عمومی

Entenmann’s بسته بندی کلاسیک را پس از فراگیر باز می گرداند شکایات مشتری

Entenmann’s بسته بندی کلاسیک را پس از فراگیر باز می گرداند
شکایات مشتری

Entenmann’s، یک شرکت محصولات پخته شده مستقر در نیوجرسی، “پنجره packaging” پس از دریافت شکایات مشتریان در مورد تغییر در طراحی بسته بندی آنها. طبق گزارش فاکس، این شرکت به طراحی بسته‌بندی جدیدی روی آورده بود که پنجره شفافی نداشت.

Entenmann’s که متعلق به Bimbo Bakeries ایالات متحده است، به مشتریان اجازه می‌داد محصول را در داخل آن ببینند. به منظور کاهش ضایعات پلاستیکی، بسته بندی را تغییر داد. با این حال، طراحی جدید با انتقاد مشتریان روبرو شد که ادعا می‌کردند نداشتن پنجره باعث می‌شود دیدن آنچه در داخل بسته وجود دارد دشوار باشد.

svg%3E - Entenmann's بسته بندی کلاسیک را پس از فراگیر باز می گرداند
شکایات مشتری

در پاسخ به بازخورد، Entenmann تصمیم گرفته است بسته بندی پنجره را برای محبوب ترین محصولات خود بازگرداند. این تصمیم پس از بررسی انجام شد که نشان داد ۹۲ درصد از مشتریان بسته بندی پنجره را ترجیح می دهند.

< /span>

این وضعیت به عنوان درسی برای کسب و کارهای کوچکی است که ممکن است به طراحی مجدد بسته بندی یا تغییر نام تجاری خود فکر کنند. در حالی که تغییرات در بسته بندی یا نام تجاری می تواند راهی برای تازه کردن وجهه شرکت و به روز ماندن باشد، مهم است که تأثیر آن را بر مشتریان در نظر بگیرید. در برخی موارد، تغییری که قرار است سازگارتر با محیط زیست یا مدرن باشد، ممکن است مورد استقبال مشتریان قرار نگیرد و منجر به بازخورد منفی و فروش بالقوه از دست رفته شود.

در واقع، طبق مطالعه توسط WestRock، یک شرکت بسته بندی، ۵۲ درصد از مشتریان می گویند که عادات خرید خود را بر اساس تغییرات بسته بندی محصول تغییر داده اند. بنابراین، برای کسب‌وکارها بسیار مهم است که خواسته‌ها و نیازهای مشتریان خود را قبل از ایجاد هر گونه تغییر عمده در بسته‌بندی یا نام تجاری خود در نظر بگیرند.

تصمیم Entenmann برای بازگرداندن بسته‌بندی پنجره‌شان نیز اهمیت گوش دادن به مشتریان را برجسته می‌کند. بازخورد و پاسخ به نگرانی های آنها. Entenmann’s با صرف زمان برای درک و رسیدگی به نگرانی های مشتریان خود، توانست بسته بندی خود را بهبود بخشد و روابط خود را با پایگاه مشتریان خود تقویت کند.

جدیدترین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: $


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی