نفر شرکت کردند.

این پروژه از آن زمان به بعد تبدیل شده است. یک برنامه به سبک MBA که در سال ۲۰۲۱ با Beauty By Imagination، صاحب برندهای زیبایی مانند Wet Brush، شریک شد تا هدف خود را ارائه یک ۴۵۰ میلیون دلار منابع برای ۲۵۰۰۰ صاحب کسب و کار. ثبت نام برای جلسات آکادمی که اکنون آنلاین هستند رایگان است و برای هرکسی که می‌خواهد آزاد است مراجعه كردن. (چند ماه قبل، CURLS برای تبدیل شدن به یکی از برندهای زیبایی زیر چتر Beauty By Imagination وارد شراکت شد. دلینگر اکثریت سهام شرکت خود را حفظ کرد و عضو هیئت مدیره BBI شد.)

آکادمی در ابتدا برنامه نویسی خود را به سه آهنگ “Start-Up”، “Come-Up” و “Blow” تقسیم کرد. “بالا” بر اساس میزان پیشرفت بنیانگذاران با مشاغل خود. از زمان شروع همه‌گیری، برنامه در عوض هر آخر هفته جلسات فردی را در Zoom ارائه می‌دهد، اما دلینگر امیدوار است که سیستم آهنگ را هنگامی که به عقب‌نشینی‌های حضوری بازمی‌گردد، بازگرداند.

در اینجا بزرگترین چالش‌هایی است که دلینگر، ۴۹ ساله، می‌گوید که در حرفه کارآفرینی‌اش با آن‌ها مواجه بوده است و اینکه چگونه به طور خاص دوره‌های آکادمی را طراحی کرده است تا به نسل بعدی بنیان‌گذاران زنان سیاه‌پوست کمک کند تا بر آنها غلبه کنند.

رفتن از زمین

دلینگر با آکادمی زنان سیاهپوست که میلیون‌ها می‌سازند، اطلاعات اولیه‌ای را که فاقد آن بود، به بنیان‌گذاران جدید در یک مکان ارائه می‌کند. برای مثال، کلاس‌های موجود در مسیر “Start-Up” شامل نحوه تشکیل پرونده LLC و استراتژی‌های استخدام می‌شود. در ماه مارس، جلسه ای در مورد مبانی قانونی یک تجارت برگزار شد.

“من دسترسی نداشتم. به کلاسی مانند این،” دلینگر در مورد تجربه خود از زمانی که CURLS را شروع کرد، می گوید. “اما چیزی که من به آن دسترسی داشتم اینترنت، تحقیق و SBA بود. بسیار خسته کننده تر از کاری بود که اکنون می توانید انجام دهید.”

تامین مالی

دلینگر دریافت سرمایه سرمایه گذاری برای CURLS مهم ترین چالشی است که او با آن روبرو شده است. او می گوید: “من یک برنامه و چشم انداز بسیار قوی داشتم، اما نمی توانستم وام کسب و کار کوچک یا هیچ بودجه ای دریافت کنم.” و این معمولاً برای اکثر بنیانگذاران مشاغل اقلیت وجود دارد. دلینگر به جای سرمایه گذاری، از پس انداز شخصی خود برای راه اندازی نام تجاری خود استفاده کرد و هر دلاری را که شرکت به دست آورد دوباره در تجارت سرمایه گذاری کرد. او به مدت چهار سال به خود حقوقی پرداخت نکرد، حتی در حالی که در اداره شرکت و کار تمام وقت برای اینتل و سپس فایزر کار می کرد.

در آهنگ “Blow-Up” آکادمی میلیون‌ها زنان سیاهپوست، دلینگر با آموزش به شرکت‌کنندگان به این چالش‌ها پاسخ داد نحوه ارائه انواع مختلف سرمایه گذاران. این بنیاد همچنان کلاس‌های مشابهی را ارائه می‌کند: ماه گذشته، آلیسیا اسکات، بنیانگذار Range Beauty که اخیراً دو پیشنهاد در مورد Shark Tank دریافت کرد، کلاسی را در مورد چگونگی ساخت یک داستان برند و استفاده از آن برای به دست آوردن آن آموزش داد. کمک های مالی شرکت‌کنندگان در کلاس همچنین منابعی مانند فهرستی از سازمان‌هایی را دریافت می‌کنند که در حال حاضر کمک‌های بلاعوض ارائه می‌دهند و می‌توانند برای آنها درخواست دهند.

رشد و تداوم

بازار مراقبت از مو بسیار رقابتی است، و برای اینکه در قفسه های خرده فروشان بزرگی مانند Target باقی بمانند، محصولات باید هر ماه از سهمیه های فروش خاصی برخوردار باشند. به گفته دلینگر، انطباق با نیازها و بازخورد مصرف‌کنندگان کلید رشد مستمر. او دائماً به مشتریان گوش می دهد، بسته به آنچه می شنود، محصولات جدیدی را تغییر می دهد یا معرفی می کند. دلینگر می‌گوید: «من مصرف‌کننده واقعی هستم. “و این یکی از چیزهایی است که ما را متمایز می کند، واقعاً، این توانایی ارتباط با مشتریان است.”

مسیر “Come-Up” آکادمی برای ارائه آموزش در مورد موضوعاتی مانند مواردی که برای حفظ رشد حیاتی هستند طراحی شده است. شرکت‌کنندگان می‌توانند از طریق جلساتی که بر چگونگی به حداکثر رساندن سود، نحوه مقیاس‌سازی برند، و نحوه اتصال و بازار برای یک مخاطب خاص. جلسات مشابه هنوز در دسترس هستند: برای مثال، در یک آخر هفته در ماه فوریه، دو متخصص محتوای دیجیتال هر یک جلسه ای را ارائه کردند که به چگونگی ایجاد محتوای موفق برای رشد یک تجارت می پرداخت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی