خبر

برآورد درآمدهای پرسپولیس از بورس

برآورد درآمدهای پرسپولیس از بورس

503967 995 - برآورد درآمدهای پرسپولیس از بورس

اقتصاد۲۴– باشگاه پرسپولیس که ۳۵۰ میلیارد تومان از فروش سهام درآمد کسب کرده بود حالا به نظر می‌رسد پول سهامدارانش را خرج کرده و به‌زودی برای تامین منابع مالی با مشکل مواجه خواهد شد.
بر اساس اطلاعاتی که به صورت جداگانه از سوی دو مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار گرفته است از ۳۵۰ میلیارد تومان اولیه، ۸۰ میلیارد تومان با مجوز کمیته مصارف، در همان ابتدا صرف پرداخت برخی بدهی‌های باشگاه پرسپولیس و برخی هزینه‌های جاری این باشگاه شد و در ادامه ۲۷۰ میلیارد تومان در یکی بانک‌های کشور سپرده‌گذاری شد و باشگاه به پشتوانه این سپرده مبلغ ۱۴۳ میلیارد تومان وام گرفت. از طرف دیگر از بعد از سپرده‌گذاری تا به امروز باشگاه پرسپولیس معادل ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار یورو (بخشی از این ارز به دلار بوده است) از بانک مذکور وام ارزی گرفته تا به بازیکنان و مربیان خارجی خود پرداختی داشته است.

باشگاه پرسپولیس از محل سپرده ۲۷۰ میلیارد تومانی خود در روز‌های اخیر ۴۰ میلیارد تومان برداشت کرده و با این پول مطابات بازیکنان و مربیان خود مربوط به فصل گذشته را تسویه کرده است و حالا فقط ۲۳۰ میلیارد تومان در حساب باشگاه موجود است.

پرسپولیس ۱۰۵ میلیارد تومان به بانک بدهکار است

از طرف دیگر باشگاه پرسپولیس از وام ۱۴۳ میلیاردی خود، ۱۰۵ میلیارد تومان به بانک بدهکار است و گفته می‌شود نتوانسته تعداد زیادی از اقساط خود را پرداخت کند و بابت وام‌های ارزی، درحال حاضر ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار یورو به بانک بدهکار است. حالا بانک قرار است از محل سپرده باشگاه، اقساط معوق مربوط به وام ارزی و ریالی را تسویه کند که اگر این موضوع اتفاق بیفتد با یک حساب و کتاب ساده مشخص می‌شود که پرسپولیس از مجموع ۳۵۰ میلیارد تومان پولی که از فروش سهام به هوادارانش کسب کرده بود، امروز موجودی قابل دسترسی در اختیار ندارد.

منبع: تجارت نیوز

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی