عمومی

کمک های مالی 500 هزار دلاری برای مشاغل در شمال کارولینا

کمک های مالی ۵۰۰ هزار دلاری برای مشاغل در شمال
کارولینا

دولت‌های ایالتی و محلی در سراسر کشور همچنان در حال معرفی برنامه های کمک مالی برای کسب و کارهای کوچک برای حمایت از اقتصادهای خود در حالی که آنها از بیماری همه گیر بهبود می یابند. این برنامه‌ها بر اساس مکان بسیار متفاوت هستند، اما تقریباً برای هر کسب‌وکاری در سراسر کشور فرصت‌هایی وجود دارد. در اینجا برخی از کمک های مالی فعلی کسب و کارهای کوچک از طرف دولت های ایالتی و محلی در سراسر ایالات متحده آمده است.



کمک هزینه های کسب و کار کوچک

کمک‌های مالی نوآوری تجاری نبراسکا

مجلس نبراسکا اخیرا تصویب شد بودجه اضافی برای حمایت از برنامه های کمک مالی مشاغل کوچک. قانون نوآوری کسب و کار بر چندین برنامه در داخل ایالت تأثیر می گذارد، از جمله برنامه ریزی کسب و کار کوچک، کمک مالی به مشاغل کوچک، نوآوری در کشاورزی با ارزش افزوده، و کمک مالی به مشاغلی که از امکانات دانشگاهی استفاده می کنند. برای واجد شرایط بودن برای این برنامه ها، مشاغل نبراسکا باید درآمد سالانه کمتر از ۱ میلیون دلار داشته باشند و ضرر مالی اخیر را نشان دهند. سقف کمک‌های مالی انفرادی ۱۲۰۰۰ دلار است و وجوه بر اساس اولویت اول اعطا می‌شود.

برنامه بازگشت مجدد خیابان اصلی ویسکانسین

برنامه بازگشت به خیابان اصلی ویسکانسین هنوز پیشنهاد کمک های مالی ۱۰۰۰۰ دلاری به مشاغل واجد شرایط در سراسر ایالت. این برنامه ابتدا در آگوست ۲۰۲۱ راه اندازی شد. و ایالت تاکنون ۳۴ میلیون دلار به بیش از ۳۴۰۰ کسب و کار و سازمان غیرانتفاعی کمک کرده است. وجوه می تواند اجاره ها و سایر هزینه های مرتبط با افتتاح یک فروشگاه فیزیکی را پوشش دهد. به لطف بودجه فدرال، برنامه Bounceback هنوز بودجه کافی برای پشتیبانی از ۱۶۰۰ پروژه فروشگاهی دیگر را دارد. این برنامه به طور خاص بر کسانی تمرکز می کند که به ویترین فروشگاه های خالی در سراسر ایالت می روند. مشاغلی که معیارهای ایالت را برآورده می کنند می توانند از طریق شرکای منطقه ای شورای توسعه اقتصادی ویسکانسین درخواست دهند. درخواست‌ها تا پایان ژوئن ارائه می‌شوند.

برنامه کمک هزینه بازیابی کسب و کار کارولینای شمالی

مرحله دوم برنامه کمک هزینه بازیابی کسب‌وکار کارولینای شمالی راه اندازی حدود ۲۰ میلیون دلاری حدود ۲۰ میلیون دلار است. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارهای کوچک کارولینای شمالی باید حداقل ۲۰ درصد ضرر اقتصادی در طول همه‌گیری متحمل شده باشند. این دور تأمین مالی همچنین شامل چندین نوع کسب‌وکار می‌شود که در فاز ۱ واجد شرایط نبودند، که عمدتاً بر رستوران‌ها و مشاغل مهمان‌نوازی متمرکز بود. فاز ۲ برای کشاورزان، سالن‌های ورزشی، سالن‌ها، پزشکان، وکلا، کسب‌وکارهای خرده‌فروشی خاص، مناظر و غیره باز خواهد بود. حداکثر مبلغ کمک هزینه ۵۰۰۰۰۰ دلار است. و آخرین مهلت درخواست ۱ ژوئن است.

کمک های مالی مشاغل کوچک محلی

برنامه کمک مالی کسب و کار VBThrive

برنامه کمک مالی کسب و کار VBThrive پشتیبانی می کند از مشاغل کوچک مختلف در ویرجینیا بیچ دو دسته بودجه در دسترس است – یکی برای مشاغل گردشگری و هتلداری و دیگری برای همه مشاغل کوچک. این شهر به هر برنامه ۵ میلیون دلار اختصاص داده است. مبالغ کمک هزینه فردی بسته به تعداد کارمندان از ۱۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار متغیر است. کسب‌وکارها باید تا ۱۹ آوریل درخواست دهند تا در نظر گرفته شوند.

صندوق کمک هزینه کسب و کار کوچک بلوفتون

بلافتون، کارولینای جنوبی ارائه کمک های مالی تا سقف ۲۰,۰۰۰ دلار برای حمایت از مشاغل کوچک محلی صندوق کمک هزینه کسب و کار کوچک از بودجه فدرال برای حمایت از کمک به مشاغل کوچک استفاده می کند. مشاغلی در Bluffton که در تجارت بودند و کمتر از ۵۰ عضو تیم را از اول مارس ۲۰۲۰ استخدام می کردند، می توانند درخواست دهند. سایر معیارهای واجد شرایط بودن نیز اعمال می شود. شرکت‌ها می‌توانند از وجوه برای هزینه‌های عملیاتی اساسی، ارتقاء تسهیلات مرتبط با COVID، یا خدمات برنامه‌ریزی تجاری استفاده کنند. درخواست‌ها تا ۹ مه پذیرفته می‌شوند.

برنامه کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک میلتون

میلتون، ماساچوست تخصیص برخی از قانون طرح نجات آمریکا بودجه برای یک برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک این شهر کمک های مالی تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار ارائه می دهد که در مجموع ۵۰۰۰۰۰ دلار در دسترس است. هدف برنامه کمک‌های مالی برای کسب‌وکارهای کوچک حمایت از مشاغلی است که تحت تأثیر منفی این همه‌گیری قرار گرفته‌اند. با این حال، از آنجایی که این برنامه به تازگی تأیید شده است، جزئیات درخواست و مهلت‌های اجرایی هنوز در دسترس نیست.

تصویر: $


اطلاعات بیشتر در: کمک‌های مالی مشاغل کوچک
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی