خبر

به روز شدن صورت مالی جدید شرکت‌ها در کدال

به روز شدن صورت مالی جدید شرکت‌ها در کدال

360050 617 - به روز شدن صورت مالی جدید شرکت‌ها در کدال

اقتصاد۲۴- طبق اطلاعیه‌های منتشر شده در سایت کدال، سه شرکت بورسی گزارش فعالیت ماهانه تلفیقی خود را به‌روز کرده‌اند. کدام شرکت‌ها صورت مالی جدید منتشر کردند؟

پیزد

شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد با نماد پیزد صورت مالی ۱۲ ماهه خود را منتشر کرد. شرکت در این دوره به ازای هر سهم ۶۲ تومان سود محقق کرد که کاهش ۹۰ درصدی سود خود را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.

سود خالص شرکت با افت ۵۸ درصدی به ۱۳۴ میلیارد تومان و سود ناخالص نیز با افت ۳۳ درصدی به ۲۷۶ رسید.


بیشتر بخوانید: پیش‌بینی بورس امروز ۲۸ خرداد


سرمایه پیزد با افزایش ۳۰۰ درصدی به ۲۰۴ میلیارد تومان رسیده و سود خالص شرکت نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افت ۶۰ درصدی به ۱۲۶ میلیارد تومان رسید.

شپاس

شرکت نفت پاسارگاد با نماد شپاس صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان سال ۱۴۰۰ را در سایت کدال منتشر کرد. شپاس در این دوره به ازای هر سهم ۲۷۳ تومان سود محقق کرد و نسبت به دوره قبل افزایش ۱۲۲ درصدی داشته است. سود خالص شرکت در این دوره با رشد ۲۶ درصدی به ۵۱۷ میلیارد تومان و سود ناخالص نیز با رشد ۱۷۴ درصدی به ۶۰۱ میلیارد تومان رسید.

شرکت نفت پاسارگاد در مقایسه مدت مشابه سال قبل توانسته ۱۲۳ درصد سود خالص خود را افزایش دهد. سود ناخالص شرکت با افزایش ۱۶۵ درصدی به ۵۷۹ میلیارد تومان رسید.

غالبر

شرکت لبنیات کالبر صورت مالی ۱۲ ماهه منتهی به پایان اسفند پارسال خود را در کدال منتشر کرد.

بر همین اساس شرکت در این تاریخ منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۳۷ تومان سود محقق کرد و افزایش هشت درصدی را نسبت به دوره مشابه سال قبل تجربه کرد. سود خالص شرکت با رشد هفت درصدی به ۲۱ میلیارد تومان و سود نا خالص نیز با افزایش ۱۰۵ درصدی به ۴۸ میلیارد تومان رسید.

منبع: تجارت نیوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی