این اصول جاودانه را دنبال کنید تا کسب و کار خود را افزایش دهید با موفقیت

این اصول جاودانه را دنبال کنید تا کسب و کار خود را افزایش دهید
با موفقیت
بسیاری از صاحبان کسبوکار تلاش میکنند تا شرکت خود را گسترش دهند تا به یک نام آشنا تبدیل شود.
هر کسبوکار بادوام، پتانسیل افزایش امتیازات موفق را دارد، اما به تعهد، سرمایهگذاری و برنامهریزی نیاز دارد. با استراتژی و تاکتیک های مناسب، پتانسیل ایجاد یک نام تجاری ملی یا جهانی را بدون به خطر انداختن کیفیت یا ارزش های کسب و کار خود دارید.
مشتریان خود را از درون بشناسید
هیچ کسب و کاری رشد انفجاری ندارد مگر اینکه از دقیقا چیزی که عموم مردم در بازار به دنبال آن هستند سرمایه گذاری کند. هنگامی که یک یا دو مکان دارید، درک قوی از جامعه برند خود ایجاد کنید. چه نوع افرادی به فروشگاه شما مراجعه می کنند؟ جمعیت شناسی منحصر به فرد آنها چیست؟ چه مشتریانی بیشترین درآمد را برای کسب و کار شما ایجاد میکنند؟
با درک این تجزیه و تحلیلها، میتوانید در مورد انتخاب مکانهای املاک و مستغلات استراتژیک دریافت کنید. مناطق جدید مکان ها باید به صورت رقابتی و در فاصله نزدیک به مخاطبان هدف شما قرار گیرند. اگر دسترسی مشتریان به محصولات/خدمات خود را آسان کنید، پول به شرکت شما باز خواهد گشت.
Don’ اهمیت آمادگی از قبل برای بهترین نتایج را دست کم نگیرید. پیتر تونتون در Nautical Bowls که قبلاً Snap Fitness را به بیش از ۲۵۰۰ مکان برده بودند، قبل از گسترش، ۱۰۰۰۰۰ دلار برای پروفایل مشتریان سرمایه گذاری کردند. سرمایهگذاری تجاری در درازمدت جواب داده است، و مکانهای امتیازدهی به دقت برای هدف قرار دادن مشتریان ایدهآل او قرار گرفتهاند.
Systemize، systemize, systemize
قبل از اینکه به مقیاس فکر کنید، تمام سیستم ها و فرآیندهای مورد نیاز خود را در نظر بگیرید. وقتی یک مکان دوم دارید، کسب و کار چگونه به نظر می رسد؟ حالا وقتی بیش از ۱۰۰ مکان دارید چطور؟
برای اینکه برندسازی منسجم شود، برنامه ریزی گسترده ای وجود دارد که باید از قبل انجام شود. بعد از اینکه همه سیستمها و فرآیندها درست شدند، میتوانید کارگران آموزش دیده را برای انجام کارهای آمادهشده استخدام کنید.
روی کارکنان و نیروی کار خود سرمایهگذاری کنید
کارکنان باکیفیت نقشی اساسی در افزایش مقیاس کسب و کار شما دارند. هر صاحب کسب و کاری باید بیاموزد که چگونه تمام جزئیات کسب و کار را همزمان با مقیاس خودکار ارائه کند. تمرکز بر نقاط بحرانی سیستم؛ در همین حال، افراد حرفهای قابل اعتماد را برای ریاست برند استخدام کنید.
به افراد کمک کنید تا به رشد آنها کمک کنید. دلیل اینکه اکثر افراد شکست می خورند به دلیل درک یا تبعیت است. درک مطلب باعث آموزش بیشتر می شود و فرصتی برای گام برداشتن برای راهنمایی بیشتر است. نگرانی های مربوط به انطباق سیگنالی برای تغییر موقعیت یک کارمند یا به طور بالقوه انتقال آنها به خارج از شرکت است.
وقتی کارمندان آموزش دیده ای دارید. ، حق امتیاز شما به طور مستقل شروع به فعالیت و درآمدزایی می کند.
روی ایجاد مواردی که قابل تکرار نیستند تمرکز کنید
برای بیشتر کسبوکارها، این کار ایجاد یک برند منحصربهفرد و متمایز است. کیفیت و قابلیت اطمینان محصولات همیشه حفظ می شود. این باعث ایجاد درجه قابل توجهی از اعتماد مشتری و وفاداری مشتری می شود. علاوه بر این، آنها مصمم هستند تا بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه دهند. این شامل کارایی، حضور در جامعه، خدمات مشتری، و فرهنگ تجاری عالی است.
به خاطر داشته باشید که ناملموس ترین مشکل است. تکثیر. یک کسب و کار از طریق اجتماع، فرهنگ و انسان دوستانه از رقبا جدا می شود. اگر در حال ایجاد حضور قوی با مشتریان خود هستید، بازار هرگز خیلی اشباع نمی شود.
وقتی یک مکان جدید راه اندازی می کنید، دریافت کنید. بلافاصله با جامعه درگیر شود. فقط نفروشید، بلکه خدمت کنید. برخی از راههای انجام این کار مشارکت در جامعه و ارائه فرهنگ فروشگاهی فوقالعاده است. اگر محیطی ایجاد کنید که مردم بخواهند در آن معاشرت کنند، به بازگشت خود ادامه خواهند داد. رویکرد جامعهمحور شما را فراتر از دنبال کردن درآمد به تنهایی میبرد.
چیزهایی که قبلاً کار میکردند را دوبرابر کنید
به اندازه کافی کوشا باشید تا همه اطلاعات را در مورد اینکه چه چیزی خوب کار می کند و چه چیزی ممکن است نیاز به تغییر در آینده داشته باشد جمع آوری کنید. اگر یک مکان با یک استراتژی جدید به موفقیت می رسد، اجرای آن را در مکان های دیگر در نظر بگیرید. همیشه شتاب صعودی رشد و پیشرفت را حفظ کنید.
توسعه کسب و کار مستلزم حفظ کیفیت در همه مکانها است. قبل از اینکه وارد بازارهای جدید شوید، مطمئن شوید که بازارهایی را که قبلاً دارید کاملاً بهینه کرده اید.
تیم خود را اولویت شماره یک خود قرار دهید
این آخرین نکته ممکن است سختترین نکته برای کنار گذاشتن باشد، اما مهمترین مورد از همه است.
هرچقدر هم که وسوسه انگیز باشد، شما نمی توانید کسی باشید که کسب و کار را اداره می کند، اما افراد مناسب را پیدا کرده و توانمند کنید. وقتی از شروع به مقیاسگذاری تغییر میکنید، تفاوت اصلی در افرادی است که به آنها قدرت میدهید.
شما جذابتر، حساستر و از نظر اجتماعی ماهرتر از خودتان هستید
فکر