عمومی

اتحادیه گابریل 75 هزار دلار کمک مالی تجاری به سیاه پوستان ارائه می دهد شرکت های متعلق به زنان

اتحادیه گابریل ۷۵ هزار دلار کمک مالی تجاری به سیاه پوستان ارائه می دهد
شرکت های متعلق به زنان

گابریل یونیون بازیگر و کارآفرین قرار است به سه جایزه ۲۵۰۰۰ دلاری اهدا کند کمک به مشاغل متعلق به زنان سیاه پوست در بخش مد، مراقبت از پوست و لوازم جانبی مو.

کل مبلغ ۷۵۰۰۰ دلار به افتخار روز جهانی زن با ستاره Bring It On و Bad Boys II با آرایشگر مشهور لری سیمز ارائه می شود. برای ابتکار عمل این زوج قبلاً برند مراقبت از مو Flawless توسط Gabrielle Union را با هم تأسیس کردند و اکنون با LinkedIn همکاری می کنند تا این کمک ها را همراه با جلسات مربیگری ارائه دهند.

svg%3E - اتحادیه گابریل 75 هزار دلار کمک مالی تجاری به سیاه پوستان ارائه می دهد
شرکت های متعلق به زنان

بستن Gap

ابتکار کمک مالی با الهام از “به طور قابل توجهی شکاف گسترده در دسترسی به سرمایه، تخصص و فرصت ها برای Bla ck کارآفرینان زن. طبق داده‌های منتشر شده توسط CNBC، صاحبان مشاغل سیاه‌پوست معمولاً کمتر از ۲ درصد از کل بودجه را هر سال دریافت می‌کنند. داده‌های سال ۲۰۲۱ همچنین نشان داد که کارآفرینان زن سیاه‌پوست تنها ۰٫۳۴ درصد از کل سرمایه مخاطره‌آمیز صرف شده در ایالات متحده را دریافت کرده‌اند.

کارآفرینان سیاه پوست نیز تجربه کرده اند کاهش نامتناسب در تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر. در پایان سال ۲۰۲۲، شرایط نامطلوب بازار باعث کاهش ۳۶ درصدی در هزینه های سرمایه گذاری خطرپذیر (VC) به طور کلی شد، در حالی که کارآفرینان سیاه پوست کاهش بسیار بیشتری ۴۵ درصدی را تجربه کردند.

Lift As We Rise

در بیانیه ای در Black Enterprise< وب سایت /a>، Union گفت: “ما بسیار سپاسگزاریم که پلتفرمی برای حمایت از دیگر کارآفرینان زن سیاه پوست داریم.”

سیمز افزود: “ما می خواهیم ابزارهای لازم را برای موفقیت در یک دوره اشباع شده در اختیار این افراد قرار دهیم.” فضا. هدف حمایت مالی، همراه با جلسات مربیگری انفرادی با برخی از شرکای باورنکردنی ما این است که به گیرندگان این فرصت را بدهد که احساس کنند دیده شده، حمایت می شوند، و احساس شادی می کنند.”

بیانیه آنلاین همچنین روند کمک هزینه را توضیح داد و گفت: «متقاضیان کارآفرین زن سیاه‌پوست واجد شرایط این شانس را خواهند داشت که از طریق کمک هزینه افتتاحیه، هر کدام ۲۵۰۰۰ دلار برنده شوند. علاوه بر حمایت مالی، Grant Lift As We Rise یک عضویت یک ساله در LinkedIn Premium و یک جلسه مربیگری برای کمک به ارتقای نمایه LinkedIn شما ارائه می‌دهد.”

یک هیئت داوران گیرندگان منتخب را انتخاب خواهند کرد. با دو نام که قبلاً در پانل تأیید شده است: «B. Pagels-Minor از Dvrgnt Ventures، اولین بنیانگذار Black Trans-VC، به عنوان کارشناس در هیئت داوران این ابتکار عمل خواهد کرد و جلسات مربیگری را برای برندگان ارائه می دهد. دومین داور تایید شده آنتوان گرگوری خواهد بود که نمایشگاه مد سیاه را تأسیس کرد.

شرایط واجد شرایط بودن گرنت

برای درخواست کمک هزینه Lift As We Rise، متقاضیان باید حداقل ۱۸ سال سن داشته باشند، بعلاوه کسب و کار باید در ایالات متحده مستقر و در حال فعالیت باشد، همانطور که کمک های بلاعوض است. فقط برای ساکنان ایالات متحده و مارک های مستقر در ایالات متحده در دسترس است. همانطور که قبلا ذکر شد، مشاغل واجد شرایط باید در بخش مد، مراقبت از پوست یا لوازم جانبی و ابزار مو نیز فعالیت کنند.

علاوه بر این، مشاغل واجد شرایط باید یک وب سایت شرکت موجود و حضور در رسانه های اجتماعی، با شرکت در مرحله ایده پردازی با یک محصول یا خدمات کاملاً توسعه یافته با مشتریان، یا حداقل برای مشتریان آماده باشید. در نهایت، کسب‌وکارهای واجد شرایط نمی‌توانند محصولات را در یک خرده‌فروش عمده توزیع کنند.

متقاضیان واجد شرایط می‌توانند در وب‌سایت Flawless Curls، جایی که وجود دارد، درخواست دهند. اطلاعات بیشتر در مورد کمک مالی Lift As We Rise.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: Depositphotos


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی