خبر

اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنیم چه می‌شود؟

اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنیم چه می‌شود؟

365167 214 - اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنیم چه می‌شود؟

اقتصاد۲۴– اگر در سامانه املاک و اسکان ثبت‌نام نکنیم از چه خدماتی محروم می‌شویم؟

 رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که ۷ تا ۸ میلیون نفر مستأجر در کشور داریم، افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد تعیین ۲۵ درصد نرخ اجاره و پرداخت تسهیلات توانسته این بازار را تا حدی کنترل کند و بخش قابل توجهی از جابه‌جایی‌ها کاسته شده است.

قاسمی از معرفی ۱۰۰ هزار نفر به بانک‌ها برای دریافت وام ودیعه مسکن خبر داد و تصریح کرد: این کار برای اقشار کم درآمد موثر است.

از سوی دیگر ساماندهی مشاوران املاک و سامانه کد رهگیری به وزارت راه وشهرسازی منتقل شده است.


قرارداد‌های زیر زمینی کاملا مدیریت می‌شود و تمامی واحد‌هایی که خالی است و در قالب قرارداد‌های زیر زمینی بوده است مدیریت و کنترل می‌شود.

وی با یادآوری این که در سامانه املاک و اسکان تاکنون ۲ میلیون نفر خوداظهاری کرده‌اند، اضافه کرد: سال گذشته این سامانه هک و مشکلاتی در این بخش ایجاد شد.

طبق قانون باید تمامی مردم در این سامانه ثبت‌نام کنند و در صورتی که ثبت‌نام انجام نشود طبق قانون، خدمات بانکی نباید ارائه شود و تمامی ثبت‌نام مدارس هم از طریق ثبت اطلاعات این سامانه باید انجام شود.

این سامانه زیر ساخت بنیادی و اساسی است که تاکنون کمتر دستگاه‌ها برای اتصال به آن توجه کرده‌اند.

وی بیان کرد: اطلاعات ۶۲ میلیون نفر را تاکنون در سامانه املاک و اسکان داریم و برای تمامی این متقاضیان پیامک ارسال می‌شود.

طی چند ماه گذشته ۶۰۰ هزار واحد خانه خالی را شناسایی کرده‌ایم و این واحد‌ها به سازمان امور مالیاتی معرفی شده‌اند که از این تعداد تنها ۶۰ نفر اعتراض کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی