عمومی

چگونه با شبکه اجتماعی در صدر خدمات مشتری آنلاین باقی بمانیم رسانه ها

چگونه با شبکه اجتماعی در صدر خدمات مشتری آنلاین باقی بمانیم
رسانه ها

استفاده گسترده از رسانه های اجتماعی یکی از مهم ترین تغییرات قرن گذشته بوده است. قادر به مشاهده نحوه اینترنت تکامل یافته است چیزی است که من از آن بسیار سپاسگزارم زیرا توانسته ام ببینم که چگونه آن را تغییر می دهد و بر زندگی روزمره تأثیر می گذارد. از نحوه برقراری ارتباط تا دسترسی دموکراتیک به اطلاعات، رسانه های اجتماعی دیگر ابزار خوبی نیست. این یک جنبه ضروری از هر استراتژی تجاری است. این امر به ویژه در مورد تجارت الکترونیک صادق است.

بسیاری از کارشناسان و کارآفرینان به ارتباط رسانه های اجتماعی در صنعت تجارت الکترونیک، واژه تجارت اجتماعی را به وجود آورد. این اصطلاح به ادغام مشاغل تجارت الکترونیک در رسانه های اجتماعی اشاره دارد که پلتفرم هایی مانند فیس بوک، اینستاگرام و Pinterest در سال های اخیر اضافه شده است.

در ژوئن ۲۰۲۱، فیس بوک اعلام کرد که بیش از ۳۰۰ میلیون نفر از ویژگی بازار آن استفاده می کنند. اکنون فیس بوک در حال کار بر روی گسترش تلاش های تجارت الکترونیکی خود است که به نظر می رسد سرمایه گذاری هوشمندانه ای است زیرا سود آنلاین همچنان در حال افزایش است.

با توجه به اینکه رسانه های اجتماعی فضایی هستند که به سرعت در حال تغییر هستند، همگام شدن با آخرین روندهای خدمات مشتری آنلاین می تواند دشوار باشد، اما غیرممکن نیست. بیایید نگاهی بیندازیم به این که چگونه می‌توانید ادامه دهید.

ارائه کانال‌های ارتباطی متعدد

تلاش برای برقراری ارتباط با یک کسب و کار و یافتن اینکه آنها فقط از یک پلتفرم رسانه اجتماعی برای برقراری ارتباط استفاده می کنند، می تواند بسیار آزاردهنده باشد. بدتر از آن زمانی است که پلتفرمی باشد که من از آن استفاده نمی کنم. تقریباً مانند حباب‌های پیامک سبز در مقابل آبی بین کاربران Android و Apple است، دیدن چیزی متفاوت می‌تواند کمی آزاردهنده باشد.

هنگامی که به کارآفرینان مشاوره می دهم، پیشنهاد می کنم با ملاقات با آنها در پلتفرم های رسانه های اجتماعی که در آن زمان خود را می گذرانند، تجربه کاربری را تا حد امکان راحت کنند. برای مثال، اگر خود را محدود به ارائه پشتیبانی مشتری فقط از طریق واتساپ و فیس بوک کنید، ممکن است افرادی را که به پلتفرم های دیگری مانند تلگرام، سیگنال، و اختلاف.

با باز کردن چندین کانال ارتباطی، مطمئن خواهید شد که مردم می توانند در هر زمان با تجارت یا برند شما تعامل داشته باشند. این امر نه تنها منجر به سرنخ های بیشتر می شود، بلکه باید رضایت مشتری را نیز افزایش دهد.

از یک متخصص برای کمک به شما کمک بگیرید

ارتباط فزاینده تجارت اجتماعی منجر به این شده است که بسیاری از افراد متخصص در شناخت نکات و نکات تأثیر رسانه های اجتماعی بر تجارت الکترونیک باشند. اگر با نحوه کار رسانه‌های اجتماعی، نحوه ایجاد یا ادغام حساب‌ها در پلتفرم‌های مختلف، یا راه‌اندازی ابزارهای اتوماسیون آشنا نیستید، توصیه می‌کنم رهبران صنعت را دنبال کرده و با آنها مشورت کنید.

متوجه شده‌ام که برخی شرکت‌ها با ارائه پشتیبانی تخصصی، نامی برای خود ایجاد می‌کنند. برای مثال، GROW AI بر ایجاد چت ربات‌های مبتنی بر هوش مصنوعی متمرکز است که به طور خاص برای کمک به سایر مشاغل در صنعت تجارت الکترونیک طراحی شده‌اند. من در مورد این شرکت از مصاحبه ای با بنیانگذار، لیزیانا کارتر مطلع شدم. از خودکارسازی پیام‌های مستقیم فیس‌بوک، اینستاگرام و واتس‌اپ گرفته تا ارائه بینش‌های منحصربه‌فرد در مورد پایگاه‌های مشتریان، نحوه رویکرد کسب‌وکارها به تجارت الکترونیک را تغییر داده‌اند.

با تماشای نحوه نوآوری شرکت‌های دیگر، با روندها و روش‌های جدید رویکرد به نحوه انجام کارها آشنا می‌شوم. حوزه تجارت الکترونیک رقابتی و سریع است و ادامه دادن به آن دشوار است.

هنگامی که تصمیم می گیرید در کجا روش های خدمات آنلاین مشتری خود را بهبود ببخشید، برخی از اصول اولیه را اولویت بندی کنید. به آنچه در یک تجربه تجاری ارزش قائل هستید فکر کنید و سپس مطمئن شوید که آن را به مشتریان خود ارائه می دهید. ارتباط سریع و آسان باید در دسترس و در دسترس باشد. اگر با آن مشکل دارید، از منابع فعلی استفاده کنید. همچنان که روند رسانه های اجتماعی به تغییر تجارت الکترونیک ادامه می دهد، کلید تجربه موفقیت است.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی