عمومی

شرکت هواپیمایی ساوت وست به تازگی تغییری واقعاً بزرگ را اعلام کرده است. (آی تی همه به 1 کلمه قدرتمند خلاصه می شود)

شرکت هواپیمایی ساوت وست به تازگی تغییری واقعاً بزرگ را اعلام کرده است. (آی تی
همه به ۱ کلمه قدرتمند خلاصه می شود)

وقتی اخبار مربوط به تغییر سیاست جدید بزرگ در Southwest Airlines در این هفته (اولین بار در طی  جنوب غربی کسب درآمد پنجشنبه)، شروع کردم به فکر کردن به ریاضی.

سپس، هر چه بیشتر به تصمیم Southwest در زمینه کل صنعت فکر می کردم (و محاسبات ریاضی بیشتری سعی می کردم کار کنم. بیرون)، هر چه بیشتر علاقه مند شدم.

تغییر در جنوب غربی بسیار ساده است. به طور خلاصه، Southwest اعلام کرد از هم اکنون اعتبار پرواز با این شرکت هواپیمایی هرگز منقضی نمی شود.

هرگز. نادا. به اصطلاح تا بی نهایت و فراتر از آن.

برای سرقت شعار Southwest مورد علاقه من در طول سالها: “اکنون آزاد هستید که در کشور جابجا شوید.” (با صدای خلبان بر روی PA گفته می شود.)

در اصل، اگر یک بلیط ارزان قیمت واجد شرایط را در خطوط هوایی جنوب غربی خریداری کنید، و اگر بیش از ۱۰ دقیقه قبل از پرواز برنامه های خود را لغو کنید، اعتبار پرواز دریافت می کنید. با این اعلان جدید، این امتیازها برای همیشه خوب هستند.

البته من از تمام مسائل ریاضی مطلع نیستم. و پیش‌بینی‌هایی که Southwest در طراحی این طرح جدید استفاده کرد. اما اجازه دهید از  قدرت های من برای یک لحظه:

  • از یک طرف، Southwest فقط ارزش پولی اعتبار پرواز را افزایش داد. اعتباری که هرگز منقضی نمی‌شود به سادگی بیش از یک اعتبار با تاریخ انقضا ارزش دارد.
  • از سوی دیگر، ممکن است به این معنی باشد که مسافران بیشتری به‌جای انقضای اعتبارشان پرواز می‌کنند، که به معنای کاهش میزان شناخته‌شده در جنوب غربی است. به‌عنوان «درآمد شکست»، اساساً زمانی که مشتری به شما پول می‌دهد اما هرگز از خدمات شما استفاده نمی‌کند.
  • از سوی دیگر، اگر یکی از این موارد را داشته باشیم، شایان ذکر است که کلاس‌های کرایه گران‌تر در جنوب غربی (آنهایی که بازار می‌شوند) در مسافران تجاری)، معمولاً بخشی از این محاسبه نیستند، زیرا آنها قبلاً معمولاً به جای اعتبار، بازپرداخت نقدی دریافت می‌کنند.
  • همچنین، هزینه نهایی اضافه کردن یک مسافر اضافی به پروازی که قبلاً در حال انجام است. به هر حال پرواز به اندازه ای نیست که خارجی ها تصور می کنند. من از هزینه نهایی Southwest به ازای هر مسافر اضافی اطلاعی ندارم، و بر اساس پرواز متفاوت است، اما برخی برآوردها تعداد صنعت را تا ۲۰ دلار پایین می آورند.
  • علاوه بر آن، بیشترین مشارکت کنندگان در هزینه نهایی به ازای هر مسافر سوخت جت است اما، همانطور که قبلاً نوشتم، Southwest تنها شرکت هواپیمایی در میان ۴ شرکت بزرگ هواپیمایی ایالات متحده است که هزینه سوخت خود را پوشش می دهد، به این معنی که هزینه سوخت آن بسیار کمتر از سایر خطوط هوایی است.
  • و علاوه بر آن، ، اعتبار برای همیشه اعتبار ممکن است به طور متناقضی باعث شود که برخی از مسافران واقعاً از آنها استفاده کنند. اگر آنها هرگز منقضی نمی شوند، هیچ فشاری برای استفاده از آنها قبل از ضرب الاجل وجود نخواهد داشت.
  • علاوه بر این، صرف این واقعیت که اعتبارات Southwest اکنون هرگز منقضی نمی شود ممکن است برخی از مسافران را ترغیب کند که Southwest را به یک خط هوایی دیگر انتخاب کنند. اما، درصد زیادی از این مسافران پروازهای خود را لغو نمی‌کنند، و بنابراین هرگز اعتباری نخواهند داشت!
  • علاوه بر این، شما مسافرانی نیز دارید که ممکن است از اعتبار خود استفاده کنند، اما چه کسی آنها را در دوره انقضای قدیمی استفاده می کرد.

خوب، محاسبات من را خسته کردند. به دنیای من خوش آمدید. نکته اصلی در اینجا این است که من نمی توانم نتیجه نهایی را پیش بینی کنم.

من شک دارم که Southwest، که البته دارای یک پرسنل کامل کوانت ها و کارشناسان مالی، زیان درآمد حاصل از شکست را که از این سیاست جدید در برابر عوامل دیگر ناشی می شود، محاسبه کرده اند. اما در غیر این صورت، این نمونه‌ای از چیزی است که رئیس قدیمی من به آن می‌گفت، “نارنجک دستی زرق و برق”.

این روش او بود. از توصیف یک عامل هرج و مرج در یک کسب و کار که می تواند منجر به شادی و شادی زیادی شود، یا به یک آشفتگی بزرگ (اما نه کشنده) که کسی باید آن را تمیز کند.

چرا؟ زیرا تا آنجا که من می توانم بگویم، Southwest تنها شرکت هواپیمایی ایالات متحده است که این سیاست را در اعتبار پرواز خود ارائه می دهد.

(Southwest آن را حرکتی پیشرو در صنعت می نامد، و من خطوط ریز خطوط هوایی دیگر را بررسی کرده ام و با آنها تماس گرفته ام برای تأیید؛ هیچ کس تا زمان انتشار با این موضوع مخالفت نکرده است.)

و این بدان معناست که این یکی از مفیدترین مثال هایی است که می توانم بیاورم به همین دلیل، همانطور که در کتاب الکترونیکی رایگان خود می نویسم، کلاس تجاری پرواز: ۱۰ قانون برای رهبران خطوط هوایی ایالات متحده، رهبران تجاری در هر صنعتی باید از خطوط هوایی پیروی کنند.

درس امروز؟ هنگامی که شما اساساً همان چیزی را می فروشید که همه چیز دیگری را می فروشید، راهی برای متمایز شدن پیدا کنید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی