عمومی

در اینجا 5 بهترین ایالت برای شروع کسب و کار آورده شده است. 3 تا از آنها شما را شگفت زده خواهد کرد

در اینجا ۵ بهترین ایالت برای شروع کسب و کار آورده شده است. ۳ تا از آنها
شما را شگفت زده خواهد کرد

بهترین ایالت‌ها برای شروع کسب‌وکار کدامند؟ شرکت طراحی لوگو Looka تصمیم گرفت این موضوع را پیدا کند. Looka همه ۵۰ ایالت را بر اساس مجموعه‌ای از شش معیار مقایسه کرد: تعداد شرکت‌هایی که کمتر از پنج کارمند (احتمالاً استارتاپ)؛ نرخ بقا برای مشاغل جدید؛ درصد مشاغل جدید؛ هزینه زندگی مقرون به صرفه؛ حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچکتر؛ و میانگین درآمد خانوار به طور کلی.

در اینجا پنج مورد برتر آورده شده است. اگرچه حالت برنده ممکن است بی‌معنا باشد، برخی از بقیه ممکن است شما را غافلگیر کنند.

۱٫ کالیفرنیا

نیازی به گفتن نیست، کالیفرنیا امتیاز پایینی در هزینه زندگی مقرون به صرفه کسب کرد. اما مزیت های قدرتمند آن بیشتر از رانت های آسمانی آن است. لوکا در گزارش خود توضیح می دهد: «این کشور دارای بیشترین تعداد کسب و کار با کمتر از پنج کارمند، بالاترین حقوق و دستمزد سالانه برای کارمندان، و بهترین نرخ بقا برای کارآفرینان است. از Silicon Valley و Sand Hill Road تشکر کنید.

۲٫ تگزاس

با یک فضای کاملاً مناسب برای کسب و کار و آستین که انبوهی از کارآفرینان و متخصصان فناوری را به خود جذب می کند، تعجب آور نیست که تگزاس دوم شد. رتبه دوم در فهرست حقوق و دستمزد برای شرکت‌های کوچک و چهارمین در تعداد کسب‌وکارهای کوچک است و نسبت به دیگر مراکز استارت‌آپ مانند نیویورک یا ماساچوست، هزینه زندگی پایین‌تری دارد. میزبانی SXSW هر سال هم ضرری ندارد.

۳٫ نیوجرسی

آیا انتظار داشتید این ایالت را در بین پنج کشور برتر ببینید؟ من مطمئنا نبودم. “نیوجرسی دارای رتبه بالایی است درآمد سالانه، رتبه دوم پس از کالیفرنیا، و رتبه هشتم کلی در مشاغل با کمتر از ۵ کارمند، “این گزارش توضیح می دهد. همچنین در فهرست حقوق و دستمزد برای مشاغل کوچک رتبه هفتم را دارد. ممکن است این ایالت را به عنوان یک مرکز کارآفرینی در نظر نگیرید، اما شاید فکر کنید.

۴٫ ایلینوی

این ایالت، حداقل برای من، شگفتی دیگری در لیست پنج نفر برتر بود. شاید به لطف اکوسیستم راه اندازی در شیکاگو. همچنین در مقیاس مقرون به صرفه، در رتبه ۲۱ نسبتاً بالا قرار دارد، در مقایسه با ۴۸ و ۴۹ برای کالیفرنیا و نیویورک، به ترتیب. ایلینوی تنها ایالت غرب میانه است که در بین ده کشور برتر قرار دارد.

۵٫ جورجیا

فکر نمی‌کنم تا به حال حدس بزنم که این ایالت در بین پنج کشور برتر راه‌اندازی کسب‌وکار قرار بگیرد. تا حدودی به دلیل هزینه پایین زندگی در بین پنج نفر برتر قرار گرفت – از نظر مقرون به صرفه بودن در رتبه نهم قرار دارد. در همان زمان، به لطف صحنه راه اندازی پرقدرت آتلانتا.

بدترین حالت برای راه اندازی کسب و کار

آخرین کدام حالت بود؟ این رود آیلند خواهد بود که رتبه ۴۱ را برای مقرون به صرفه بودن، و ۴۴ را برای تعداد مشاغل کوچک و حقوق و دستمزد کسب و کارهای کوچک دارد. و مبادا فکر کنید تعداد کم استارت‌آپ‌ها فقط به دلیل اندازه کوچک ایالت است، همچنین نسبت کسب‌وکارهای نوپا در مقایسه با کل کسب‌وکارها در آخرین رتبه‌بندی مردگان قرار دارد. به نظر می‌رسد که اگر دولت بخواهد از استارت‌آپ‌های جدید حمایت کند و آن‌ها را تشویق کند، کارهای زیادی باید انجام دهد.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی