عمومی

برای کمک به مبارزه با انتقام وحشتناک، مراسم خواب 3-R را امتحان کنید به تعویق انداختن خواب

برای کمک به مبارزه با انتقام وحشتناک، مراسم خواب ۳-R را امتحان کنید
به تعویق انداختن خواب

این را تصویر کنید: روز کاری طولانی را پشت سر گذاشته‌اید. به محض اینکه از سیستم خارج شدید، فرزندتان برای انجام تکالیفش نزد شما می آید. بعد نوبت شام می رسد. و ظروف را تمیز می کند. و سگ را به پیاده روی می برد. و قبل از اینکه متوجه شوید، ساعت ۱۰ شب است.

اگر پر استرس، و به خصوص اگر والدین هستید، ممکن است این یک روز معمولی به نظر برسد. زندگی حتما شبیه صدای من است در واقع، یک مطالعه در زندگی روزمره والدین شاغل دریافتند که پس از پایان کار و وظایف والدین، والدین فقط ۳۲ دقیقه در روز از من وقت دارند.

اینجاست که انتقام به تعویق انداختن خواب وارد می‌شود. با کنترل بسیار کمی بر روزمان، خواب را به تأخیر می‌اندازیم تا بخشی از آن را به دست آوریم — با مرور بی‌اهمیت در فیدهایمان، فشار دادن قسمت بعدی یا ساختن یکی از آن. آخرین فنجان چای می دانیم که صبح پشیمان خواهیم شد. اما ما به هر حال این کار را انجام می دهیم.

چگونه می توانیم از این چرخه سمی فرار کنیم؟ ساده. راه هایی برای احساس کنترل پیدا کنید در طول روز. به این صورت است.

پاداش: از مغز پاداش محور خود به نفع خود استفاده کنید

یکی از اساسی ترین منابع انگیزه انسان سیستم پاداش در مغز. ما را به سمت خوشایند و دوری از دردناک سوق می دهد.

برای اینکه کنترل بیشتری داشته باشید، مغز خود را با اضافه کردن وقفه هایی در روز فریب دهید که سیستم پاداش خود را فعال کنید.

برای هر ساعت کاری، ۱۰ دقیقه استراحت خودمراقبتی را برنامه ریزی کنید. نه تنها کیفیت کار شما در آن ساعت بهبود می‌یابد (از آنجایی که مغز شما با دانستن اینکه پاداش در گوشه و کنار است انگیزه بیشتری دارد) بلکه کنترل ادراک شده حاصل بر برنامه شما منجر به احساس رضایت در مورد روز شما.

نتیجه؟ کاهش نیاز به انتقام گرفتن در پایان روزتان را به تعویق می اندازید

بازنشانی: ما مستعد حواس پرتی هستیم، پس از آن سرمایه گذاری کنید.

وضعیت پیش فرض انسان حواس پرتی. یک مطالعه ۲، ۲ درصدی که برای بزرگسالان ۷ درصد انجام شد در ساعات بیداری ما، ذهن ما سرگردان است.

این نیز درست است که وقتی تلفن هایمان را برمی داریم تا در رسانه های اجتماعی در پایان یک روز طولانی، ما بر اساس یک انگیزه کوتاه مدت عمل می کنیم.

چگونه می توانیم از این دو عنصر استفاده کنیم. از طبیعت انسان برای از بین بردن تعویق انتقام جویی؟

قبل از اینکه هنگام خواب تلفن خود را بردارید، یک تایمر برای ۱۰ دقیقه روی گوشی شما با چشمان بسته روی تخت دراز بکشید. این احتمال وجود دارد که انگیزه برداشتن تلفن خود را فراموش کنید. حتی ممکن است به خواب بروید!

یادآوری: حافظه ما بوی بدی می دهد، کارهایی را که انجام داده اید به خود یادآوری کنید

هر بار که رویدادی را به یاد می آوریم، مغز ما آن را متفاوت بازسازی کنید. ما جاهای خالی را پر می کنیم، جزئیات رویدادهای نامرتبط را به عاریت می گیریم و تخیل سالمی را به خاطرات خود تزریق می کنیم.

این سوگیری حافظه توسط سوگیری منفی. ما چیزهای بدی را که برایمان اتفاق افتاده است، واضح تر از چیزهای خوب به یاد می آوریم. و وقتی این اتفاق بیفتد، احساسات ما بیش از فقدان کنترل درک شده اجرا می شود.

بنابراین ناآگاهانه خود را برای تعویق زیاد شب آماده کردیم.

راه حل؟ کارهایی را که انجام داده اید بنویسید. این مدرکی است مبتنی بر واقعیت از دستاوردهای شما در هر روز معین. وقتی به تمام کارهایی که انجام داده‌اید به گذشته نگاه می‌کنید، احساس موفقیت و کنترل. و برای آن بهتر بخوابید.

نظرات بیان شده توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی