عمومی

چگونه سیستم مهاجرت را برای کمک به هزاران نفر انتخاب کردم گرین کارت آنها

چگونه سیستم مهاجرت را برای کمک به هزاران نفر انتخاب کردم
گرین کارت آنها

شیائو وانگ، ۳۶ ساله، به عنوان یک مدیر ارشد محصول در آمازون گو کار می کرد که با شخصی آشنا شد که بیشتر خرج کرده بود. بیش از ۱۰۰۰۰ دلار برای یک وکیل مهاجرت برای درخواست گرین کارت. این داستان او را به یاد داستان خانواده‌اش می‌اندازد، که پس از مهاجرت به ایالات متحده از چین، زمانی که وانگ کودک بود، نزدیک به پنج ماه پول اجاره را برای هزینه‌های وکالت خرج کرده بودند. برای رسیدگی به چنین مشکلات کابوس وار، وانگ در سال ۲۰۱۷ مهاجرت بی مرز را تأسیس کرد، یک تکنولوژی شرکتی که به افراد کمک می کند درخواست شهروندی خود را از طریق پلت فرم آنلاین خود تکمیل کنند. اکنون یک منبع آنلاین اصلی برای اطلاعات مهاجرت نیز این شرکت ۴۵ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است و سال گذشته درآمد ۷٫۱ میلیون دلاری را ثبت کرده است. رویای داده محور وانگ است برای ارتباط مهاجران با خدمات مورد نیازشان. – همانطور که به ملیسا آنجل گفته شد

من هم مانند بسیاری از مهاجران، تمام زندگی خود را در آمریکا با این فرض گذرانده بودم. که قرار است مهاجرت سخت باشد. هرگز به ذهن من خطور نکرد که راه دیگری وجود داشته باشد، زیرا همه نسل‌ها از یک مجموعه بوروکراسی و چالش‌های مشابه رنج می‌برند. وقتی Boundless را شروع کردم، می‌خواستم نقاط درد خاصی که مشتریان تجربه می‌کنند را بهتر درک کنم.

من با صدها خانواده مهاجر مصاحبه کردم. با وکلا و مقامات دولتی و سیاستگذاری، و من متوجه شدم که مهاجرت قانونی عمدتاً به دلیل شکاف اطلاعاتی چالش برانگیز است. تنها دو گروهی که واقعاً آگاه هستند – دولت و وکلای مهاجرت – از وضعیت موجود سود می برند.

بسته های درخواست بیش از ۴۰۰ صفحه هستند، بنابراین در کنار هم قرار دادن آنها استرس زیادی وجود دارد. قبل از Boundless، خانواده هایی که به دنبال کمک بودند اغلب مجبور بودند بین یک وکیل مهاجرتی گران قیمت یا یک مشاور بدون مجوز، بدون هیچ تضمینی برای نتیجه، یکی را انتخاب کنند. خانواده من چندین ماه درآمد خرج کردند تا گرین کارت ما را برای ماندن در این کشور بگیرند، و پدرم دائماً در کارش مورد سوء استفاده قرار می‌گرفت، زیرا می‌دانستند که اگر کارش را رها کند، گرین کارتش را به خطر می‌اندازد.

این نوع مشکل دقیقاً همان چیزی است که فناوری و داده ها می توانند با دموکراتیک کردن اطلاعات و خدمات حل کنند. خوشبختانه، من در مورد همه اینها با یک استارتاپ به نام Pioneer Square Labs صحبت کرده بودم. برای درک سریع مشتریان مورد نظر، صفحات وب را ایجاد کردیم که انواع مختلفی از خدمات را تبلیغ می کردند. سپس توانستم با مشتریان صحبت کنم و نیازهای آنها را درک کنم. زمانی که من واقعاً شروع به استخدام یک تیم و ساختن محصول کردم، دید قوی نسبت به آنچه می‌توانست کار کند، داشتم، زیرا قبلاً چندین تکرار را با افراد واقعی آزمایش کرده بودیم.

زمانی که راه اندازی شدیم، کلاه های زیادی بر سر گذاشتم. شماره تلفن همراه شخصی من به عنوان خط پشتیبانی مشتری ما درج شده بود، بنابراین در تمام ساعات با سؤالاتی در مورد خدمات خود تماس دریافت می کردم. این ورودی عالی بود.

ما نیز مسیرهای اشتباه زیادی را طی کرده‌ایم. در اواسط سال ۲۰۱۸، ما در تلاش بودیم از طریق بازاریابی پولی در فیس بوک و گوگل مشتریانی را به دست آوریم. متأسفانه، به دلیل رقابت از طرف تبلیغات وکلا، هزینه جذب مشتری ما به بیش از ۸۰۰ دلار افزایش یافت، بنابراین ما به ازای هر مشتری پول قابل توجهی از دست دادیم. ما روی بازاریابی محتوا و سئو سرمایه گذاری کرده بودیم، اما مشخص نبود که ROI چقدر خواهد بود و چقدر طول می کشد. اگر نمی توانستیم آن را برگردانیم، حدود یک سال با تمام شدن پول فاصله داشتیم. سرانجام، در ماه اوت، ترافیک ارگانیک ما برای اولین بار از ترافیک پرداختی ما بیشتر شد. از آن زمان به بعد، از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده منحصربه‌فرد در ماه به بیش از ۱٫۵ میلیون نفر در حال حاضر رسیدیم و ما را به محبوب‌ترین وب‌سایت مهاجرت خارج از دولت فدرال تبدیل کرد.

ما به پردازش بیش از ۷۰۰۰۰ درخواست موفق کمک کرده‌ایم و ۹۹٫۹۷ درصد امتیاز تایید داریم. ما فرآیندی را که هفته ها و ماه ها طول کشید به چیزی تبدیل کردیم که تکمیل آن به صورت آنلاین چند ساعت طول می کشد. اکثر مشتریان ما برای ویزای نامزد یا گرین کارت ازدواج اقدام می کنند که هزینه آن بیشتر از ویزای مسافرتی موقت یا ویزیتور است. در مقایسه با هزینه های معمول وکیل مهاجرت بیش از ۳۰۰۰ دلار، هزینه های ما برای کمک به این ویزاها ۹۹۵ دلار است. این خرید مانند سایر خریدها نیست که به شما امکان انجام یک خرید را می دهد. شما می توانید یک برنامه کاربردی تولید کنید که می تواند مسیر زندگی شما را تغییر دهد.

در مدت زمانی که به عنوان یک شرکت فعالیت می کنیم، ما من از طریق یک دولت ریاست جمهوری که اساساً تغییرات مهاجرتی را در شب های جمعه توییت می کرد و سپس یک بیماری همه گیر جهانی که مهاجرت، مهاجرت، دولت و پردازش را در سراسر جهان تعطیل کرد، پشت سر گذاشتم. این گواهی بر مقاومت تیم است که ما در هر چالشی می‌پذیریم و با آن پیش می‌رویم. درست است که استارت‌آپ‌ها زمانی موفق می‌شوند که از مردن خودداری کنید.

کاوش بیشتر در ۵۰۰۰ شرکتgif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - چگونه سیستم مهاجرت را برای کمک به هزاران نفر انتخاب کردم
گرین کارت آنها” class=”sc-fznyAO kbGjxZ icon-container” alt=”چگونه سیستم مهاجرت را برای کمک به هزاران نفر انتخاب کردم
گرین کارت آنها”>مستطیل

از شماره سپتامبر ۲۰۲۲ مجله Inc.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی