عمومی

در اینجا 3 روشی که کارآفرینان می توانند بازار را بهتر شناسایی کنند، آورده شده است شکاف ها

در اینجا ۳ روشی که کارآفرینان می توانند بازار را بهتر شناسایی کنند، آورده شده است
شکاف ها

تقریباً همه کارآفرینانی که من تاکنون با آنها چت کرده ام، انتظار دارند امسال با چالش های بیشتر از حد معمول در سال ۲۰۲۳٫ جو محتاطانه ای که در حال حاضر جامعه تجاری را فرا گرفته است برای کسی که اخبار را دنبال می کند یا کسب و کاری را در این زمینه اداره می کند، تعجب آور نخواهد بود. جالبتر این است که این گفتگوهای اخیر اغلب زمانی که عذاب و تاریکی اجباری از بین می رود، خوش بینانه می شوند.

امسال، به نظر می رسد کارآفرینانی که حداقل یک چرخه تجاری را پشت سر گذاشته اند، فرصت های واقعی در میان (احتمالا) رکود آینده آنها در تلاشند تا شکاف های بازار را شناسایی کنند و خود را برای به دست آوردن مزیت رقابتی آماده کنند. و در بسیاری از موارد، آنها از ابزارهایی استفاده می‌کنند که قبلاً استفاده می‌کردند، مانند نرم افزار بهینه سازی بازاریابی و جستجوی دیجیتالی خسته کننده، برای یافتن و بهره برداری از این فرصت ها.

شما نمی خواهید بیشتر از آنها عقب بمانید. از این سه استراتژی ضد رکود برای آشکار کردن شکاف‌های بازار در یک دید ساده استفاده کنید.

۱٫ به دنبال موارد استفاده بدون آدرس در بازارهای موجود بگردید

هیچ نیازی به سرمایه گذاری در بخش های ناشناخته نیست که چه زمانی می توانید آن را بدست آورید. شما باید به خانه نزدیکتر باشید حتی احتمالاً ممکن است محصول(های) شما بتواند موارد استفاده در بازارهای موجود را که رقبای شما در حال حاضر از آنها استفاده نمی کنند، بپردازد.

من اخیراً با SayHey Messenger کار کردم، یک برنامه ارتباطی رمزگذاری شده با حاکمیت داده داخلی و عملکردهای مطابقت مقرراتی که فاقد محصولات مصرفی خارج از قفسه مانند WhatsApp و ابزارهای چت تجاری مانند Slack است. رهبری پیام‌رسان SayHey مدت‌هاست که می‌دانستند کاربران بسیار تحت نظارت، مانند سازمان‌های مالی و سیستم‌های مراقبت بهداشتی، از چنین برنامه‌های ناسازگاری برای ارتباطات حساس استفاده می‌کنند. هنگامی که تنظیم کننده های فدرال اعلام کردند که ۱۱ بانک بزرگ را با نزدیک به ۲ میلیارد دلار مجموع جریمه برای این تخلفات، پیشنهاد ارزش SayHey Messenger برای رهبران تجاری در صنایع مشابه که نمی‌خواستند با سرنوشت مشابهی داشت.

در گذشته، من با یک استارتاپ فروش مجدد لوازم الکترونیکی کار کردم که تقریباً به معنای واقعی کلمه به استفاده بدون آدرس رسید. مورد. آنها چندین فصل تلاش کردند – ابدیت برای یک استارت‌آپ فقیر – برای جلب توجه مشتریان در بازاری شلوغ و تحت سلطه رقبای با بودجه بهتر. در نهایت، آنها متوجه شدند که بهترین مشتریان طرف خریدشان، خریداران شرکتی آگاه به امنیت هستند که از BYOD (دستگاه‌های خود را بیاورید) به دستگاه‌های ارائه‌شده توسط شرکت انتقال می‌یابند. آنها وب‌سایت خود را تازه‌سازی کردند و بخش‌های بازاریابی و فروش خود را برای دنبال کردن این بازار بازسازی کردند، اما نیازی به تغییر نداشت.

۲ . تجزیه و تحلیل شکاف مناسب انجام دهید

شکاف‌های بازار همیشه در معرض دید پنهان نمی‌شوند. با تیم خود جمع شوید و یک تجزیه و تحلیل رسمی شکاف انجام دهید تا فرصت های پنهان بهتر را کشف کنید:

  • نقاط دردناک مشتری را که پیشنهادات شما در حال حاضر به آنها رسیدگی نمی کند (یا به خوبی به آنها رسیدگی نمی کند) شناسایی کنید

  • پیشنهادات رقبا را در رابطه با این نقاط درد تجزیه و تحلیل کنید و مشخص کنید که آنها چه کاری را بهتر از شما انجام می دهند (در صورت وجود)

  • نقاط دردناکی را که نه شما و نه رقبایتان به اندازه کافی به آنها رسیدگی نمی‌کنید.

  • پتانسیل درآمد را برای هر یک (یا هر معیاری که برای رتبه بندی آنها انتخاب می کنید) کمی کنید

  • هزینه‌های ورودی احتمالی برای هر یک، از جمله هزینه‌های غیرمستقیم ناشی از تغییرات عملیاتی را کمی کنید

  • برای هر فرصت یک رتبه هزینه و فایده ایجاد کنید و بر اساس آن اولویت بندی کنید

اگر ظرفیت داخلی دارید، به چندین فرصت به طور همزمان حمله کنید (حداقل به دو فرصت برتر). اهداف واقع بینانه و با زمان محدود را برای اندازه گیری پیشرفت خود تعیین کنید. و اگر نمی توانید ضررهای خود را به سرعت کاهش دهید. به هر حال، هیچ فایده ای ندارد که پول خوب را پشت سر بد بیاندازید.

۳٫ تحولات قانونی و مقرراتی را دنبال کنید

این یک استراتژی با ریسک بالاتر و پاداش بالاتر است که ممکن است برخی از آنها را نیز شامل شود. شانس. اما ارزش تماشای آنچه را که در واشنگتن و پایتخت ایالت خودتان می‌گذرد، دارد.

شما به دنبال تحولات قانونی یا نظارتی هستید که بازارهای جدیدی ایجاد کند یا بازارهای موجود را گسترش دهد. آنها می توانند بسیار زیاد باشند، مانند نیاز به محتوای داخلی که به تنهایی میلیاردها دلار به آن اضافه کرد. ارزش بازار بالقوه تولید صنعتی ایالات متحده پس از تصویب قانون کاهش تورم در سال گذشته. یا می‌توانند نسبتاً کوچک باشند، مانند قوانین قانونی‌سازی و تنظیم حشیش در سطح ایالت، اما هنوز هم تولید می‌کنند هزینه های بادآورده مانند جکپات برای بازیکنانی که موقعیت خوبی دارند.

نکته کلیدی در اینجا این است که این تحولات را قبل از اینکه دانش عمومی شود شناسایی کنیم. دستور کار کمیته های قانونگذاری مربوطه را حداقل هر هفته در طول جلسه قانونگذاری بررسی کنید. همینطور برای قوانین پیشنهادی سازمان های اجرایی مربوطه. تا آنجا پیش بروید که در داخل قوه قانونگذاری یا لابی ایالت خود ارتباطات ایجاد کنید، که به هر حال با رشد شما می تواند مفید باشد. و منابع داخلی را برای برنامه‌ریزی و اجرای فرصت‌های با پتانسیل بالا در حین کشف آن‌ها کنار بگذارید تا از روزی که قانون یا قانون اجرا می‌شود، آماده باشید تا زندگی خود را آغاز کنید.

افکار نهایی

هر کارآفرین باتجربه ای که من می شناسم حداقل یک بار به این موضوع پرداخته است. گاهی اوقات، این یک فرورفتگی چشمگیر به یک خط کاملاً جدید از تجارت است. اما بیشتر اوقات، این یک دو مرحله به سمت یک طاقچه مجاور است که نادیده گرفته شده است.

پیدا کردن این جایگاه ها کار است. صرفاً این است که بدانیم کجا باید نگاه کنیم. با بررسی موارد استفاده بدون آدرس برای محصولات فعلی خود (یا تکرارهای بعدی آن) در بازارهای موجود شروع کنید. اگر این ترفند را انجام نداد، یک تجزیه و تحلیل رسمی شکاف انجام دهید (آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست) و بازخورد دقیق و عملی را از مشتریان فعلی و بالقوه آینده دریافت کنید. و به دنبال فرصت های جدیدی باشید که توسط اقدامات قانونی یا نظارتی ایجاد شده است، با نیت خوب یا غیر از این.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی