عمومی

اپل کارت حساب پس انداز پربازده با 4.15 درصد راه اندازی کرد APY

اپل کارت حساب پس انداز پربازده با ۴٫۱۵ درصد راه اندازی کرد
APY

کاربران Apple Card اکنون می‌توانند از یک حساب پس‌انداز با بازده جدید گلدمن ساکس با بازدهی رقابتی ۴٫۱۵% سالانه (APY) استفاده کنند. این نرخ بیش از ده برابر میانگین کشوری است و حساب بدون کارمزد، بدون حداقل سپرده و بدون نیاز به حداقل موجودی ارائه می شود. کاربران به راحتی می توانند حساب پس انداز خود را مستقیماً از طریق برنامه کیف پول در آیفون خود تنظیم و مدیریت کنند.

جنیفر بیلی، معاون اپل در Apple Pay و Apple Wallet، گفت: «پس انداز به کاربران ما کمک می کند ارزش بیشتری کسب کنند. از مزایای کارت اپل مورد علاقه آنها – روزانه نقدی – در حالی که هر روز راهی آسان برای پس انداز پول برای آنها فراهم می کند. بیلی اضافه کرد که هدف آنها ایجاد ابزارهایی است که به کاربران کمک می کند زندگی مالی سالم تری داشته باشند و ادغام Savings در Apple Card در Wallet به کاربران امکان می دهد روزانه پول نقد را خرج کنند، ارسال کنند و ذخیره کنند.

با حساب جدید Savings، کاربران می‌توانند پاداش‌های نقدی روزانه خود را با واریز خودکار آن‌ها به حساب پربازده افزایش دهند. آنها همچنین می توانند مقصد روزانه نقدی خود را در هر زمان تغییر دهند و روزانه نامحدودی به دست آورند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند وجوه اضافی را از یک حساب بانکی مرتبط یا موجودی Apple Cash خود به حساب پس‌انداز خود واریز کنند.

برنامه Wallet همچنین دارای داشبورد Savings است که به کاربران امکان می‌دهد موجودی حساب و سود خود را ردیابی کنند. در طول زمان به دست آورده است. آن‌ها می‌توانند وجوه خود را در هر زمانی از طریق داشبورد برداشت کنند، آنها را بدون پرداخت هزینه به یک حساب بانکی مرتبط یا کارت Apple Cash خود منتقل کنند.

این حساب پس‌انداز جدید مزایای سلامت مالی ارائه شده توسط Apple Card را بیشتر می‌کند. در کنار حساب با بازده بالا، اپل کارت در هر خرید و ابزارهایی را به کاربران ارائه می دهد تا به آنها کمک کند سود کمتری از اپل کارت بپردازند. مانند همیشه، اپل متعهد به ارائه حریم خصوصی و امنیتی است که کاربران از محصولات و خدمات خود انتظار دارند.

آخرین سرفصل ها را دریافت کنید روندهای کسب و کار کوچک ما را در اخبار Google دنبال کنید.


اطلاعات بیشتر در: اپل
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی