عمومی

31 ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

۳۱ ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

کانال‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی روشی مؤثر برای دسترسی به مشتریان بالقوه و تعامل با مشتریان موجود هستند. با اجرای مسابقات رسانه های اجتماعی، کسب و کارهای کوچک می توانند از تعداد زیادی از کاربران در این پلتفرم ها بهره ببرند. علاوه بر این، اجرای ایده‌های رقابتی نوآورانه و جذاب در رسانه‌های اجتماعی می‌تواند سر و صدای زیادی ایجاد کند. آنها همچنین می توانند تعامل کاربر را افزایش دهند، آگاهی از نام تجاری را افزایش دهند و سرنخ های واجد شرایط بیشتری دریافت کنند.

ما لیستی از ایده های خلاقانه را برای کمک به شما در برنامه ریزی مسابقه آنلاین بعدی خود گردآوری کرده ایم.

مسابقه رسانه های اجتماعی چیست؟

مسابقه رسانه های اجتماعی در هسته خود یک استراتژی بازاریابی ضروری برای رشد یک سازمان است. این به عنوان یک رویداد تبلیغاتی سازماندهی شده توسط مشاغل یا افراد در سایت های رسانه های اجتماعی محبوب عمل می کند. این رویکرد با هدف جذب مخاطبان و افزایش دیده شدن برند به روشی پویا و تعاملی است. علاوه بر این، آنها یکی از بهترین شیوه ها در بازاریابی رسانه های اجتماعی هستند. .

علاوه بر این، مشتریان اغلب به جوایز مختلف موجود در مسابقات رسانه های اجتماعی کشیده می شوند. مهمتر از آن، زمانی که آنها شرکت می کنند، به حامیان بالقوه برند تبدیل می شوند. مشارکت آنها به ایجاد یک جامعه پر جنب و جوش و تعاملی کمک می کند.

این انجمن نقش کلیدی در افزایش حضور و شهرت آنلاین برند. علاوه بر این، شفاهی و به اشتراک گذاری توسط شرکت کنندگان دامنه و تأثیر مسابقه را بیشتر می کند.

درک مسابقات رسانه های اجتماعی

<در این رقابت‌ها، کسب‌وکارها به دنبال‌کنندگان به‌خاطر وفاداری‌شان پاداش می‌دهند، که اغلب منجر به جذب فالوورهای بیشتر و شناخت بیشتر برند می‌شود. چنین مسابقاتی معمولاً شامل دعوت از کاربران برای شرکت در یک چالش، فعالیت یا رقابت خاص با شانس بردن جوایز است.

هدف اصلی ایجاد سر و صدا در مورد یک نام تجاری، محصول یا خدمات و همچنین جذب دنبال کنندگان جدید و افزایش تعامل کاربران است. با استفاده از قدرت رسانه‌های اجتماعی، کسب‌وکارها می‌توانند به مخاطبان گسترده‌تری دست یابند و در مورد پیشنهادات خود هیجان ایجاد کنند.

اجرای رسانه‌های اجتماعی. مسابقات

برای اجرای یک مسابقه موفق رسانه های اجتماعی، کسب و کارها باید اطمینان حاصل کنند که ایده مسابقه برای شرکت کنندگان ساده، قابل درک و سرگرم کننده است. . قوانین و دستورالعمل ها باید واضح باشند و جایی برای سردرگمی یا غافلگیری ناخوشایند باقی نگذارند. علاوه بر این، مسابقه باید مرتبط با صنعت یا محصولی باشد که تبلیغ می‌شود و برای علاقه‌مندی‌های مخاطبان هدف جذاب باشد.

تصاویر جذاب، مانند تصاویر چشم نواز یا ویدیوهای جذاب، نقش مهمی در جذب شرکت کنندگان و افزایش مشارکت کلی دارند. علاوه بر این، کسب‌وکارها می‌توانند از زبان خلاق و تصاویر متقاعدکننده برای تشویق افراد بیشتری برای پیوستن به مسابقه استفاده کنند و حس هیجان و انتظار را تقویت کنند.

مزایای مسابقات رسانه های اجتماعی

مسابقات رسانه های اجتماعی فقط برنده شدن جوایز نیست. آنها طیف وسیعی از مزایای را هم برای مشاغل و هم برای مخاطبان خود ارائه می دهند. در اینجا چند مزیت کلیدی وجود دارد:

  • افزایش تعامل و شناخت برند: مسابقات رسانه‌های اجتماعی مستقیماً مخاطبان را درگیر می‌کنند که منجر به افزایش شناخت و وفاداری برند می‌شود. هیجان در مورد برنده شدن جوایز مشارکت و اشتراک گذاری بیشتر را تشویق می کند.
  • ایجاد محتوای تولید شده توسط کاربر: شرکت کنندگان اغلب تجربیات مسابقه یا نوشته های خود را در نمایه های خود به اشتراک می گذارند که به عنوان یک تبلیغ ارگانیک عمل می کند و دامنه و نفوذ مسابقه را بیشتر می کند.
  • افزایش آگاهی از نام تجاری: جوایز جذاب شرکت کنندگان را قرعه کشی می کند و در نتیجه باعث افزایش دید برند می شود. این منجر به جذب مشتریان جدید بالقوه و حفظ مشتریان فعلی می‌شود.
  • بینش‌های ارزشمند مخاطب: این رقابت‌ها داده‌ها و بینش‌هایی را در مورد اولویت‌های مخاطبان به کسب‌وکارها ارائه می‌کنند، که در اصلاح استراتژی‌های بازاریابی و بهبود حضور آنلاین مؤثر است.
  • > /h2>

    اگر برگزاری یک مسابقه برای دریافت ورودی های بیشتر، ایده های موفق مسابقه رسانه های اجتماعی باید از این نکات بازاریابی رسانه های اجتماعی:

    • ساده، آسان برای درک و سرگرم کننده: مسابقه شما باید قابل درک و پیگیری باشید و در عین حال سرگرم کننده و جذاب باشید.
    • ارتباط با کسب و کار شما: یکی دیگر از جنبه های ایده مسابقه رسانه های اجتماعی عالی، اطمینان از چالش یا فعالیتی است که تعیین کرده اید. مربوط به صنعت، محصول یا خدمات شما است.
    • مخاطبان هدف: مخاطب هدفی را انتخاب کنید که احتمالاً به مسابقه علاقه مند باشد. جایزه ارائه شده نیز باید هیجان انگیز و مرتبط با جمعیت هدف شما باشد. به این ترتیب، کاربران بیشتر تشویق می‌شوند تا مشارکت کنند.
    • تصاویر جذاب: از تصاویری مانند عکس یا ویدیو برای جلب توجه و تشویق تعامل استفاده کنید.
    • وضوح: اگر در حال اجرای یک مسابقه رسانه های اجتماعی هستید، نباید غافلگیری ناخوشایندی وجود داشته باشد. شما باید قوانین و دستورالعمل‌های روشنی را تعیین کنید تا شرکت کنندگان دقیقا بدانند که برای شرکت و دریافت جوایز چه کاری باید انجام دهند.
    • تشویق برای مشارکت: از تصاویر خلاقانه استفاده کنید. و زبان برای تشویق افراد بیشتری برای شرکت در مسابقه شما.

    ۳۱ ایده مسابقه رسانه های اجتماعی

    < tbody class="row-hover" readability="63">

    < td class="column-1">مسابقات چیزهای بی اهمیت

    مسابقات هفتگی، ماهانه یا فصلی مداوم برای جذب فالوورها و تشویق شرکت‌های مکرر. مسابقات تکراری وفاداری مشتری و تعامل مستمر با برند را تقویت می کند.

    نوع مسابقه توضیحات
    مسابقه ویدئو شرکت‌کنندگان ویدئوهای خلاقانه‌ای ارسال می‌کنند که نشان می‌دهد چگونه از محصول استفاده می‌کنند یا با برند ارتباط برقرار می‌کنند. این مسابقه محتوای تولید شده توسط کاربر و تعامل با برند را تشویق می‌کند.
    مسابقه فیلتر برند
    دنبال‌کنندگان عکس‌های سلفی را با فیلتر سفارشی ایجاد شده برای مسابقه آپلود می‌کنند. کاربری که بیشترین لایک/اشتراک گذاری/واکنش در پست خود را داشته باشد برنده مسابقه می شود و آگاهی و مشارکت برند را ارتقا می دهد.
    مسابقه مبتنی بر مکان شرکت‌کنندگان در مکان‌های خاصی اعلام حضور می‌کنند، برند را تگ می‌کنند و از هشتگ مربوط به مسابقه استفاده می‌کنند. این نوع مسابقه مشتریان را در زمینه های خاص هدف قرار می دهد، تعامل محلی و دیده شدن برند را افزایش می دهد.
    شکار روبنده توییتر شرکت کنندگان موارد خاصی را در یک لیست پیدا می کنند یا سرنخ هایی را در توییتر حل می کنند. اولین کسی که شکار را کامل می کند و به سازمان دهنده می رسد، برنده مسابقه می شود و ترافیک را به وب سایت یا صفحه فرود هدایت می کند.
    مسابقه عکس دنبال کنندگان عکس های خود را با استفاده از محصولات یا خدمات ارسال می کنند. جوایز به خلاقانه‌ترین، منحصربه‌فردترین یا خنده‌دارترین عکس‌ها تعلق می‌گیرد که محتوای بصری تولید شده توسط کاربر و حمایت از برند را تشویق می‌کند.
    مسابقه تعطیلات مسابقات ویژه مربوط به تعطیلات، مانند کنده کاری فانوس جک یا تزئین درختان. شرکت‌کنندگان می‌توانند کارت‌های جشنی را به نمایش بگذارند که این برند را نشان می‌دهد، سرگرمی و تعامل فصلی را در پلتفرم‌هایی مانند TikTok و Instagram ترویج می‌کند.
    مسابقه استوری اینستاگرام مشابه مسابقات ویدئویی است اما بر داستان گویی از طریق استوری های اینستاگرام متمرکز است. دنبال‌کنندگان نحوه استفاده از محصولات یا خدمات را به اشتراک می‌گذارند و بهترین داستان‌ها برنده جوایز می‌شوند و خلاقیت و داستان‌های مرتبط با برند را تقویت می‌کنند.
    مسابقه هایی با سوالات بی اهمیت مرتبط با نام تجاری یا محصولات. دنبال کنندگان به سؤالات پاسخ می دهند و اولین پاسخ صحیح برنده جایزه بزرگ می شود که دانش و تعامل برند را ارتقا می دهد.
    کمپین Spin-to-Win بازدیدکنندگان ایمیل خود را برای شانس بردن جوایز و تخفیف در وب سایت وارد می کنند. این مسابقه تعامل، ارتقاء نام تجاری، و ایجاد سرنخ برای تلاش‌های بازاریابی آینده را ترویج می‌کند.
    مسابقه شعر یا مقاله دنبال کنندگان شعر یا مقاله های مرتبط با برند یا محصولات را در فیس بوک ارسال می کنند. شرکت کنندگان می توانند خلاقیت طولانی مدت خود را به نمایش بگذارند و به طور بالقوه به محتوای مارک دار کمک کنند.
    Caption مسابقه دنبال‌کنندگان برای عکس‌های منحصربه‌فرد یا خنده‌دار در فیس‌بوک زیرنویس ایجاد می‌کنند. بامزه‌ترین یا جالب‌ترین عنوان برنده مسابقه می‌شود، که طنز و تعامل با برند را ترویج می‌کند.
    مسابقه قرعه کشی مسابقه های ساده با فرم ورود برای جمع آوری ایمیل. شرکت‌کنندگان اطلاعات خود را برای شانس بردن جوایز وارد می‌کنند، که نیاز به حداقل تلاش برای دنبال‌کنندگان و انگیزه مشارکت دارند.
    مسابقه معرفی یک دوست مشتریان با استفاده از یک پیوند منحصر به فرد، دوستان و خانواده خود را معرفی می کنند. برای تعداد معینی از ارجاع‌ها جوایزی داده می‌شود که باعث رشد برند و پاداش دادن به مشتریان فعلی می‌شود.
    مسابقه UGC کاربران ویدئوها، عکس‌ها یا داستان‌های مرتبط با محصول یا خدمات را برای شانس بردن تخفیف‌ها یا جوایز ارسال می‌کنند. برندها برای تلاش‌های بازاریابی آتی محتوای تولید شده توسط کاربر رایگان و مارک دار دریافت می‌کنند.
    نظر دهید به در مسابقه برنده شوید دنبال کنندگان در پست های فکر برانگیز نظر می دهند تا شانس برنده شدن یک جایزه را داشته باشند. این مسابقه باعث ایجاد تعامل می شود و کاربران را تشویق می کند تا با محتوای برند تعامل داشته باشند.
    ثبت نام کنید. رقابت‌ها مشتریان در لیست ایمیل ثبت‌نام می‌کنند تا شانس برنده شدن در یک پیشنهاد یا معامله را داشته باشند و سرنخ‌های واجد شرایط را برای کسب‌وکار ایجاد کنند.
    مسابقه چالش هشتگ کاربران با استفاده از هشتگ های مارک دار در چالش شرکت می کنند. افزایش دسترسی و تعامل چالش‌های موفق هشتگ می‌توانند ویروسی شوند و آگاهی از برند و اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را ارتقا دهند.
    FOMO هدیه برای لایک کردن/دنبال کردن/اشتراک گذاری مسابقه هایی با احساس پیام فوری برای تشویق دنبال کنندگان به لایک کردن، فالو کردن یا اشتراک گذاری صفحه برای شانس برنده شدن در تبلیغات انحصاری. استفاده از FOMO می تواند باعث افزایش تعاملات رسانه های اجتماعی و دنبال کردن برند شود.
    Play-to- مسابقه برنده شوید بازی ها یا مسابقاتی که مشتریان برای شانس برنده شدن در آنها بازی می کنند. شرکت‌کنندگان جزئیات خود را وارد می‌کنند و بازی را انجام می‌دهند و فرصت‌هایی را برای تولید سرنخ و تعامل با مشتری فراهم می‌کنند.
    مسابقه نظرسنجی مسابقه های تعاملی با سوالاتی برای کاربران برای رای دادن یا ارسال ویدئو. رقابت‌های نظرسنجی بازخورد جمع‌آوری می‌کنند، مشتریان بالقوه را درگیر می‌کنند، و تعامل با برند را ایجاد می‌کنند.
    دنبال کننده شگفت‌انگیز است. Giveaway مسابقه هایی که یک فالوور تصادفی را با جایزه شگفت زده می کند. مسابقات دنبال به برد می تواند به سرعت تعداد فالوورها را افزایش دهد و مشارکت را برای شانس بردن جوایز هیجان انگیز تشویق کند.
    مسابقه DIY دنبال کنندگان تصاویر یا ویدیوهایی از پروژه های DIY با استفاده از محصولات برند ارسال می کنند. مسابقات DIY علاقه مندان به آشپزی را درگیر می کند و ایده های خلاقانه ای برای استفاده از محصول ارائه می دهد و روابط با مشتری را تقویت می کند.
    مسابقه‌های پیام مستقیم پیام‌ها مستقیماً به صندوق ورودی دنبال‌کنندگان ارسال می‌شوند و درخواست تعامل بیشتر را دارند. رقابت‌های پیام مستقیم تعامل شخصی‌سازی شده را امکان‌پذیر می‌کنند و قابلیت مشاهده پیام‌های برند را افزایش می‌دهند.
    مسابقه‌های تکرارشونده
    مسابقه کنفرانس اعلام حضور یا مسابقات مربوط به رویداد برای کنفرانس ها یا مکان های فیزیکی. رقابت‌های کنفرانس می‌توانند از مشارکت رویداد برای افزایش تعامل و جذب شرکت‌کنندگان به برند استفاده کنند.
    مسابقه برچسب‌گذاری دوست مسابقه‌هایی که در آن دنبال‌کنندگان دوستان را در پست‌ها یا چالش‌های مرتبط تگ می‌کنند. مسابقات برچسب‌گذاری دوست، دسترسی ارگانیک، تعامل کاربر، و ارتباط با تأثیرگذاران را برای ارتقاء بیشتر ایجاد می‌کند.
    مسابقه دستور غذا مسابقه‌های مرتبط با غذا که در آن کاربران با استفاده از محصولات برند، دستور تهیه می‌کنند. مسابقات دستور العمل الهام بخش خلاقیت آشپزی است و منحصر به فرد است

    این ۳۱ ایده مسابقه سرگرم کننده و خلاقانه در رسانه های اجتماعی مطمئناً باعث افزایش تعامل و افزایش آگاهی از برند می شود.

    >

    ۱٫ مسابقه ویدیویی

    مسابقه های ویدیویی یک مسابقه اجتماعی عالی هستند ایده مسابقه رسانه ای آنها مشتریان بالقوه را در فعالیت های خلاقانه درگیر می کنند و در عین حال به آنها فرصتی برای نشان دادن مهارت های خود می دهند. از فالوورها بخواهید ویدیوهایی از خودشان با استفاده از محصول/خدمت شما یا به نوعی درگیر شدن با برند شما ارسال کنند. می‌توانید از آنها بخواهید داستان‌های جالبی درباره نحوه استفاده از اقلام شما نیز به اشتراک بگذارند. این نه تنها محتوای تولید شده توسط کاربر را تبلیغ می کند، بلکه وفاداری به برند و تعامل جامعه را نیز افزایش می دهد.

    ۲٫ مسابقه فیلتر برند

    میزبانی مسابقه فیلتر برند یک راه خلاقانه دیگر برای جذب فالوورها و افزایش آگاهی از برند است. بسیاری از کسب و کارها فیلترهای مارک دار برای جلب توجه مخاطبان هدف و افزایش تعامل. نحوه کار به این صورت است: از فالوورهای خود بخواهید با فیلتر خاصی که برای مسابقه خود ایجاد کرده اید یک سلفی از خود آپلود کنند. کاربری که بیشترین لایک/اشتراک گذاری/واکنش را برای پست خود دریافت کند برنده مسابقه است. چنین رقابت‌هایی جذابیت بصری را افزایش می‌دهند و تجربیات سرگرم‌کننده و تعاملی با محصولات و خدمات شما را تشویق می‌کنند.

    ۳٫ مسابقه مبتنی بر مکان

    سکوهای رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و توییتر به کاربران اجازه می دهند در مکان های خاصی چک کنند. با دانستن اینکه می‌توانید از فالوورها بخواهید در مکان‌های خاص بررسی کنند، برند خود را تگ کنند و از هشتگ مربوط به مسابقه استفاده کنند. بهترین بخش در مورد این نوع مسابقه این است که می توانید مشتریان را در مناطق خاص و اطراف آن برای تعامل بیشتر هدف قرار دهید. این رویکرد نه تنها دیده شدن برند محلی را افزایش می دهد، بلکه مشارکت جامعه را تشویق می کند و احساس غرور محلی را ایجاد می کند.

    ۴٫ توییتر Scavenger Hunt

    ایده های رویداد مجازی مانند شکار روبنده توییتر، کاربران را تشویق می کند تا با برند شما به شیوه ای خلاقانه و سرگرم کننده درگیر شوند. در طول این نوع مسابقه توییتر، از شرکت کنندگان می خواهید موارد خاصی را در یک لیست پیدا کنند یا سرنخ هایی را جستجو کنند. اولین کسی که تمام سرنخ ها/موارد را پیدا می کند و به شما پاسخ می دهد برنده مسابقه است. این استراتژی برای اعلام یک محصول جدید و افزایش ترافیک به سایت شما بسیار خوب عمل می کند، به خصوص اگر سرنخ ها، شرکت کنندگان مسابقه را به صفحه فرود هدایت کنند.

    <۵٫ مسابقه عکس

    svg%3E - 31 ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

    مسابقه‌های عکس، به‌ویژه در اینستاگرام، موفقیت‌آمیز هستند. برای شرکت، فالوورها می توانند تصاویری از خود با استفاده از محصولات یا خدمات شما ارسال کنند. می توانید خلاقانه ترین، منحصر به فرد ترین یا خنده دارترین عکس ها را با جوایز پاداش دهید. هدایای مسابقه عکس، مانند کارت هدیه یا محصولات رایگان، جوایز محبوبی هستند.

    ۶٫ مسابقه تعطیلات

    مردم عاشق فعالیت‌های خلاقانه مربوط به فصل تعطیلات هستند، و این باعث می‌شود که زمان خوبی برای سازماندهی مسابقات ویژه برای دنبال‌کنندگانتان باشد. می توانید مسابقاتی را اجرا کنید که از آنها بخواهید خلاقانه ترین فانوس حک شده یا بهترین درخت تزئین شده را ارسال کنند. می‌توانید با درخواست از آن‌ها برای ایجاد کارت‌های جشن با برند شما، آن را سرگرم‌کننده‌تر کنید. این نوع مسابقه در پلتفرم هایی مانند TikTok، Instagram و Twitter به خوبی کار می کند. این یک روش فوق‌العاده ظریف برای درج آگاهی از برند در دوره‌های مهم تعطیلات است.

    ۷٫ مسابقه استوری اینستاگرام

    این مسابقه اینستاگرامی مشابه مسابقه های ویدئویی است، اما بر روی داستان گویی از طریق استفاده از استوری های اینستاگرام تمرکز دارد. از دنبال کنندگان بخواهید داستان های خود را ایجاد کنند و نحوه استفاده از محصولات و خدمات شما را به اشتراک بگذارند و به بهترین داستان ها با جوایز پاداش دهید. پاداش دادن به قانع‌کننده‌ترین داستان‌ها می‌تواند مشارکت را افزایش دهد و محتوای ارزشمند تولید شده توسط کاربر را ارائه دهد.

    ۸٫ مسابقات چیزهای بی اهمیت

    یک مسابقه چیزهای بی اهمیت مرتبط با نام تجاری یا محصول خود طراحی کنید، و واقعاً فاکتور تعامل را تقویت خواهید کرد. برای انجام این کار، می‌توانید در فیس‌بوک یا توییتر یک سؤال ساده درباره شرکت خود بپرسید. یا، می توانید از آنها در مورد زمینه مورد علاقه ای که برای آنها جذاب است، بپرسید. سپس، می توانید یک جایزه بزرگ به برنده خوش شانسی که قبل از دیگران به سؤال پاسخ صحیح داده است، ارائه دهید. مسابقات چیزهای بی اهمیت نه تنها سرگرم کننده است، بلکه به مخاطبان شما در مورد موضوعات مرتبط و آنچه شرکت شما مستلزم آن است آموزش می دهد.

    ۹٫ کمپین Spin-to-Win

    این کمپین به بازدیدکنندگان این امکان را می دهد که ایمیل خود را وارد کنند تا فرصت برنده شدن جوایز و تخفیف ها را پس از ورود به سایت شما داشته باشند. کمپین های Spin-to-win نه تنها باعث ایجاد تعامل و تبلیغ برند شما می شود، بلکه همچنین می‌توان از آنها استفاده کرد برای رشد بالای قیف بازاریابی کسب‌وکارتان به روشی نوآورانه برای پایگاه مشتری‌تان.

    ۱۰٫ مسابقه شعر یا مقاله

    svg%3E - 31 ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

    با یک مسابقه شعر یا مقاله، می توانید به فرم طولانی دنبال کننده خود پاداش دهید. خلاقیت با واداشتن آنها به ارسال یک شعر یا مقاله در فیس بوک. هنگامی که فرصت را پست می کنید، مطمئن شوید که موضوع و طول ویژه ارسالی آنها را مشخص کرده اید. افراد می توانند آثار خود را در صفحه شما ارسال کنند یا آثار طولانی تری را به صورت خصوصی برای شما ارسال کنند.

    ۱۱٫ مسابقه کپشن

    اگر کسب و کاری هستید که به دنبال یک ایده مسابقه آسان و سرگرم کننده هستید، مسابقات زیرنویس به خوبی کار می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک عکس منحصر به فرد یا خنده دار در صفحه فیس بوک خود ارسال کنید. سپس از مشتریان بخواهید که زیرنویس هایی را که ایجاد کرده اند به اشتراک بگذارند. کسی که بامزه‌ترین یا جالب‌ترین شرح‌ها را داشته باشد، جایزه می‌گیرد. این رویکرد نه تنها خلاقیت را تشویق می‌کند، بلکه حس اجتماعی و سرگرمی را در بین مخاطبان شما القا می‌کند.

    ۱۲٫ مسابقه قرعه کشی

    قرعه کشی ها ساده و آسان برای اجرا هستند. برای این نوع مسابقه، یک فرم ورود برای جمع آوری ایمیل ایجاد می کنید. به شرکت کنندگان بگویید که اگر اطلاعات خود را وارد کنند، در یک قرعه کشی برای تعداد معینی جوایز شرکت خواهند کرد. مسابقات قرعه کشی عالی هستند زیرا به تلاش زیادی از طرف دنبال کنندگان شما نیاز ندارند. آنها یک روش عالی برای گسترش سریع لیست ایمیل شما هستند و اغلب تعامل بیشتری نسبت به انواع دیگر مسابقات ایجاد می کنند.

    ۱۳٫ مسابقه معرفی یک دوست

    ایجاد مسابقه ارجاع دوست راهی موثر برای رشد پایگاه مشتری شما و پاداش دادن به مشتریان فعلی در فرآیند. از افراد بخواهید که پیوند ارجاع منحصربه‌فردی را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارند، سپس هنگامی که به تعداد معینی از ارجاع‌ها رسیدند، به آنها کالاهای تخفیف‌یافته یا جوایزی را پاداش دهید. این روش نه تنها باعث تشویق تبلیغات دهان به دهان می شود، بلکه پیوندهای جامعه شما را تقویت می کند و دسترسی به برند را افزایش می دهد.

    ۱۴٫ مسابقه UGC

    UGC مخفف محتوای تولید شده توسط کاربر است، و این یک راه عالی برای درگیر کردن مشتریان شما با کسب و کار شما است. از مشتریان خود بخواهید ویدیوها، عکس‌ها یا داستان‌های مربوط به محصول/خدمت شما را در ازای فرصتی برای دریافت محصولات با تخفیف یا برنده شدن چیزی مرتبط ارسال کنند. این نوع مسابقه همچنین عالی است زیرا مطالب رایگان و مارک دار را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید در کانال های اجتماعی دیگر خود مجدداً استفاده کنید.

    ۱۵٫ برای برنده شدن در مسابقه نظر دهید

    svg%3E - 31 ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

    مسابقه نظر به برد راهی آسان برای جذب فالوورهای شماست. درگیر و حرف زدن تنها کاری که باید انجام دهید این است که چیزی قابل تامل در صفحه خود ارسال کنید، سپس افراد را تشویق کنید تا برای شانس بردن جایزه، نظر خود را در مورد پست شما بگذارند. اطمینان حاصل کنید که پست رسانه های اجتماعی که می گذارید مرتبط و جذاب باشد، بنابراین احتمال مشارکت افراد بیشتر است. این نوع مسابقه را می توان به طور مکرر اجرا کرد، زیرا به تلاش زیادی نیاز ندارد. به‌علاوه، بهانه‌ای به شما می‌دهد تا محتوای جالبی را در صفحه خود ارسال کنید که به صحبت بیشتر افراد در مورد نام تجاری شما کمک می‌کند.

    ۱۶٫ مسابقات ثبت نام

    تیم هاکی Columbus Blue Jackets از یک مسابقه ثبت نام استفاده کرد تا طرفداران را وادار به خرید بلیط بازی پلی آف جام استنلی کند. دیگه چی؟ صاحبان مشاغل کوچک می توانند از مسابقات ثبت نام برای ایجاد سرنخ استفاده کنند. برای دریافت این سرنخ های واجد شرایط، به سادگی از مشتریان بخواهید در ازای پیشنهاد یا معامله، در لیست ایمیل شما ثبت نام کنند. در پایان مسابقه، احتمالاً شاهد افزایش قابل توجهی در پایگاه مشترکین خود خواهید بود.

    ۱۷٫ مسابقه بی پایان

    این یک راه عالی برای درگیر نگه داشتن فالوورهای شما برای طولانی مدت است. مسابقه‌ای را اجرا کنید که تاریخ پایانی ندارد و به اضافه کردن جوایز و چالش‌های جدید ادامه دهید.

    ۱۸٫ مسابقه چالش هشتگ

    چالش های هشتگ مسابقه مدت زیادی است که در حال گسترش است. این مسابقات برای افزایش دسترسی شما بسیار موثر است، زیرا هشتگ ها در هنگام استفاده توسط مخاطبان بهتر دیده می شوند. نمونه‌ای از یک مسابقه موفق هشتگ زمانی است که Chipotle از هشتگ #ChipotleLidFlip برای چالش بازگردانی درب خود استفاده کرد. این مسابقه در نهایت در TikTok ویروسی شد و به آنها کمک کرد تا با موفقیت آگاهی خود را در مورد خدمات تحویل رایگان خود برای سفارش‌هایی که در برنامه آنها برای Cinco de Mayo قرار داده شده است گسترش دهند.

    ۱۹٫ هدیه FOMO برای لایک کردن، دنبال کردن یا اشتراک گذاری

    ترس از دست دادن (FOMO) یک مفهوم بازاریابی قدرتمند است که مشاغل کوچک می توانند از آن به نفع خود استفاده کنند. . برای انجام این کار، شما یک هدیه با یک پیام فوری ایجاد می کنید، مانند “ما یک بار در سال هدایای خود را اعلام می کنیم” یا “ما را در صفحه فیس بوک ما دنبال کنید تا از این تبلیغات استفاده کنید.” این نوع مسابقه به ویژه در صورتی موثر است که زمان محدودی برای اجرای آن داشته باشید و بخواهید بیشترین بهره را از مخاطبان خود ببرید.

    ۲۰٫ Play-to-Win

    علاوه بر اینکه برای مشتریانتان سرگرم کننده است، مسابقات بازی به برد به کسب و کار شما رونق می بخشد. این به این دلیل است که اگر می خواهید سرنخ بگیرید، یک مسابقه رسانه اجتماعی فوق العاده خوب است که می توانید از آن استفاده کنید. برای ورود به طرح، تنها کاری که مشتریان شما باید انجام دهند این است که مشخصات خود را وارد کرده و بازی را انجام دهند. هنگامی که جایزه به پایان رسید، به همه شرکت کنندگان در مورد اینکه چه کسی برنده شد، آگاه می کنید. وقتی Trident با آهنگ های جوید > برای این مسابقه ، آنها به شرکت کنندگان این فرصت را دادند که به Grammys بروند یا یک جایزه نقدی دریافت کنند. نیازی به گفتن نیست ، مردم واقعاً آن فرصت مسابقه را جویدند. مسابقه نظرسنجی

    این نوع مسابقه برای دریافت بازخورد از ورودی های مسابقه رای گیری و درگیر کردن مشتریان بالقوه در این فرآیند عالی است. از مردم بخواهید که به سؤالات مربوط به محصولات خود رأی دهند یا فیلم های خود را از خود با استفاده از محصول/خدمات خود ارسال کنند یا به نوعی با نام تجاری خود درگیر شوند. می توانید از آنها بخواهید داستانهایی را در مورد نحوه استفاده از موارد شما به اشتراک بگذارند. Giveaway Prollower Surprise

    برندگان هدیه به طور معمول به طور تصادفی انتخاب می شوند و آنها را برای همه ورودی ها به یک چالش بسیار منصفانه تبدیل می کنند. این امر همچنین آنها را به یک انتخاب محبوب تبدیل می کند ، به این معنی که به مخاطبان گسترده تری می رسید. Giveaways Prollower Surprise با دادن یک جایزه به یک پیروان خوش شانس کار می کند. برای شرکت در این بخش ، همه افراد باید انجام دهند این است که حساب را دنبال کنید و مانند پست مانند یا اظهار نظر کنید. ساده و در عین حال مؤثر! “۲۳_recipe_contest”/> 23. مسابقه دستور العمل

    svg%3E - 31 ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

    این نوع مسابقه برای درگیر کردن غذاهای غذایی ، علاقه مندان به آشپزی و آشپزهای خانگی بسیار عالی است. از مردم بخواهید که با استفاده از محصول خود دستور العمل ایجاد کنند یا دستور العمل های مورد علاقه خود را برای فرصتی برای کسب جوایز از شرکت خود ارسال کنند. این نوع مسابقه همچنین با ارائه ایده های منحصر به فرد و خلاقانه در مورد نحوه استفاده از کالاهای خود به شما در ایجاد روابط با خریداران بالقوه کمک می کند. برای پیدا کردن یک برنده ، می توانید از طریق هر ورودی مسابقه یا نظرسنجی هایی که دستور العمل ها را امتحان کرده اند ، غرق شوید. مسابقه Pinterest

    برای مشاغل با تمرکز بصری ، می توانید از Pinterest برای ایجاد مسابقه ای استفاده کنید که تعامل را ترغیب کند و مشتریان را به سمت شرکت شما سوق دهد. برای انجام این کار ، از کاربران بخواهید که با استفاده از محصولات خود در صفحه Pinterest خود ، یک خانه رویایی ایجاد کنند. از طرف دیگر ، آژانس های مسافرتی می توانند از کاربران بخواهند که ایده خود را از یک رویای رویایی ارائه دهند. برنده می تواند بسته های جوایز مربوطه را دریافت کند. CO-PROMOTIONS

    داشتن یک مسابقه تبلیغی یک روش عالی برای همکاری با سایر مشاغل و دستیابی به مشتریان جدید است. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که با یک مارک دیگر که به گروه مشابهی از مشتریان مانند شما عمل می کند ، باشید. سپس ، در مورد نوع مسابقه تصمیم بگیرید ، با بسته جایزه ای که از آنها قدردانی می کنند خلاق شوید و آن را در همه اجتماعی های شما تبلیغ کنید. با جسارت با این روش می تواند دسترسی شما را به طور قابل توجهی گسترش داده و نام تجاری خود را با مخاطبان جدید و درگیر معرفی کند. . Tag-A-Friend

    برای یک مسابقه دوستانه ، یک سؤال یا چالش مربوط به تجارت خود را ارسال کنید و سپس از شرکت کنندگان بخواهید دوستانشان را برچسب گذاری کنید. همچنین می توانید از این امر به عنوان فرصتی برای ایجاد روابط با تأثیرگذار در صنعت استفاده کنید و از آنها بخواهید مسابقه خود را با پیروان خود به اشتراک بگذارند و جوایزی مانند محصولات ، تخفیف ها یا تجربیات منحصر به فرد را به شما بدهند. این قالب مسابقه نه تنها تعامل را افزایش می دهد بلکه به سرعت ردپای رسانه های اجتماعی شما را گسترش می دهد. “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_5″/>

    ۲۷٫ مسابقه DIY

    آیا تجارت شما در فضای خود (DIY) خود (DIY) است؟ در این صورت ، می توانید از پیروان رسانه های اجتماعی که از محصولات شما در پروژه های DIY خود استفاده می کنند ، برای ارسال یک تصویر یا فیلم از این پروژه سؤال کنید و نحوه استفاده از این موارد را برجسته کنید. شما می توانید برنده را بر اساس خلاقیت یا صرفه جویی در پول آنها برای سایر DIYers قضاوت کنید. برای پروژه بعدی خود تخفیف در سفارش بعدی خود یا یک بسته جایزه پر از موارد خوب DIY ارائه دهید. این رویکرد می تواند به وفاداری مشتری الهام بخش باشد و برنامه های دنیای واقعی محصولات شما را به نمایش بگذارد. مسابقات پیام مستقیم

    اگر می خواهید مشتریان به پیام های شما توجه کنند ، اینها عالی هستند. تمام کاری که شما انجام می دهید ارسال پیام مستقیم به صندوق ورودی مشتری است. یک نمونه عالی از یک مسابقه پیام مستقیم فیس بوک سالی هانسون بود مسابقه مسنجر. در طول مسابقه ، به کاربران پیام های مستقیم ارسال شد که سؤالات مربوطه را خواسته بودند تا آنها را برای تعامل بیشتر بدست آورند. کسانی که آدرس ایمیل خود را با شرکت متخصص ناخن به اشتراک گذاشتند ، برای فرصتی برای برنده شدن در یک نسخه محدود از لاک ناخن قرمز سالی هانسن وارد مسابقه شدند. ezoic-adpicker-ad “/>

    ۲۹٫ مسابقات تکرار شونده

    این نوع مسابقه برای مشاغلی که به دنبال مشارکت مداوم مشتریان هستند مناسب است. شما می توانید مسابقات هفتگی ، ماهانه و حتی فصلی را که با گذشت زمان به شرکت کنندگان جوایز می دهند ، مجدداً ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا پیروان خود را درگیر و انگیزه برای شرکت در یکی از موارد بعدی کنید. به عنوان مثال ، اگر صاحب بوتیک لباس هستید ، می توانید تخفیف هایی در مورد خریدهای آینده برای مشتریانی که لباس مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارند ، تخفیف ارائه دهید. > ۳۰٫ مسابقه کنفرانس

    svg%3E - 31 ایده مسابقه رسانه های اجتماعی برای جذب بینندگان شما

    این یکی شبیه مسابقات مبتنی بر مکان است ، اما بیشتر به سمت مکان های فیزیکی یک تجارت می رود. اگر میزبان کنفرانسی هستید یا مشاغل آجر و ملات را در اطراف خود می توانید این چک را تبلیغ کنید. سپس ، می توانید به برندگان خوش شانس منتخب که در مکان های خود چک کرده اند یا یک صفحه فرود رویداد را اهدا کنید. و آن را در حساب های رسانه های اجتماعی خود اعلام کنید. این می تواند یک گزینه محبوب برای کسانی باشد که در حال حاضر ترویج رویدادها با رسانه های اجتماعی . ۳۱٫ دنبال کردن

    مسابقات پیروی از برنده هیجان انگیز هستند و بلافاصله با درخواست کاربران خود به دنبال ریزه کاری می شوند صفحه رسانه های اجتماعی شما برای انتخاب برنده. برای افزایش فروش ، می توانید چه نام تجاری اسباب بازی funko < /A> هنگامی که آنها به کاربران فرصتی دادند که در ازای دنبال کردن ، رقم جنگ ستارگان را بدست آورند. کاربرانی که نمی خواهند منتظر پایان مسابقه باشند ، یک لینک مستقیم به خرید دریافت کردند تا یک اسباب بازی منحصر به فرد Obi-Wan Kenobi را از آمازون خریداری کنند. این استراتژی به طور موثری هیجان پیروزی را با فرصت های خرید فوری ، به حداکثر رساندن تعامل و فروش ترکیب می کند. مسابقه

    موارد زیر برخی از بهترین شیوه ها برای اجرای یک مسابقه مؤثر در رسانه های اجتماعی: شما هدیه های خود را اجرا می کنید ، قوانین این پلتفرم را می دانید تا در برابر یکی از حساب های ارزشمند رسانه های اجتماعی تجاری خود اعتصاب نکنید. به عنوان مثال ، توییتر از مارک هایی که از طرفداران خود می خواهد همان صدای جیر جیر را به اشتراک بگذارند ، اخم می کند ، زیرا محتوای تکراری بر خلاف قوانین آنها پیش می رود.

  • هدف خود را بدانید: یک مسابقه موفق رسانه های اجتماعی این است که هدف و مخاطبان خود را بدانید. آیا به دنبال پیروان بیشتر ، رهبری بیشتر ، افزایش درگیری یا معرفی محصولات جدید هستید؟ دانستن هدف شما به راهنمایی بقیه روند کمک خواهد کرد. به یاد داشته باشید ، هرچه این جایزه خلاق تر و با ارزش تر باشد ، افراد محتمل تر شرکت می کنند. :: قوی> تصمیم بگیرید که چه مدت مسابقه شما باید اجرا شود: مدت زمان مسابقه شما به اهداف شما و پیچیدگی کمپین شما بستگی دارد. > اطمینان حاصل کنید که قوانین واضح است و شما آنها را به طور مؤثر با مخاطب هدف خود ارتباط می دهید. /۲۰۲۲/۰۳/social-media-content-strategies.html”> استراتژی های محتوای رسانه ای اجتماعی
  • شامل کپی مختصر و ساده است که توجه و درک آن آسان است. برای افزایش دید ، از شرکت کنندگان در مسابقه بخواهید که محتوای خود را در صفحات رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. برای اعلام برندگان. حدود ۴۵ ٪ از مارک ها مانند برگزاری مسابقات در اینستاگرام و فیس بوک به طور همزمان. بنابراین ، برای بیشترین موفقیت ، مسابقه خود را به طور مؤثر با اجرای آن در بیش از یک کانال یا سکوی رسانه های اجتماعی ارتقا دهید. از کمپین خود دریافت کنید تا بتوانید مطابق آن تنظیم کنید. نرم افزار برای مدیریت مسابقات آنلاین اگر پاسخ شما گسترده باشد یا زمان تحت فشار قرار بگیرید می تواند کمک بزرگی باشد. ، مسابقه به پایان می رسد. پیروان برنده می شوند. اکنون می توانید برنده را اعلام کرده و به مرحله بعدی بروید. یافته ها: پس از پایان مسابقه ، زمان لازم را برای تجزیه و تحلیل نتایج برای تعیین موفقیت یا خیر و ارزیابی آنچه کار کرده است و چه کاری انجام نداد. مهمتر از همه ، این مرحله به شما امکان می دهد مسابقات آینده ای حتی موفق تری ایجاد کنید. “ez-toc-stection-end”/>

    بهترین ایده های رسانه های اجتماعی برای اینستاگرام چیست؟ = “ez-toc-end-end”/>

    ایده های رسانه های اجتماعی زیر باعث ترافیک و تشویق مشارکت می شوند:

    • یک مسابقه مشترک برای گسترش دسترسی شما دارد: همکاری با یک برند یا تأثیرگذار دیگر یکی از بهتر است ایده های کسب و کار رسانه ای اجتماعی تا به امروز در اینستاگرام. برای انجام این کار ، یک تبلیغ متقابل ایجاد کنید و هر دو مخاطب خود را ترغیب کنید تا برای دسترسی حتی بزرگتر شرکت کنند. برند جواهرات کانادایی Bellisa در یک پست اینستاگرام @bellisa.jewellery. در آن ، آنها جایزه سخاوتمندانه ای را برای هدیه ماهانه خود اعلام کردند. این کمپین بخشی از سری های تکراری برند جواهرات بود و در طول آن ماه چندین مدخل را فراهم می کرد. مسابقه تکرار شونده به آنها اجازه می دهد تا به طور مداوم تعامل را تقویت کنند. نام تجاری. UGC مشارکت بین مصرف کنندگان را تشویق می کند و به ایجاد روابط با مشتریان کمک می کند. بعلاوه ، قرار گرفتن در معرض اضافی از طرفداران آنها می تواند به معنای حتی بیشتر به پست و حساب شما باشد. یک هشتگ منحصر به فرد را انتخاب کنید که متقاضیان بالقوه مانند “#winwithbellisa” به یاد می آورند و به اشتراک می گذارند. به این ترتیب ، می توانید پست های ساخته شده توسط شرکت کنندگان خود را پیگیری کرده و از آنها به عنوان بخشی از معیارهای رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. بهترین مسابقه ویدیویی برای ارائه در Tiktok چیست؟ > بهترین رقابت ویدیویی برای ارائه بستگی به آنچه می خواهید از مسابقه خارج شوید. فیلم های DIY و نوسازی خانه برای Tiktok بسیار خوب عمل می کنند. از طرف دیگر ، سرگرم کننده اسکیت های کمدی ، فیلم های لب همگام سازی ، و فیلم های چالش برانگیز به خوبی کار می کنند تا درگیری و دسترسی داشته باشند. خوب با نام تجاری یا محصولات خود ، بنابراین نوآورانه باشید. . به عنوان مثال ، از کاربران بخواهید که یک فیلم را در یک بازه زمانی خاص ارسال کنند یا کلمات کلیدی خاصی را در زیرنویس قرار دهند. همیشه ایده خوبی است که یک صفحه فرود مسابقه Tiktok را نیز ایجاد کنید. این به شما کمک می کند تا ورودی های با کیفیت و تعامل زیادی را در حساب Tiktok خود بدست آورید! آیا مسابقات رسانه های اجتماعی مؤثر است؟ مسابقات می تواند روشی مؤثر برای افزایش پیروان و درگیری در کانال های شما باشد. بعلاوه ، هنگامی که به درستی انجام شود ، مسابقات می توانند دید خود را برای تجارت شما تقویت کنند و در مورد خود نشان دهند. در شش روز اول چالش درب Chipotle’s Flip ، بیش از ۱۰۰،۰۰۰ فیلم ارسال شده است ، در نتیجه بیش از ۱۰۰ میلیون بازدید ویدیویی.
    • مسابقه پیام مستقیم سالی هانسن ۱۱۰۰۰ ایمیل جدید برای شرکت و یک ۸۵ ٪ نرخ انتخاب ایمیل. هر دو مارک بر تغذیه سالم ذهن و بدن تمرکز می کنند ، بنابراین کاملاً در کنار هم قرار می گیرند. همکاری آنها ۷ برابر بیشتر از پست های معمولی اینستاگرام رستوران به همراه داشت. با برنامه ریزی و خلاقیت زیاد ، می توانید مسابقه ای را طراحی و ترویج کنید که برای تجارت شما موفق باشد. P>

      تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی