عمومی

در میان صدها پرواز لغو شده، دلتا انجام داد چیزی کاملا غیر منتظره این چیزی است که هر شرکتی باید انجام دهد انجام دادن

در میان صدها پرواز لغو شده، دلتا انجام داد
چیزی کاملا غیر منتظره این چیزی است که هر شرکتی باید انجام دهد
انجام دادن

سفر بوده است در حال بازگشت اخیراً. به عنوان همه گیری فروکش کرده است، و از آنجایی که مردم شروع به بازگشت به هر “زندگی عادی” کرده اند، در این مرحله، بسیاری از آنها بیش از هر زمان دیگری در دو نقطه اخیر مایل به سوار شدن به هواپیما هستند. سال‌ها.

البته، هر زمان که کسب‌وکاری پیچیده مانند یک شرکت هواپیمایی را اداره می‌کنید،  چیزها اشتباه خواهند شد.–به معنای واقعی کلمه–هزاران قطعه متحرک وجود دارد. گاهی اوقات همه چیز خراب می شود. گاهی اوقات خلبان ها بیمار می شوند. گاهی اوقات در شهر نیویورک باران می‌بارد، که به نوعی مانع از رسیدن همه هواپیماها به جایی که باید باشند، می‌شود.

همه از آن چیزها باعث تاخیر می شود. گاهی اوقات تأخیرها آنقدر بد هستند که تبدیل به لغو می شوند.

اگر شغل شما اجرای یک شبکه عظیم است که صدها نفر را روی لوله های فلزی در حال پرواز قرار می دهد و آنها را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کند. ، لغو تعداد زیادی از این پروازها یکی از بزرگترین چالش هایی است که باید با آن دست و پنجه نرم کنید.

این اساساً همان چیزی است که در Memorial اتفاق افتاد. روز آخر هفته در طول شلوغ ترین دوره سفر در چند سال گذشته، هزاران پرواز لغو شد. این لغوها در حالی ادامه یافت که خطوط هوایی تلاش می کنند ظرفیت خود را با افزایش تقاضا مطابقت دهند.

لغو پرواز، هر چقدر هم که مایه تاسف باشد، بخشی از اداره یک شرکت هواپیمایی است. همه چیز به اشتباه پیش می رود. آنچه مهم است این است که وقتی آنها این کار را می کنند، چه واکنشی نشان می دهید.

من اوایل این ماه سفر کردم و یک پرواز لغو شده را از نزدیک تجربه کردم. خوشبختانه، توانستم برنامه سفرم را تغییر دهم و همچنان به خانه برگردم. تفاوت این بود که به جای یک پرواز مستقیم ۸۰ دقیقه ای، اکنون دو پرواز داشتم، هر کدام دو ساعت، با یک اتصال سه ساعته در وسط.

با این وجود، این پایان دنیا نبود. من آن را به عنوان یک “ناراحتی متوسط” توصیف می کنم. به همین دلیل اتفاقات بعدی بسیار غیرمنتظره بود. پس از پرواز، ایمیل زیر را از دلتا با موضوع “صمیمانه ترین عذرخواهی ما” دریافت کردم: 

سه چیز وجود دارد که برجسته است. در مورد این ایمیل اول اینکه عذرخواهی بود. اگر خرابکاری کردید، حتی وقتی تقصیر شما نیست، مسئولیت را بپذیرید. از این گذشته، فقط به این دلیل که چیزی تقصیر شما نیست، زمانی که بر تجربه مشتریانتان از کسب و کارتان تأثیر بگذارد، مشکل شماست. عذرخواهی راه طولانی دارد.

دوم این است که دلتا سعی کرد آن را درست کند. من واقعاً نمی دانم که غرامت مناسب برای لغو پرواز و تلاش برای یافتن جایگزینی که شما را همچنان به جایی که باید باشید می رساند، چیست. حدس می‌زنم، در این مورد، چون توانستم ظرف چند ساعت از زمان اولیه به خانه برگردم، ۱۰۰۰۰ مایل فاصله دارد.

راستش را بگویم، من هرگز شکایت نمی کردم. ناخوشایند بود، اما من همچنین می دانم که تاخیر و کنسلی بخشی از سفر است. برای کسی که تا به حال حدود ۳۰ بار در این سال پرواز کرده است، فقط خودم را خوش شانس می دانم که این اولین پروازی است که پس از مدت ها لغو کرده ام.

این واقعاً نکته است: اگر می‌خواهید از مشتریان خود مراقبت کنید، منتظر شکایت آنها نباشید. اگر می‌دانید که اشتباه کرده‌اید، منتظر نمانید تا آنها به آن اشاره کنند قبل از اینکه آن را درست کنید. هر چیزی که فکر می کنید برای خوشحال کردن آنها در صورت شکایت لازم است، فقط آن کار را انجام دهید.

مطمئناً، گران‌تر است. اگر منتظر بمانید تا مشتریان شکایت کنند، تعداد بسیار کمی از آنها شکایت خواهند کرد و شما فقط باید مراقب کسانی باشید که شکایت می کنند.

ببینید، من مطمئن هستم که بسیاری از مردم واقعاً از از دست دادن پروازهای خود ناراحت بودند. بسیاری از آنها هرگز شکایت نمی کنند و به دلتا اطلاع نمی دهند. این اشتباه است که فرض کنیم آنها فقط به این دلیل که یک ایمیل بد ارسال نمی کنند ناراحت نیستند. اگر اشتباه کردید، عذرخواهی کنید و درستش کنید. چه مشتریان شما شکایت کنند یا نه.
 

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی